Een reu die een stijve krijgt door spanning

Diana
Posts in topic: 2
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Een reu die een stijve krijgt door spanning

Bericht door Diana »

Sirene schreef: 28 aug 2024, 16:24 Hebben jullie het nou allemaal echt over een stijve of over dat lipstickje wat er uithangt.
Dat lipstickje vind ik heel normaal maar als je reu continu met een stijve loopt is dat best wel onhandig want het loopt zichtbaar super onhandig!
Haha, nee, ik heb het over het lipstickje. Ik ging ervan uit dat dat bedoeld werd. :vaag:
Afbeelding
Ybbihs

Bericht door Ybbihs »

Tineke schreef: 28 aug 2024, 18:45 Jimi dook regelmatig op een van zijn speelgoedbeestjes , een soort van opblaaspop was dat voor hem.

Gewoon voor de lol maar in sommige gevallen als een soort afreageren van spanning.

Als er veel visite was bijvoorbeeld.
Kerstavond, huis vol ,en Jimi gezellig humpend op één van zijn knuffels.
En naarmate die ouder werd en slapper beviel die minder dan stopte hij met humpen erop ,smeet hem weg ,en greep een ander uit zijn speelbak en ging vrolijk verder 😂😂😂
Ohhh geweldig :LOL: :LOL:

Shib had dat met z'n 'dekentje' (een bruin wollen deken van 1m x 2m) te pas en te onpas op dat ding rijden voor de lol en om af te reageren.
Kwam er ooit een nieuwe huurder het huis bezichtigen, komen we bij de slaapkamer, staat Shib op mijn bed op die bruine deken te rijden. Dat hoofd van die huurder toen, goud waard :LOL:
Afbeelding
Barkley
Posts in topic: 1

Bericht door Barkley »

Ybbihs schreef: 28 aug 2024, 17:37
Sirene schreef: 28 aug 2024, 16:24 Hebben jullie het nou allemaal echt over een stijve of over dat lipstickje wat er uithangt.
Dat lipstickje vind ik heel normaal maar als je reu continu met een stijve loopt is dat best wel onhandig want het loopt zichtbaar super onhandig!
Snuck heeft regelmatig een lipstickje.
Maar 2 maanden terug toen hij ketsgeilhormonaal was ook een hele erge stijve die niet terug wou. Hij was zo zielig toen :ugh: met wat masseren en wandelen slonk het ding Godzijdank. 3 weken later had hij een gesprongen bloedvaatje bij zijn penis, alles onder het bloed. :schrik:
Nu dagelijks Puur hypersex en regelmatig spoelen met kamillethee en af en toe met betadine oplossing en het gaat nu gelukkig weer goed. :x
Fred had een natte droom - niets van gemerkt maar enorm opgezwollen. Toen hij wakker werd kon hij niet meer opstaan. Ik heb de dierenarts in paniek gebeld dat mijn hond verlamd was :mann: maar dat was gelukkig snel opgelost :')
Cendy

Bericht door Cendy »

Barkley schreef: 28 aug 2024, 20:09
Ybbihs schreef: 28 aug 2024, 17:37
Snuck heeft regelmatig een lipstickje.
Maar 2 maanden terug toen hij ketsgeilhormonaal was ook een hele erge stijve die niet terug wou. Hij was zo zielig toen :ugh: met wat masseren en wandelen slonk het ding Godzijdank. 3 weken later had hij een gesprongen bloedvaatje bij zijn penis, alles onder het bloed. :schrik:
Nu dagelijks Puur hypersex en regelmatig spoelen met kamillethee en af en toe met betadine oplossing en het gaat nu gelukkig weer goed. :x
Fred had een natte droom - niets van gemerkt maar enorm opgezwollen. Toen hij wakker werd kon hij niet meer opstaan. Ik heb de dierenarts in paniek gebeld dat mijn hond verlamd was :mann: maar dat was gelukkig snel opgelost :')
Toen wij een reu hadden heeft m’n man me een keer in paniek opgebeld. Branco had ook een stijve en kon ook niet meer bewegen.
Die stond als een hoopje zielige hond z’n baas aan te kijken :LOL:
Geen idee wat ie moest doen. En of dat wel goed was :LOL:
Kanonne wat een apparaat was dat trouwens :schrik:
Ik heb gezegd dat hij het maar rustig moest afwachten en dat het vanzelf zou slinken, na een kwartier kreeg ik bericht dat ie weer kom bewegen :mrgreen:
Afbeelding
Sirene
Posts in topic: 3

Bericht door Sirene »

Nou dat bedoel ik dus. Ik wil jullie nooit meer horen over een hondenstijve als de hond gewoon kan functioneren :mrgreen:
pioenroos
Honden: 3
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Bericht door pioenroos »

Diem had ooit in het park een lekker ruikend struikje aangerand. Dat werd inderdaad een kwartier stilstaan voordat we verder konden wandelen :oeps:
Afbeelding
Nanna
Posts in topic: 4

Bericht door Nanna »

Afbeelding
Afbeelding
Teckeltoos
Honden: 1
Welke: Teckel