Overzicht vragen en wensen, met vervolg...

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Fenneke
Posts in topic: 33
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Re: Overzicht vragen en wensen, met vervolg...

Bericht door Fenneke »

Niet een modje

Ben ik er :engel:
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Fenneke

Bericht door Fenneke »

Zamunda schreef: 17 okt 2021, 22:23 Laatst actief zie ik ook nog staan. Wederom misschien omdat ik mod ben maar misschien moet je eerst even uit- en inloggen (en dan toch ook dat vakje aanvinken?)?.

Afbeelding

Nouja ik zie het niet.
Maar goed het is geen hoofdzaak maar vroeg het mij af. Op het hf zag je je zelf wel onder het topic staan maar dan cursief en niet zichtbaar voor anderen ?
Afbeelding
Amos en Buster 💖 💖
Zamunda
Posts in topic: 74
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Fenneke schreef: 17 okt 2021, 22:27
Zamunda schreef: 17 okt 2021, 22:23 Laatst actief zie ik ook nog staan. Wederom misschien omdat ik mod ben maar misschien moet je eerst even uit- en inloggen (en dan toch ook dat vakje aanvinken?)?.

Afbeelding

Nouja ik zie het niet.
Maar goed het is geen hoofdzaak maar vroeg het mij af. Op het hf zag je je zelf wel onder het topic staan maar dan cursief en niet zichtbaar voor anderen ?
Dan zal het nu wel goed staan gezien je screenshot :ok: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Frootje
Posts in topic: 6
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Fenneke schreef: 17 okt 2021, 22:24 Niet een modje

Ik zie het niet staan in elk geval. 😛
Zamunda
Posts in topic: 74
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Frootje schreef: 17 okt 2021, 23:12
Fenneke schreef: 17 okt 2021, 22:24 Niet een modje

Ik zie het niet staan in elk geval. 😛
Ze is nu ook niet meer online :LOL: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Rebble
Posts in topic: 3

Bericht door Rebble »

Je moet na het aanvinken van dat vakje even uitloggen en weer inloggen, het wordt pas actief bij de volgende sessie. Als het gelukt is staat er een streepje bij laatst actief ipv een datum en tijd.

Pff spuit elf :mrgreen:
Afbeelding
Fenneke

Bericht door Fenneke »

:schrik: :O:

Alles ziende ogen van modjes

:LOL:
Afbeelding
Amos en Buster 💖 💖
Célie
Posts in topic: 80
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Had er iemand al gevraagd om een goede knipoog smiley ipv deze ;-)
Mellow

Bericht door Mellow »

Nee, nog niet.
Deze is ook zo lelijk ;)
_Tiny_
Posts in topic: 24
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

:P
Célie schreef: 18 okt 2021, 10:37 Had er iemand al gevraagd om een goede knipoog smiley ipv deze ;-)
;) maar ik vind de vette knipoog van het hf ook leuker
Afbeelding
Alfilillo
Posts in topic: 2
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Nou ben ik het weer vergeten en op het hf kan ik het niet vinden: hoe kon je ook alweer meerdere quotes in één bericht plaatsen?
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 30
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Alfilillo schreef: 18 okt 2021, 11:45 Nou ben ik het weer vergeten en op het hf kan ik het niet vinden: hoe kon je ook alweer meerdere quotes in één bericht plaatsen?
Het makkelijkste kan je beginnen met het gewoon quoten van het eerste bericht dat je wil, en dan onder je tekstkader heb je een venster met (het laatste deel van) het topic. Daar kan je doorheen scrollen en waar je wil quoten kopiëer je de gewenste zin(nen) en klikt op ".
Dat venster gaat echter niet ver terug in het topic, dus als je echt meer en van verder in het topic wil quoten kan je het beste met twee hondenlevenvensters werken en manueel kopiëren wat je wil en tussen 'quote/unquote' zetten (kan het hier niet correct neerzetten want dan maakt hij er een quotevakje van :F: ).
Marielle
Posts in topic: 5
Welke: Labrador

Bericht door Marielle »

Alfilillo schreef: 18 okt 2021, 11:45 Nou ben ik het weer vergeten en op het hf kan ik het niet vinden: hoe kon je ook alweer meerdere quotes in één bericht plaatsen?
Inge O schreef: 18 okt 2021, 11:56
Het makkelijkste kan je beginnen met het gewoon quoten van het eerste bericht dat je wil, en dan onder je tekstkader heb je een venster met (het laatste deel van) het topic. Daar kan je doorheen scrollen en waar je wil quoten kopiëer je de gewenste zin(nen) en klikt op ".
Dat venster gaat echter niet ver terug in het topic, dus als je echt meer en van verder in het topic wil quoten kan je het beste met twee hondenlevenvensters werken en manueel kopiëren wat je wil en tussen 'quote/unquote' zetten (kan het hier niet correct neerzetten want dan maakt hij er een quotevakje van :F: ).
(Vanaf een laptop):

-> klik op volledige bewerker en voorbeeld
-> oudere berichten staan onderaan weergegeven, klik op de quote-knop rechtsboven in het bericht "" voor de berichten die je wilt quoten.
Afbeelding
Maple
Daan
Posts in topic: 1
Welke: Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Bericht door Daan »

Misschien dat er ook een hoekje kan komen met opvang gezocht oid? Ik zou als ik opvang nodig heb mijn hond liever bij een van jullie brengen dan bij goedbedoelde familie, bijvoorbeeld.
mijke
Posts in topic: 43

Bericht door mijke »

Pauline schreef: 17 okt 2021, 14:34 In de sport, spel & actief-rubriek een subrubriek 'kalender' voor workshops, evenementen etc die nog moeten komen, en waar men kan komen kijken of meedoen. Met de datum graag in de topictitel, zodat snel te zien is wat nog in de toekomst ligt zonder dat je alle topics moet openklikken.
Of misschien is een subrubriek teveel, maar dan bij deze het verzoek om de topictitel van dergelijke aankondigingen met de datum te beginnen. Zodat ze herkenbaar zijn als "iets waar je heen kunt".
Ik vind dit wel een goed idee!
Mellow

Bericht door Mellow »

Je kan als goed is door naar onderen te scrollen de voorgaande berichten zien.
Vanuit daar kan je op de " van elk bericht klikken en quote je dat in je reactie.
Hmm, hopelijk snap je het zo :F:
Mellow

Bericht door Mellow »

Daan schreef: 19 okt 2021, 11:24 Misschien dat er ook een hoekje kan komen met opvang gezocht oid? Ik zou als ik opvang nodig heb mijn hond liever bij een van jullie brengen dan bij goedbedoelde familie, bijvoorbeeld.
Dit is een goede, gooi het in de groep.
mijke schreef: 19 okt 2021, 11:53
Pauline schreef: 17 okt 2021, 14:34 In de sport, spel & actief-rubriek een subrubriek 'kalender' voor workshops, evenementen etc die nog moeten komen, en waar men kan komen kijken of meedoen. Met de datum graag in de topictitel, zodat snel te zien is wat nog in de toekomst ligt zonder dat je alle topics moet openklikken.
Of misschien is een subrubriek teveel, maar dan bij deze het verzoek om de topictitel van dergelijke aankondigingen met de datum te beginnen. Zodat ze herkenbaar zijn als "iets waar je heen kunt".
Ik vind dit wel een goed idee!
Ik gooi het in overleg.
Alfilillo
Posts in topic: 2
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Dank! Ik probeer het hier even...
Mellow schreef: 19 okt 2021, 12:25 Je kan als goed is door naar onderen te scrollen de voorgaande berichten zien.
Vanuit daar kan je op de " van elk bericht klikken en quote je dat in je reactie.
Hmm, hopelijk snap je het zo
Marielle schreef: 18 okt 2021, 12:27 (Vanaf een laptop):

-> klik op volledige bewerker en voorbeeld
-> oudere berichten staan onderaan weergegeven, klik op de quote-knop rechtsboven in het bericht "" voor de berichten die je wilt quoten.
Inge O schreef: 18 okt 2021, 11:56 Het makkelijkste kan je beginnen met het gewoon quoten van het eerste bericht dat je wil, en dan onder je tekstkader heb je een venster met (het laatste deel van) het topic. Daar kan je doorheen scrollen en waar je wil quoten kopiëer je de gewenste zin(nen) en klikt op ".
Dat venster gaat echter niet ver terug in het topic, dus als je echt meer en van verder in het topic wil quoten kan je het beste met twee hondenlevenvensters werken en manueel kopiëren wat je wil en tussen 'quote/unquote' zetten (kan het hier niet correct neerzetten want dan maakt hij er een quotevakje van ).
Yes, gelukt geloof ik :ok:
Afbeelding
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Daan schreef: 19 okt 2021, 11:24 Misschien dat er ook een hoekje kan komen met opvang gezocht oid? Ik zou als ik opvang nodig heb mijn hond liever bij een van jullie brengen dan bij goedbedoelde familie, bijvoorbeeld.
Ik denk dat dit best bij vraag en aanbod kan? Daar wordt niet zo heel veel in gepost dus je bericht verdwijnt niet.
Tenzij iedereen er aan afzonderlijk hoekje voor wil?
Pauline
Posts in topic: 8
Contacteer:

Bericht door Pauline »

Ik dacht voor opvang ook al aan vraag en aanbod, lijkt me de meest logische plek. Eventueel misschien als subrubriek daarin?
Random
Posts in topic: 8

Bericht door Random »

Komt er binnenkort ook weer een pijltje om in 1 keer naar beneden te scrollen? Ik vond dat altijd wel handig. :ok:
mijke
Posts in topic: 43

Bericht door mijke »

Gudrun schreef: 19 okt 2021, 14:21
Ik denk dat dit best bij vraag en aanbod kan? Daar wordt niet zo heel veel in gepost dus je bericht verdwijnt niet.
Misschien even een sticky maken?
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

mijke schreef: 20 okt 2021, 11:22
Gudrun schreef: 19 okt 2021, 14:21
Misschien even een sticky maken?
Of tekst subforum aanpassen.
HillieS
Posts in topic: 47
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Zinodo schreef: 20 okt 2021, 13:24 Er schijnt een max van 100 prive berichtjes in je inbox te zijn. Willen we dat? Ik vind het geen probleem hoor, ik kom er net achter dus ik denk ik vraag het effe😅
Ik vind 't persoonlijk wel fijn als ik al m'n pc's terug kan lezen. Niet dat ik nu al op 100 zit :LOL: , maar op t hf kan ik de oudste niet meer vinden.
Afbeelding
sabine
Site Admin
Posts in topic: 109
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Bericht door sabine »

Hij kan hoger, maar hoe hoog is voldoende?
Plaats reactie