Oh nee. Het állermooisf vindt hij zichzelf

Inception

Anyway. Nog meer tv-kijkende honden hier?

Nou, om nou te zeggen dat Taro tekenen van hogere intelligentie vertoont wanneer hij tv kijkt...
Wat grappig, dat ga ik eens aanzetten. Ik voel me soms wel een beetje een waus hondenvrouwtje hoor.
Wat onzettend schattig! En eigenlijk ook wel interessant, dat soort empathieLieske_1977 schreef: 29 okt 2021, 23:51 Zeker, allebeiDieren en voetbal zijn favoriet.
Bliss wipte eens van schrik tien centimeter op toen ze op een filmpje een pup van de bank zag rollenDaarna ging ze ook nog bij de tv checken of het beestje daar lag. Er wordt dus wel meegeleefd
![]()
Filmpjes van zijn nestgenootjes vindt hij ook HELEMAAL te gek. Ik denk dat hij ze herkent. Ik vraag me af wat in zijn hoofdje omgaat wanneer hij zichzelf ziet.
Volgens mij heb jij wel de meest aparte honden van het forumDagmar schreef: 30 okt 2021, 08:27 Sjaak interesseert het hol, die andere twee kijken wel graag tv.
Honden die kunstjes doen vinden ze superstom. Jaap is van het groot wild, wolven, sneeuw en poolhonden. Last Alaskans vindt ie prachtig, zo gek![]()

Lothian schreef: 30 okt 2021, 08:42 Volgens mij heb jij wel de meest aparte honden van het forumdat ze niet naar honden willen kijken die trucjes doen
![]()

Lijkt me zelfs logisch : bij het aanblaffen van een vindplaats/slachtoffer gebruiken de honden geen alarmblaf maar eerder een spelblaf - dat is het voor hun namelijk ook.runninggirl schreef: 30 okt 2021, 10:26 Bij ons kijkt alleen Mahru mee. De andere twee laten zich alleen even horen als er een hond op tv blaft. Maar dan vaak weer niet bij politie-herders uit van die zweedse series die naar dode mensen moeten zoeken. Blijkbaar mogen die gewoon hun werk doen.![]()
Ze blaffen ook (in het echt) nooit terug naar honden die waken over een terrein of zoals vanochtend een kuddebewaker bij de schapen waar we langs liepen. Dat vinden ze juist allemaal de normaalste zaak van de wereld, het is heel duidelijke hondentaal natuurlijk.Inge O schreef: 30 okt 2021, 11:11Lijkt me zelfs logisch : bij het aanblaffen van een vindplaats/slachtoffer gebruiken de honden geen alarmblaf maar eerder een spelblaf - dat is het voor hun namelijk ook.runninggirl schreef: 30 okt 2021, 10:26 Bij ons kijkt alleen Mahru mee. De andere twee laten zich alleen even horen als er een hond op tv blaft. Maar dan vaak weer niet bij politie-herders uit van die zweedse series die naar dode mensen moeten zoeken. Blijkbaar mogen die gewoon hun werk doen.![]()

Drazic schreef: 31 okt 2021, 08:49
Drazey kijkt samen met de baas naar van allerlei soorten series, documentaires, en dat geheel op eigen manier![]()