Jullie roedel heeft een hoop te verduren (gehad) zeg. Had nog nooit van DEPOH gehoord.
Hoop dat Aislynn bijtrekt als ze nu niet schijnzwanger meer wordt. Sterkte!
Vergrote milt UPDATE Wat een ellende...
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
- galga's
- Posts in topic: 8
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Re: Vergrote milt UPDATE Wat een ellende...
Dank jullie wel! Wij hopen ook allemaal op geen ellende meer en nu rustigere tijden.
Uiteraard is fijn gedrag het belangrijkst. Ik weet dat het mijn probleem is, maar een geschoren Afghaan vind ik nou niet bepaald iets waar ik voor zou kiezen als ik de keuze zou hebben. Ik ben best trots op hoe goed en mooi en lang haar vacht is, terwijl ze wel zoveel mogelijk gewoon hond mag zijn en ook gewoon nat en vies mag worden. Ze kan zo enorm lief en vrolijk en grappig zijn en op een leuke manier met de roedel spelen. Dus ik hoop echt dat haar gedrag verbetert. Ik heb niets tegen herplaatsers (zij is mijn eerste die geen herplaatser is), maar om een hond van mijzelf te herplaatsen vind ik toch een dingetje.
Maar zover is het nog niet toch? Je schrijft dat je ongeveer 5 maanden relatieve rust had in de roedel. Ik weet niet wat je daaronder verstaat, hoef ik ook niet te weten… maar is altijd relatieve rust voldoende voor je? Of verwacht/hoop je dat de sterilisatie meer doet dan dat?
Ik duim alvast!
Ik duim alvast!
Wat heftig allemaal @galga's hoop dat alle honden nu verder goed herstellen en ook ontzettend jammer dat de fokker en waarvan je dacht tot vriendin te kunnen rekenen zo heeft gereageerd. Is ook niet een beslissing die je over 1 nacht ijs neemt, zeker niet omdat het domweg een prachtige leuke hond is, wat haar niet minder maakt door sterilisatie, maar jammer is het ook voor jou!