Sambal *advies en ervaringen IBD gezocht*
Re: Sambal
Sterke en succes!
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 3
sterkte, ik hoop dat het achter de rug is.
Heel veel stekte op deze spannende dag en hopelijk vinden ze de oorzaak
- Susam
- Posts in topic: 108
- Welke: Podengo kruising
bedankt allemaal, ik zit helemaal stuk.
De maag en dunne darm liggen stil, ze weten niet waarom maar denken dat de zenuw de signalen niet goed doorgeeft aan de organen, de vezels die ik m gistermorgen heb gevoerd zitten nog in de maag. Medicatie daarvoor werkt niet goed of averechts bij hem. Er zaten witte stukken in de darm daar is een biopt van genomen en van de darmwand. Dierenarts gaat overleggen met internist hoe nu verder. Al met al niet goed.
De maag en dunne darm liggen stil, ze weten niet waarom maar denken dat de zenuw de signalen niet goed doorgeeft aan de organen, de vezels die ik m gistermorgen heb gevoerd zitten nog in de maag. Medicatie daarvoor werkt niet goed of averechts bij hem. Er zaten witte stukken in de darm daar is een biopt van genomen en van de darmwand. Dierenarts gaat overleggen met internist hoe nu verder. Al met al niet goed.
Hè bahSusam schreef: ↑19 nov 2024, 13:09 bedankt allemaal, ik zit helemaal stuk.
Lagen eerder bij een echo niet ook al de darmen stil?
Heel veel sterkte want dit is echt KUT
Dit is inderdaad de slechtst denkbare uitslag, want wat nu.
Gaan ze overleggen terwijl hij nog onder narcose ligt?
Gaan ze overleggen terwijl hij nog onder narcose ligt?
- Susam
we zijn thuis, hij slaapt, hij kwam ellendig uit narcose en was onrustig, ging voor deur staan en wilde naar huis, daar zijn we nu in afwachting van nieuws, de internist heeft wellicht opties en de biopten moeten afgewacht worden voor een goede prognose, hij eet wel nog mondjesmaat en poept 3 / 4 x per dag, dus de puzzel is niet compleet. Ik snap je vraag en ik ben realistisch genoeg om als het niet okay is voor hem stappen te nemen, voor nu is dat niet aan de orde, maar dat kan wel zo maar veranderen.
Ach, wat vreselijk sneu.
Jeetje
En weer wachten
En weer wachten
- CatnDog
- Posts in topic: 15
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Jeetje, wat een narigheid.
Wat sneu,ik duim nog even verder
- Mo-yi
- Posts in topic: 15
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Maagverlamming ken ik bij mensen als gastroparese. Ik zoek er nu op en zie dat honden het ook zo kennen.
Wat een rotbericht
wat naar! Sterkte!
- Susam
korte update, de internist is voorzichtig optimistisch, we weten pas meer na de uitkomst van de biopten.
@Sekreetje het ligt veelal stil, dan werkt het even omdat de boel zwelt (is me verteld, dat rijmt) en dan krijgt ie kolieken en gaat het op hol. Het is compleet ontregeld.
Hij heeft in ieder geval net iets gegeten, hij mocht een gestoomde maaltijd met hert.
edit, was halve kilo verder afgevallen.
@Sekreetje het ligt veelal stil, dan werkt het even omdat de boel zwelt (is me verteld, dat rijmt) en dan krijgt ie kolieken en gaat het op hol. Het is compleet ontregeld.
Hij heeft in ieder geval net iets gegeten, hij mocht een gestoomde maaltijd met hert.
edit, was halve kilo verder afgevallen.
- Susam
heel graag, dank je wel!
- Alfilillo
- Posts in topic: 9
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Wat een stress, heel veel sterkte. Gelukkig is de internist voorzichtig optimistisch. Hier draaien de duimen.
Pohhh wat een spanning!
Ik duim stug door voor jullie!!
Ik duim stug door voor jullie!!
Wat ellendig allemaal. Zet ‘m op sambal!!!