Nannydog slaat toe

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Nanna
Posts in topic: 94

Re: Nannydog slaat toe

Bericht door Nanna »

Ja maar dan is het leed al geleden. En wellicht dooien gevallen.
Ik vind een pitbull totaal geen eerste levensbehoefte. Het is puur een verlengstuk van je ego.
Je mag ook niet met een revolver lopen zwaaien dus kus Killa ook maar goeiendag. Of zout inderdaad op naar een land waar het wel mag.
Afbeelding
CatnDog
Posts in topic: 59
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Célie schreef: 03 sep 2025, 09:55 @CatnDog https://www.telegraaf.nl/wat-u-zegt/lez ... 52199.html Hier staat het

Afbeelding
Dank je! Dan zijn zelfs de Telegraaflezers er helemaal klaar mee. :LOL:

Ik denk ook dat een verbod op bully XXL's niet gaat werken. Dan gaan de mensen die nu een bully hebben voor een rottweiler. Net zoals een verbod op phatbikes niet zou helpen. Dan komen er slimbikes.
Célie
Posts in topic: 90
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

CatnDog schreef: 03 sep 2025, 12:29
Célie schreef: 03 sep 2025, 09:55 @CatnDog https://www.telegraaf.nl/wat-u-zegt/lez ... 52199.html Hier staat het

Afbeelding
Dank je! Dan zijn zelfs de Telegraaflezers er helemaal klaar mee. :LOL:

Ik denk ook dat een verbod op bully XXL's niet gaat werken. Dan gaan de mensen die nu een bully hebben voor een rottweiler. Net zoals een verbod op phatbikes niet zou helpen. Dan komen er slimbikes.
Ja dan fabriceren ze wel weer een andere kruising argentijn x boerboel of zo
Diana
Posts in topic: 23
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Exact. Er wordt gewoon een nieuw 'ras' gecreëerd of ergens vandaan gehaald dat dan weer helemaal stoer en bruut is, dus volgens mij is dat dweilen met de kraan open.
Afbeelding
Marc
Posts in topic: 37

Bericht door Marc »

En hoe erg is het nu helemaal? Er is in Nederland nu 1 keer iemand door zijn eigen Xl pitbully opgegeten. Nou Poeh Poeh. Hoeveel mensen zijn er in die periode in een zuurtje gestikt? Ik lig er niet wakker van.

Het is super vervelend dat er wel eens een onschuldig slachtoffer valt waar een hond bij betrokken is. Echt vreselijk. Maar er zijn bijna 2 miljoen honden in Nederland. Dus dat is toch ondanks alles extreem uitzonderlijk en lijkt me niet meer risico voor het volk dan een abrikozenpit in je stuk vlaai of een friteuse.
Afbeelding
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Er worden niet alleen mensen door HR-honden gebeten. Ook andere honden.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 03 sep 2025, 15:13 En hoe erg is het nu helemaal? Er is in Nederland nu 1 keer iemand door zijn eigen Xl pitbully opgegeten. Nou Poeh Poeh. Hoeveel mensen zijn er in die periode in een zuurtje gestikt? Ik lig er niet wakker van.

Het is super vervelend dat er wel eens een onschuldig slachtoffer valt waar een hond bij betrokken is. Echt vreselijk. Maar er zijn bijna 2 miljoen honden in Nederland. Dus dat is toch ondanks alles extreem uitzonderlijk en lijkt me niet meer risico voor het volk dan een abrikozenpit in je stuk vlaai of een friteuse.
Huh abrikozenpit in je friteuse?
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

CatnDog schreef: 03 sep 2025, 16:24 Er worden niet alleen mensen door HR-honden gebeten. Ook andere honden.
Ja ik ben vandaag nog door een york gebeten :pffff:
Marc
Posts in topic: 37

Bericht door Marc »

Ja klopt allemaal wel maar de meeste worden gewoon kapot gefokt of vetgemest. Alle dodelijke incidenten met honden die ik gezien heb of bijna dodelijke waren met andere rassen. Ik weet echt wel dat het problematisch is maar om er nu weer hele wet en regelgeving overheen te gooien met cursussen? Misschien die tijd aan grotere problemen in de maatschappij en echt gevaarlijke zaken besteden? Dat is meer waarom ik het zeg. Lijkt me zo'n verkwisting van middelen en een lapmiddel voor het klagende volk. Pitbulls weg. Buitenlanders weg en vervolgens zijn de problemen opgelost. Not. Vreet je nog aardbeien met 25 soorten gifresiduen erop en rijdt je kind zich kapot op een fatbike.

Ik merk dat ik klaar ben met zoveel ophef rondom 1 incident als de hele wereld in de fik staat.
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 03 sep 2025, 17:44 Ja klopt allemaal wel maar de meeste worden gewoon kapot gefokt of vetgemest. Alle dodelijke incidenten met honden die ik gezien heb of bijna dodelijke waren met andere rassen. Ik weet echt wel dat het problematisch is maar om er nu weer hele wet en regelgeving overheen te gooien met cursussen? Misschien die tijd aan grotere problemen in de maatschappij en echt gevaarlijke zaken besteden? Dat is meer waarom ik het zeg. Lijkt me zo'n verkwisting van middelen en een lapmiddel voor het klagende volk. Pitbulls weg. Buitenlanders weg en vervolgens zijn de problemen opgelost. Not. Vreet je nog aardbeien met 25 soorten gifresiduen erop en rijdt je kind zich kapot op een fatbike.

Ik merk dat ik klaar ben met zoveel ophef rondom 1 incident als de hele wereld in de fik staat.
Je kunt zoveel regels en wetgeving er tegen aan gooien er zijn altijd mensen die anders doen en dan heb je nog een dooie. Oma kan ook struikelen over dr boomertje ook dood!
Nanna

Bericht door Nanna »

Ja das natuurlijk een drogreden. Nogal een verschil of je dure tv gestolen wordt of dat je hem uit je poten laat kletteren. In beide gevallen is ie weg.
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 03 sep 2025, 18:22 Ja das natuurlijk een drogreden. Nogal een verschil of je dure tv gestolen wordt of dat je hem uit je poten laat kletteren. In beide gevallen is ie weg.
Nou zonder hond waren ze beide niet dood geweest.
Nanna

Bericht door Nanna »

Jezus. Deze mevrouw had een kruising rottweiler/mastiff en een dwergkees. Ze had kipnuggets gekocht en gooide dat vaak in de lucht voor de honden om te vangen.
Alleen had de rottweilerkruising haar nu bij dr onderarm en trok een bloedvat open. Dat leidde tot zo veel bloedverlies dat ze eraan overleed.
Of het opzet of per ongeluk was zullen we wel nooit weten.

Afbeelding
Afbeelding
ranetje
Posts in topic: 32

Bericht door ranetje »

Aangezien ze het vaker deed, dat kip nuggets opgooien, ga ik eigenlijk uit van pure pech (geen opzet van de hond).
Met wel een heel heftige afloop.
Afbeelding
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Ik zou de hond in dit geval ook het voordeel van de twijfel geven.
Dat kipnugget spelletje was natuurlijk niet zo'n goed idee.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 01 okt 2025, 16:12 Jezus. Deze mevrouw had een kruising rottweiler/mastiff en een dwergkees. Ze had kipnuggets gekocht en gooide dat vaak in de lucht voor de honden om te vangen.
Alleen had de rottweilerkruising haar nu bij dr onderarm en trok een bloedvat open. Dat leidde tot zo veel bloedverlies dat ze eraan overleed.
Of het opzet of per ongeluk was zullen we wel nooit weten.

Afbeelding
Ik dacht dat het een alien was joh!
Saschesfloor
Posts in topic: 5

Bericht door Saschesfloor »

https://district8.net/politie-schiet-ag ... SOwvstqmAg

Het was weer gezellig thuis met Tyson....
Afbeelding

The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Saschesfloor schreef: 11 okt 2025, 08:46 https://district8.net/politie-schiet-ag ... SOwvstqmAg

Ik had het ook meegekregen op het nieuws.
Weet jij hoe het met de andere honden is afgelopen?
Saschesfloor
Posts in topic: 5

Bericht door Saschesfloor »

CatnDog schreef: 14 okt 2025, 14:23
Saschesfloor schreef: 11 okt 2025, 08:46 https://district8.net/politie-schiet-ag ... SOwvstqmAg

Ik had het ook meegekregen op het nieuws.
Weet jij hoe het met de andere honden is afgelopen?
Nee helaas. Maar wat een toestand weer 😢
Afbeelding

The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Nanna

Bericht door Nanna »

Baby van negen maanden gedood in Wales. Door eigen hond. Het ras staat er niet bij maar we kunnen het denk ik met zn allen wel weer raaien.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

https://www.rijnmond.nl/nieuws/2102223/ ... waargewond

U uiteraaaaard weer gebracht door die kloteklapkakerij
Afbeelding
Gonnie
Posts in topic: 26

Bericht door Gonnie »

Nanna schreef: 05 nov 2025, 11:30 https://www.rijnmond.nl/nieuws/2102223/ ... waargewond

U uiteraaaaard weer gebracht door die kloteklapkakerij
Had het gezien op facebook en sommige begonnen gelijk over de kleine hondjes, dat die vaak blaffend op grotere honden afgingen en de grotere honden er dus niks aan konden doen als ze zo hondje grepen. Ze lazen zeker niet goed, want dit hondje kwam net met dat meisje de deur uit. En het was aangelijnd dus kwam helemaal niet op die honden af.
Afbeelding

Tanja en Anne
Nanna

Bericht door Nanna »

Dit is Bobby. Ach gut.
Ruim die klotevechthondenrotzooi toch op. Er lopen exclusief mongolen mee.

Afbeelding
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Opa en drie maanden oude kleindochter in woning doodgebeten door roedel van zeven pitbulls
TENNESSEE - Een Amerikaanse man (50) is woensdag samen met zijn drie maanden oude kleindochter dood aangetroffen in hun huis in de staat Tennessee. Volgens Amerikaanse media zijn de twee om het leven gekomen nadat zij werden aangevallen door hun roedel van zeven pitbulls, die in de buurt bekendstonden om hun intimiderende gedrag
Afbeelding
Cendy
Posts in topic: 3

Bericht door Cendy »

Jezus :jank:
Afbeelding
Plaats reactie