TV kijken
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Re: TV kijken
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Die Taro! De Inception foto is een beetje freaky.
Er bestaat Dog TV; een TV kanaal voor honden. Lanai kijkt heel even en dan is ze er klaar mee. Feta heb ik nog niet voor Dog TV gezet (het staat op YouTube). Geen idee of ze het leuk vindt; ik ga het morgen proberen.
Op mijn crime en scifi series reageren ze niet; en ik kijk niks anders eigenlijk, nou, behalve het journaal.
Er bestaat Dog TV; een TV kanaal voor honden. Lanai kijkt heel even en dan is ze er klaar mee. Feta heb ik nog niet voor Dog TV gezet (het staat op YouTube). Geen idee of ze het leuk vindt; ik ga het morgen proberen.
Op mijn crime en scifi series reageren ze niet; en ik kijk niks anders eigenlijk, nou, behalve het journaal.
- malinois
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ja zowel Xanu als Xygan: honden, wolven, paarden etc en voetbal.
Xavi intereseert t minder dan niets
Xavi intereseert t minder dan niets
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Zeker, allebei Dieren en voetbal zijn favoriet.
Bliss wipte eens van schrik tien centimeter op toen ze op een filmpje een pup van de bank zag rollen Daarna ging ze ook nog bij de tv checken of het beestje daar lag. Er wordt dus wel meegeleefd
Bliss wipte eens van schrik tien centimeter op toen ze op een filmpje een pup van de bank zag rollen Daarna ging ze ook nog bij de tv checken of het beestje daar lag. Er wordt dus wel meegeleefd
- Ipanema
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Taro die naar zichzelf kijkt
Hier kijkt de Bil ook ! Dieren zijn heel interessant, en ze durft zelfs op bepaalde mensen grommen. Een tijdje geleden keek ik Fantastic Beasts en daar was ze het niet mee eens, te eng Gelukkig bedaarde ze na een tijdje wel. Georges kijkt niet.
Hier kijkt de Bil ook ! Dieren zijn heel interessant, en ze durft zelfs op bepaalde mensen grommen. Een tijdje geleden keek ik Fantastic Beasts en daar was ze het niet mee eens, te eng Gelukkig bedaarde ze na een tijdje wel. Georges kijkt niet.
- annnie
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Haha, hij heeft gewoon een goede smaak qua muziek.
Nelson keek wel eens als er een hondachtig iets voor bij liep, maar hier in huis geen tv meer dus van Annie weet ik het niet
Nelson keek wel eens als er een hondachtig iets voor bij liep, maar hier in huis geen tv meer dus van Annie weet ik het niet
- Floortje
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Ik heb geen tv, maar kijk soms wel een filmpje op de laptop.
Daar keken/luisterden ze vroeger wel naar, nu niet meer. Is toch een beetje een puppyaangelegenheid.
Daar keken/luisterden ze vroeger wel naar, nu niet meer. Is toch een beetje een puppyaangelegenheid.
Sjaak interesseert het hol, die andere twee kijken wel graag tv.
Honden die kunstjes doen vinden ze superstom. Jaap is van het groot wild, wolven, sneeuw en poolhonden. Last Alaskans vindt ie prachtig, zo gek
Deze is ook al jaren favoriet.
Zus is team roofvogel. Afwisselend kijkt ze en staat ze met haar kopje schuin tegen de speaker aan
Honden die kunstjes doen vinden ze superstom. Jaap is van het groot wild, wolven, sneeuw en poolhonden. Last Alaskans vindt ie prachtig, zo gek
Deze is ook al jaren favoriet.
Zus is team roofvogel. Afwisselend kijkt ze en staat ze met haar kopje schuin tegen de speaker aan
- Lothian
- Posts in topic: 6
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat grappig dat zoveel honden tv kijken, en ook zoveel totaal niet. Ik had een theorie in mijn hoofd dat het vooral zichtjagers zijn die kijken maar dat lijkt niet op te gaan. Ook veel verschillende rassen, en zelfs verschillen binnen een ras zoals bij Malinois.
Vermoedelijk een pauzemuziekje.
Nou, om nou te zeggen dat Taro tekenen van hogere intelligentie vertoont wanneer hij tv kijkt...
we zijn ooit van een tv overgestapt op een beamer. Niet duurder dan een tv maar wel een bioscoopervaring. Best leuk, en het ontmoedigt overdag tv kijken want dan moeten de gordijnen dicht
Wat grappig, dat ga ik eens aanzetten. Ik voel me soms wel een beetje een waus hondenvrouwtje hoor.
Wat onzettend schattig! En eigenlijk ook wel interessant, dat soort empathieLieske_1977 schreef: ↑29 okt 2021, 23:51 Zeker, allebei Dieren en voetbal zijn favoriet.
Filmpjes van zijn nestgenootjes vindt hij ook HELEMAAL te gek. Ik denk dat hij ze herkent. Ik vraag me af wat in zijn hoofdje omgaat wanneer hij zichzelf ziet.
Vermoedelijk een pauzemuziekje.
Volgens mij heb jij wel de meest aparte honden van het forum dat ze niet naar honden willen kijken die trucjes doen
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ik heb geen tv, ook nooit gehad in de periode dat ik mijn huidige honden heb, maar ze hebben allemaal wel eens tv gezien op bezoek ergens en in eerste instantie vonden Mila en Amy dat wel interessant. Mila hield blijkbaar veel van voetbal en Amy keek gewoon naar alles wat bewoog op het scherm. Maar na een tijdje reageerden ze er niet meer op en werd die tv gewoon een meubelstuk.
Ik kijk soms wel iets op de laptop en daar kijken de honden nooit naar, maar ze reageren soms wel op geluid, vooral hondengeluiden of geluiden van andere dieren.
Mijn katten kijken wel graag mee, wel alleen als ik een natuurdocumentaire kijk.
Ik kijk soms wel iets op de laptop en daar kijken de honden nooit naar, maar ze reageren soms wel op geluid, vooral hondengeluiden of geluiden van andere dieren.
Mijn katten kijken wel graag mee, wel alleen als ik een natuurdocumentaire kijk.
Nou ja, ze zijn in ieder geval consequent, geen circusgedoe. "Heee, honden! oh, gadverredamme"
Niet alleen trucjes maar ook aangeleerd gedrag. Jaap vindt eight below echt ruk. Dat zijn géén normale huskies.
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Hier is hetmin of meer zoals bij die van Diana : ergens in hun jeugd hebben ze er allemaal wel een bepaalde mate van interesse in, maar eens ze merken dat ze er verder niks mee kunnen houdt dat grotendeels op. Sette vroeger keek wel hele stukken van de 1001 dalmatiërs mee, de Airedale die daarin kwam vond ze best te pruimen .
Het helpt ook niet mee voor hun interesse dat ze 's avonds altijd compleet voor pampus liggen, en dat is net wanneer de tv aanstaat.
Het helpt ook niet mee voor hun interesse dat ze 's avonds altijd compleet voor pampus liggen, en dat is net wanneer de tv aanstaat.
Ze kijken alleen naar Den Haag vandaag en daarna bediscussiëren we de politieke issues die zoal ter tafel kwamen. Onder het genot van een wijntje en een kaasje.
Volgens mij doen ze puur mee voor dat kaasje.
Volgens mij doen ze puur mee voor dat kaasje.
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- runninggirl
Bij ons kijkt alleen Mahru mee. De andere twee laten zich alleen even horen als er een hond op tv blaft. Maar dan vaak weer niet bij politie-herders uit van die zweedse series die naar dode mensen moeten zoeken. Blijkbaar mogen die gewoon hun werk doen.
Mahru vindt spannende films spannend. Kan ook echt gaan grommen bij enge muziek als iemand op tv ergens stil heen sluipt ofzo hahaha.
Mahru vindt spannende films spannend. Kan ook echt gaan grommen bij enge muziek als iemand op tv ergens stil heen sluipt ofzo hahaha.
- Lothian
- Posts in topic: 6
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Dalí vindt spannende films soms ook eng. Als hij merkt dat ik het spannend vind bijvoorbeeld en bij onweer op tv sneakt hij standaard naar het Hol (nylon bench) waarin hij zich veilig voelt.
- Heleboelie
Ik heb geen televisie... maar ben nu opeens wel heel benieuwd!
Zo grappig al die televisiekijkers
Zo grappig al die televisiekijkers
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Lijkt me zelfs logisch : bij het aanblaffen van een vindplaats/slachtoffer gebruiken de honden geen alarmblaf maar eerder een spelblaf - dat is het voor hun namelijk ook.runninggirl schreef: ↑30 okt 2021, 10:26 Bij ons kijkt alleen Mahru mee. De andere twee laten zich alleen even horen als er een hond op tv blaft. Maar dan vaak weer niet bij politie-herders uit van die zweedse series die naar dode mensen moeten zoeken. Blijkbaar mogen die gewoon hun werk doen.
- runninggirl
Ze blaffen ook (in het echt) nooit terug naar honden die waken over een terrein of zoals vanochtend een kuddebewaker bij de schapen waar we langs liepen. Dat vinden ze juist allemaal de normaalste zaak van de wereld, het is heel duidelijke hondentaal natuurlijk.Inge O schreef: ↑30 okt 2021, 11:11Lijkt me zelfs logisch : bij het aanblaffen van een vindplaats/slachtoffer gebruiken de honden geen alarmblaf maar eerder een spelblaf - dat is het voor hun namelijk ook.runninggirl schreef: ↑30 okt 2021, 10:26 Bij ons kijkt alleen Mahru mee. De andere twee laten zich alleen even horen als er een hond op tv blaft. Maar dan vaak weer niet bij politie-herders uit van die zweedse series die naar dode mensen moeten zoeken. Blijkbaar mogen die gewoon hun werk doen.
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Froo doet het wel en ik heb spijt dat ik het ooit heb aangemoedigd, want je krijgt het er nooit meer uit. Zij is er dus zo een die ook overal wat op te zeggen wil hebben en het liep op een gegeven moment echt de spuigaten uit. Hond, kat, koe, vogel, kindjes… Alles was een reden om te grommen. En Froo is helaas vrij volhardend met zulk soort onzin. Inmiddels is het wel wat minder, maar ze is er nooit helemaal mee gestopt. Dat zal ook zijn omdat ik daarvoor niet genoeg tv kijk.
- Drazic
- Welke: Griffon Bruxellois GriffonxPatterdale
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Geen tv kijkers hier, er wordt even met een scheve kop gekeken als er een hond blaft of als er dieren geluid maken maar daar blijft het bij.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Hier kijken ze niet echt tv. Als we samen op de bank zitten om formule 1 te kijken liggen ze er wel altijd bij, vooral Yara.
Maar dat is meer voor de gezelligheid dan echt kijken