Inge schreef: ↑14 okt 2024, 13:49
Als ze op de 5e inderdaad bevalt zijn ze met oudjaar acht weken, dan kan het nog net
Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
nope, hij komt na de jaarwisseling omdat het hier rustiger is
Daarom haal ik Tika ook pas na Nieuwjaar weer op. Bij jullie is het een stuk rustiger dan hier.
Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
Ja, hoe leuk ook, dat zie ik niet zitten met een pup en eentje die al bang is voor vuurwerk (Nika) plus eentje die er op wil keffen (Thorin) Gewoon een verlaat kerstcadeau, dus.
Ik ben in de afgelopen drie maanden mijn Herder en Beagle verloren, gezien we de Herder wisten is er tijdelijk een derde gekomen. Chim is nu één jaar dus best kans dat mocht ik een leuk herderachtig nest tegenkom er een tweede komt. Of een herplaatser. We gaan het zien.
Ik wilde terug van 4 naar 2. Perry is nu bijna 15 en een half en Marco ruim 13. Dus de kans is groot dat beiden volgend jaar wegvallen.
Ik ben afgelopen jaar door omstandigheden bijna het hele jaar thuis geweest maar nu weer fulltime aan het werk. Louitje gaat vaak mee naar het werk maar de rest blijft thuis. Ze kunnen naar binnen en buiten en hebben elkaar maar als Marco en Perry wegvallen blijft Herbert dus alleen. Dat trekt hij zeker niet. Dus komt er volgend jaar denk ik zeker weer een Jack Russell bij.
In principe niet. We hebben oudjes, vooral Taran.
In principe willen we komende jaren door natuurlijk verloop terug naar 2. Ik hoop dat dat nog even op zich laat wachten.
We staan echter ook al een aantal jaren op een wachtlijst.
Dus zou het onverhoopt zo zijn dat er een hond wegvalt dan zouden we ook nog de keuze kunnen maken om wèl een pup te nemen en die op te laten groeien met de overgebleven stabiele honden.
Nee, hier komt er geen een bij. Ik vind twee echt wel genoeg.
En als ze er niet meer zijn dan hoef ik echt geen honden meer. Ze worden volgend jaar 8 jaar, stel dat ze nog 4 jaar mee gaan, dan ben ik 75. Heb dan geen zin meer in nieuwe honden. Onze jongens willen een etentje geven omdat we volgende maand 50 jaar getrouwd zijn, maar Gerard doet er moeilijk over, die wil de honden geen drie uur alleen laten.
Dus hierna echt geen honden meer.
Hier komt er een zodra Bas weg valt want Guus is best wel gesteld op hondenmaatjes. Wij werken ook soms een hele dag en dan vind ik twee honden thuis laten minder lastig.