Nannydog slaat toe

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Tineke
Posts in topic: 17

Re: Nannydog slaat toe

Bericht door Tineke »

Serieus , wat bezielt je :ugh:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Marc
Posts in topic: 37

Bericht door Marc »

Die in de buurt bekend stonden om hun intimiderend gedrag. Met andere woorden een asociaal onaangepast gezin. Als je ook maar een greintje fatsoen en normen en waarden hebt staan je honden helemaal niet bekend in de buurt. Dus ik weet alweer precies waar we mee te maken hebben. En dat volk roept het over zichzelf af. In een inenting zit een Russische chip. De overheid is corrupt en pitbulls zijn lief zolang je ze maar lief behandelt. Ondertussen weten ze prima dat ze een gevaarlijk stel honden hebben en gaan ze er eigenlijk gewoon lekker op. Iedereen bang en zij laten zien hoe ver ze van de maatschappij af staan. Tot het mis gaat met het eigen gezin. Reken maar dat als je daar verhaal komt halen ze meteen dreigen die roedel op je af te sturen. Dus ze weten precies wat ze in huis hebben en doen. Dat is altijd zo bij dat volk. Behalve als ze een eigen gezinslid pakken want dan is het een hersentumor of doet ie anders nooit verhaal.
Afbeelding
Loraine
Posts in topic: 11
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Nou ja, Mahdutje staat ook bekend hier in de buurt, niet omdat hij andere honden shreddert maar omdat hij altijd in de vensterbank naar buiten ligt/zit te kijken.
Maar ik snap wat je bedoelt, nl bekend staan in negatieve zin.
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Dirkje
Posts in topic: 7
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Loraine schreef: 08 dec 2025, 19:25 Nou ja, Mahdutje staat ook bekend hier in de buurt, niet omdat hij andere honden shreddert maar omdat hij altijd in de vensterbank naar buiten ligt/zit te kijken.
Maar ik snap wat je bedoelt, nl bekend staan in negatieve zin.
:lol1:
Afbeelding
Loraine
Posts in topic: 11
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Wacht ff, haal je daar nou uit dat mijn schattige poepiewoepie andere honden sloopt? :Q:
Dat doet hij uiteraard niet, al heeft hij de labradoodle van mijn moeder vorige week heel luid en duidelijk met klapperende tanden verteld dat ze moest opsodemieteren toen ze over hem heen ging hangen en verstijfde. :mann:
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Nanna
Posts in topic: 94

Bericht door Nanna »

Ik neem aan dat opa oppaste op de baby. Dat je daar überhaupt je kind tussen durft te zetten🥶
Maar goed, zal ook wel geloofd hebben in de nenniedok mythe.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

In Mühlhausen in het district Unstrut-Hainich vond een ernstige aanval plaats: volgens de politie werden een man, een vrouw en hun twee honden aangevallen door twee loslopende Kangals. De twee honden vielen 's ochtends de wandelaars en hun dieren aan, waarbij één van hen zo ernstig gewond raakte dat hij overleed. De man raakte gewond en werd in het ziekenhuis behandeld.
De twee Kangals werden later door hun baasje gevangen, aldus de politie. Er is een onderzoek gestart.
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 24
Honden: 3
Welke: Whippet Lurcher Powder Puff

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 08 dec 2025, 20:48 Ik neem aan dat opa oppaste op de baby. Dat je daar überhaupt je kind tussen durft te zetten🥶
Maar goed, zal ook wel geloofd hebben in de nenniedok mythe.
Nee, ik denk van die armoedig amerikaanse opiatenpatienten.
Die hadden bedacht dat ze een nessie puppies moesten fokken maar na anderhlaf jaar lopen die krengen nog op het erf. Waarom heb je er anders 7?

En natuurlijk die random zuigeling er tussendoor want je eigen gefok krijg je ook niet onder controle. Dus Cyrenetee lag te janken omdat haar ouders al 14 uur lagen te pitten en daar werden de honden weer nerveus. Opa ging schreeuwen en de rest is geschiedenis.
Welkom in
Nanna

Bericht door Nanna »

Meisje van elf in Bunschoten in gezicht gebeten door op dat moment baasloze hond.
“ Na het vertrek van de ambulance bleven meerdere politie-eenheden nog langere tijd in de straat aanwezig, waaronder een dienstvoertuig met een politiehond en een motoragent. Rond 19.00 uur arriveerde een bestelbus met de tekst ‘transport levende dieren’, waarmee de betrokken hond werd meegenomen.”

Nou. Lameraaie.
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 90
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Schuldgevoel laat Sylvia niet los na fataal bijtincident waarbij vader overleed: ‘Hij paste even op’

Twee American bully XL-pups doodden dit jaar haar geliefde stiefvader en toch neemt Sylvia Daalhof-Breeveld (50) het de dieren niet kwalijk. Sterker nog: Sylvia zal zich altijd herinneren hoe lief hond Kyra voor haar kleindochter was. „Maak de honden niet zenuwachtig, zei mijn stiefvader altijd. Ga respectvol met ze om.

Rest staat bij de link.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ze heten niet voor niets HR honden denk ik dan maar.
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 21 dec 2025, 13:54 Ze heten niet voor niets HR honden denk ik dan maar.
Had je het hele artikel gelezen? Dat in Zoetermeer ook een XL bully afgeschoten was, was van hetzelfde nest dus ws toch al iets erfelijks
Opmerkelijk genoeg gaat het in Zoetermeer op 11 oktober weer mis met een American bully XL. Nadat de hond zijn baasjes aanvalt en ernstig verwondt, wordt het dier door gealarmeerde politieagenten doodgeschoten. „Het gejank van de hond en gegil van de eigenaren gingen door merg en been”, aldus buurtbewoners.
Agressieve American bully’s
Navraag bij de politie Haaglanden leert dat de agressieve American bully’s in Rotterdam en Zoetermeer uit hetzelfde nest komen. „Wij hebben contact met de fokker en eigenaren van andere honden uit het nest”, aldus een woordvoerder. „Met hen voeren we adviesgesprekken over het houden en opvoeden van de honden.”
Nanna

Bericht door Nanna »

Nest schmest. Het zijn gewoon lijers van huis uit. Gelukkig worden ze niet oud.
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 21 dec 2025, 16:14 Nest schmest. Het zijn gewoon lijers van huis uit. Gelukkig worden ze niet oud.
Nou niet oud, met 9 maanden kunnen ze genoeg mensen opvreten.
Nanna

Bericht door Nanna »

Célie schreef: 21 dec 2025, 16:16
Nanna schreef: 21 dec 2025, 16:14 Nest schmest. Het zijn gewoon lijers van huis uit. Gelukkig worden ze niet oud.
Nou niet oud, met 9 maanden kunnen ze genoeg mensen opvreten.
Ik hoef dat ongedierte niet en op straat ontloop ik ze. Maar ja, als je het overhuis gaat halen…
Afbeelding
CatnDog
Posts in topic: 59
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Célie schreef: 21 dec 2025, 16:08
Had je het hele artikel gelezen? Dat in Zoetermeer ook een XL bully afgeschoten was, was van hetzelfde nest dus ws toch al iets erfelijks
Opmerkelijk genoeg gaat het in Zoetermeer op 11 oktober weer mis met een American bully XL. Nadat de hond zijn baasjes aanvalt en ernstig verwondt, wordt het dier door gealarmeerde politieagenten doodgeschoten. „Het gejank van de hond en gegil van de eigenaren gingen door merg en been”, aldus buurtbewoners.
Navraag bij de politie Haaglanden leert dat de agressieve American bully’s in Rotterdam en Zoetermeer uit hetzelfde nest komen. „Wij hebben contact met de fokker en eigenaren van andere honden uit het nest”, aldus een woordvoerder. „Met hen voeren we adviesgesprekken over het houden en opvoeden van de honden.”
Je kijkt toch wel anders naar je hond als het een nestgenootje is. Hannibal Lecter als huisgenoot.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

CatnDog schreef: 21 dec 2025, 20:09
Célie schreef: 21 dec 2025, 16:08
Je kijkt toch wel anders naar je hond als het een nestgenootje is. Hannibal Lecter als huisgenoot.
Nou dat dus.
Nanna

Bericht door Nanna »

Afbeelding
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Op het filmpje zit de hond er vrij ontspannen bij.
Nanna

Bericht door Nanna »

CatnDog schreef: 14 jan 2026, 18:51 Op het filmpje zit de hond er vrij ontspannen bij.
Ja waarom ook niet. De prooi is hem ontvallen. Job well done.
Afbeelding
CatnDog

Bericht door CatnDog »

Nanna schreef: 14 jan 2026, 19:08
CatnDog schreef: 14 jan 2026, 18:51 Op het filmpje zit de hond er vrij ontspannen bij.
Ik vergelijk het voor het gemak even met het verhaal van de 'bundle of bullies' waarbij de bully die de andere hond(en) gedood had dus helemaal uit z'n plaat ging. Die was uren daarna nog steeds niet ontspannen.
Nanna

Bericht door Nanna »

CatnDog schreef: 14 jan 2026, 19:11
Nanna schreef: 14 jan 2026, 19:08
Ik vergelijk het voor het gemak even met het verhaal van de 'bundle of bullies' waarbij de bully die de andere hond(en) gedood had dus helemaal uit z'n plaat ging. Die was uren daarna nog steeds niet ontspannen.
Dat was geen goeie dan. Het is de bedoeling je je van 0 tot 100 de Red Zone invliegt maar er net zo snel weer uit komt. Als je baas dood is, bijvoorbeeld.
Afbeelding
Sabientje
Posts in topic: 4

Bericht door Sabientje »

Omdat het een Golden is mag hij blijve.?

https://www.facebook.com/share/p/1Bz2yWKap9/
Marc
Posts in topic: 37

Bericht door Marc »

Sabientje schreef: 16 jan 2026, 08:23 Omdat het een Golden is mag hij blijve.?

https://www.facebook.com/share/p/1Bz2yWKap9/
Nee dat is omdat de moeder niet in orde is. Heeft niks met het ras te maken.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Amerikaanse vrouw krijgt schadevergoeding van 5,4 miljoen dollar nadat ze werd gebeten door Belgische Mechelaar Maximus
LOS ANGELES Een 51-jarige vrouw uit Los Angeles heeft een schadevergoeding van 5,4 miljoen dollar gekregen nadat ze in een stedelijk dierenasiel zwaar werd aangevallen door een hond. Volgens haar advocaten toont de zaak aan dat het asiel en de betrokken reddingsorganisatie belangrijke informatie over het bijtverleden van de hond hadden verzwegen, ondanks eerdere ernstige incidenten.
Afbeelding
Plaats reactie