moderatoren
- Gudrun
- Posts in topic: 10
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
moderatoren
We zijn nu om dit nieuwe forum op te starten met een groepje van 8 moderatoren van wie niet iedereen van plan is dit te blijven.
Wie wil graag moderator blijven of worden?
Als iedereen zich hier aangemeld heeft kunnen we stemmen wie mag blijven
Ikzelf ben nieuw als moderator (Boutje op het oude forum) en wil dit graag blijven.
Wie wil graag moderator blijven of worden?
Als iedereen zich hier aangemeld heeft kunnen we stemmen wie mag blijven
Ikzelf ben nieuw als moderator (Boutje op het oude forum) en wil dit graag blijven.
- Habibi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Sheltie
Re: moderatoren
Ik ben Habibi, zowel hier als op het oude forum.
Voor nu ben ik hier moderator, en in ieeder geval voor de eerste periode vind ik het geen enkel probleem om dat te blijven. Daarna zien we wel weer verder wat mij betreft
Voor nu ben ik hier moderator, en in ieeder geval voor de eerste periode vind ik het geen enkel probleem om dat te blijven. Daarna zien we wel weer verder wat mij betreft
- Dirkje
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Ik ben Wildflower op het oude forum.
Geen heel bekende naam maar wel dagelijks even aanwezig al vanaf 2003.
Ik wil de eerste tijd graag helpen om de opstart in goede banen te leiden maar daarna wil ik geen moderator meer zijn.
Geen heel bekende naam maar wel dagelijks even aanwezig al vanaf 2003.
Ik wil de eerste tijd graag helpen om de opstart in goede banen te leiden maar daarna wil ik geen moderator meer zijn.
-
- Posts in topic: 32
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik wil ook nog wel even mod blijven.
Ik laat het afhangen van of ik dan nog prettig kan forummen en of het nodig is.
Ik laat het afhangen van of ik dan nog prettig kan forummen en of het nodig is.
- HillieS
- Posts in topic: 1
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik had geschreven dat ik wel mod wilde zijn, maar na nog eens nadenken besloten m'n 'aanmelding ' terug te trekken.
Laatst gewijzigd door HillieS op 13 sep 2021, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil wel mod zijn. Maar dan meer de eventuele uitroeptekentjes kant en geen technisch gebeuren. Misschien dat ik dat later vrij makkelijk blijk te vinden en dat dan wel wil oppakken maar dat laat ik dan wel weten.
Ivm de uitroeptekentjes.. ik heb een dikke huid en vat niets persoonlijk op
Ivm de uitroeptekentjes.. ik heb een dikke huid en vat niets persoonlijk op
- malinois
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ik wil wel modje blijven hoor, geen probleem
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Ik ben ook moderator geworden om te helpen met de opstart en ik wil dit eventueel wel blijven. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet dag en nacht op het www te vinden ben, maar met 8 moderatoren moet dan geen probleem zijn.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ik wil wel meehelpen als technische mod.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- glashelder
Met technische zaken kan ik ook wel helpen hoor, mocht daar behoefte aan zijn. Als Belg ben ik niet zo mondig Maar knopjes en internetdingetjes ben ik best goed in.
Lynnepien
- Alex
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Ik wil wel helpen met technische dingen en bijspringen als mod, zit toch altijd de zalige neutraal te zijn *denk de duimsmiley er maar even bij
Saba 23-05-24
Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
- Gudrun
Ja daar hadden we het zelf ook al even over, maar waar die instelling aangepast kan worden en hoe wordt nog uitgezocht . Ik ken er zelf niks van maar het zou ergens een standaard setting zijn dat een modje groen en een beheerder in het rood staat.Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Het is alweer eeuwen geleden dat ik zelf mod was maar ergens bij rangen is iets geloof ik, dat de weergave een kleurcode heeft. #23345, zoiets. Je vogelt het vast uit, ergens onderweg. Fijn dat jullie er ook zo over denken!Gudrun schreef: ↑14 sep 2021, 16:57Ja daar hadden we het zelf ook al even over, maar waar die instelling aangepast kan worden en hoe wordt nog uitgezocht . Ik ken er zelf niks van maar het zou ergens een standaard setting zijn dat een modje groen en een beheerder in het rood staat.Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
- Gudrun
Ik heb niet gezegd dat we er allemaal ook zo over denken, wel dat we het er over gehad hebben (en nu even opnieuw).Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 17:00Het is alweer eeuwen geleden dat ik zelf mod was maar ergens bij rangen is iets geloof ik, dat de weergave een kleurcode heeft. #23345, zoiets. Je vogelt het vast uit, ergens onderweg. Fijn dat jullie er ook zo over denken!Gudrun schreef: ↑14 sep 2021, 16:57Ja daar hadden we het zelf ook al even over, maar waar die instelling aangepast kan worden en hoe wordt nog uitgezocht . Ik ken er zelf niks van maar het zou ergens een standaard setting zijn dat een modje groen en een beheerder in het rood staat.Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Er zijn voor- en nadelen aan...
Een moderator duidelijk zien hoeft niet perse op een rangorde te duiden, kan ook duiden op een aanspreekpunt, vraagbaak, ombudsman,.... als is het maar om te vagen ergens een sticky van te maken of een topic te verplaatsen naar ons kent ons of zo.
En zo is het meteen ook open en duidelijk wie moderator is, wordt er niet stiekem gemodereerd.
Het probleem van onzichtbare/onactieve moderatoren is daar mee ook minder.
En aan de andere kant heb je dus dat het zou kunnen als ongelijkheid of in-de-gaten-houden beschouwd worden. Maar gezien de insteek van dit forum hoop ik dat dit niet zo is.
Wordt daar op gelet dan?Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Ik kijk nooit naar de kleuren van een naam.
Ik denk maar zo: op het toilet stinken we allemaal.
Maakt toch niks uit wie een groen kleurtje heeft of een blauw?
Tanja en Anne
Ik vind het wel handig om snel te kunnen zien wie er modje of admin is. Makkelijker bereikbaar op die manier en heeft voor mij niets met stand te maken.
Ja, hetzelfde. Twee accounts zou nog kunnen, maar dat is ook zo'n gedoe. Dat standengezeik is geen punt als je dat er niet van maakt toch?
Precies.
Tanja en Anne
- _Tiny_
- Posts in topic: 6
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Eens! Handig juist.
- Célie
- Posts in topic: 17
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik kijk ook nooit naar de kleurtjes (of de naam haha) let altijd op de avatar en OSGonnie schreef: ↑15 sep 2021, 10:37Wordt daar op gelet dan?Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Ja, ik ook.Célie schreef: ↑15 sep 2021, 15:50Ik kijk ook nooit naar de kleurtjes (of de naam haha) let altijd op de avatar en OSGonnie schreef: ↑15 sep 2021, 10:37Wordt daar op gelet dan?Ally McSqueal schreef: ↑14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Tanja en Anne
- Habibi
- Welke: Sheltie
Zo, ruimte voor nieuw bloed.
Het mee opzetten vond ik leuk.
Technisch best eea gedaan.
Maar voor mij is het klaar nu,
Dus nieuw bloed, geef jezelf vooral op!
Het mee opzetten vond ik leuk.
Technisch best eea gedaan.
Maar voor mij is het klaar nu,
Dus nieuw bloed, geef jezelf vooral op!
- Gudrun
Heel erg bedankt voor het vele werk
Ik maak binnenkort een lijstje (alweer hahaha) van wie zich hier boven opgaf(en hier onder als er nog bijkomen) en dan bekijken we eens hoe we moderatorverkiezingen kunnen regelen.