Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26
- Yvette
- Posts in topic: 191
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Re: Onze Barrie! Mee naar de groothandel Pag. 10
Ik had eerder vanavond een stukje getypt weer maar helaas verdween het ineens
Nu dan maar een fotoverslag. Ik heb een hoop hondendates gehad, even snel stukje door het bos of bij de plas en weer naar huis. Het begint z'n vruchten wat af te werpen maar we zijn er nog niet, zeker als honden op afstand blijven dan weet zich met z'n onzekerheid nog geen raad. Bij honden die ineens dichtbij zijn gaat het beter. Maar we oefenen gewoon door, tijd genoeg.
Bij school gaat het nu supergoed, hij kijkt gewoon relaxt naar de andere hondjes.
Met een klant mee op stap met haar lieve Berner dames...
Met m'n collega en haar honden naar het park...
Nieuwe groeifoto's, hij groeit als kool! Vanmorgen woog hij 8 kilo, 11 weken oud is ie vandaag.
Beetje stoer kijken Hij lijkt wel een bulldogje
Samen kluiven met z'n kleine vriendje
En hij kan zo ontzettend lief slapen, als ie eenmaal slaapt dan toch want die riem verraad dat we even gek van zijn geraas waren geworden
Samen in een mandje, kan nog net...
Dit mandje past beter
Vandaag gingen we met het hele gezin bij m'n moeder op visite, normaal zit Barriemans achterin m'n auto naar nu waren we met Arno z'n auto en waren de andere honden ook mee. Ik dacht dat wordt keten met Freek en die arme Chupa, ik heb lekker m'n puppie voorin genomen, nu past het nog. Maar nu ging dat brave beest aan m'n voeten liggen slapen Dus na een stop bij het tankstation heb ik hem op schoot gehesen, gelukkig was hij er zelf ook content mee
Eenmaal daar aangekomen waren ze superbraaf, het hondje van m'n oma was er ook maar geen onvertogen woord en gewoon lekker slapen in z'n bench toen ie moe was
Zo dan zijn jullie weer een beetje bij. Genieten wij hier nog even een beetje verder voort.
Nu dan maar een fotoverslag. Ik heb een hoop hondendates gehad, even snel stukje door het bos of bij de plas en weer naar huis. Het begint z'n vruchten wat af te werpen maar we zijn er nog niet, zeker als honden op afstand blijven dan weet zich met z'n onzekerheid nog geen raad. Bij honden die ineens dichtbij zijn gaat het beter. Maar we oefenen gewoon door, tijd genoeg.
Bij school gaat het nu supergoed, hij kijkt gewoon relaxt naar de andere hondjes.
Met een klant mee op stap met haar lieve Berner dames...
Met m'n collega en haar honden naar het park...
Nieuwe groeifoto's, hij groeit als kool! Vanmorgen woog hij 8 kilo, 11 weken oud is ie vandaag.
Beetje stoer kijken Hij lijkt wel een bulldogje
Samen kluiven met z'n kleine vriendje
En hij kan zo ontzettend lief slapen, als ie eenmaal slaapt dan toch want die riem verraad dat we even gek van zijn geraas waren geworden
Samen in een mandje, kan nog net...
Dit mandje past beter
Vandaag gingen we met het hele gezin bij m'n moeder op visite, normaal zit Barriemans achterin m'n auto naar nu waren we met Arno z'n auto en waren de andere honden ook mee. Ik dacht dat wordt keten met Freek en die arme Chupa, ik heb lekker m'n puppie voorin genomen, nu past het nog. Maar nu ging dat brave beest aan m'n voeten liggen slapen Dus na een stop bij het tankstation heb ik hem op schoot gehesen, gelukkig was hij er zelf ook content mee
Eenmaal daar aangekomen waren ze superbraaf, het hondje van m'n oma was er ook maar geen onvertogen woord en gewoon lekker slapen in z'n bench toen ie moe was
Zo dan zijn jullie weer een beetje bij. Genieten wij hier nog even een beetje verder voort.
Laatst gewijzigd door Yvette op 30 okt 2021, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Onze Barrie! Fotobom Pag. 10
Hèhè, eindelijk weer foto's van Barrie ! Fijn om hem weer te zien . Gaaf hoe zijn oren ook al flink staan. Wat ligt ie lief bij je en zo leuk hoe hij nog steeds echt zo fijn samen is met Freek.
Wat heeft Chupa voor trui aan? Mooi ding.
Wat heeft Chupa voor trui aan? Mooi ding.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Alfilillo
- Posts in topic: 5
- Welke: Podenco en kruising
Re: Onze Barrie! Mee naar de groothandel Pag. 10
Wat een leuke avonturen en hij is nog steeds prachtig.
- Yvette
- Contacteer:
Ja sorry, het kwam er steeds niet van, pff ik wilde het een beetje leuk brengen maar nu bezwijk ik bijna onder de foto's dus ik dacht ik gooi ze er gewoon op
Met Freek is het dolle boel joh, man man, die twee zijn helemaal wild samen, het is nog een hele tour om het in goede banen te leiden want het verschil in grootte wordt steeds groter natuurlijk, maar wel leuk
Die trui is een topding ja, van Sofa Dog Wear, hij is al heel veel gebruikt en gewassen maar nog steeds erg mooi. Google er maar eens op, echt een aanrader.
Dank je
Groetjes Yvette
- Zamunda
En kan Freek het nu hebben qua knie? Ben heel benieuwd hoe het spel verder gaat ontwikkelen tussen die twee, geeft Freek ook goed z'n grenzen aan? Ik zie het nu met Mannes, dat het verschil in grootte al behoorlijk wordt maar Mannes is héél duidelijk in wat hij wel en niet pikt en hij kiest er natuurlijk altijd zelf voor om Mannes op te zoeken en kan er altijd zelf weer uit.Yvette schreef: ↑30 okt 2021, 22:37Ja sorry, het kwam er steeds niet van, pff ik wilde het een beetje leuk brengen maar nu bezwijk ik bijna onder de foto's dus ik dacht ik gooi ze er gewoon op
Met Freek is het dolle boel joh, man man, die twee zijn helemaal wild samen, het is nog een hele tour om het in goede banen te leiden want het verschil in grootte wordt steeds groter natuurlijk, maar wel leuk
Die trui is een topding ja, van Sofa Dog Wear, hij is al heel veel gebruikt en gewassen maar nog steeds erg mooi. Google er maar eens op, echt een aanrader.
Hoe gaat het tussen Barrie en Chupa?
Oh ja, dat merk ken ik wel. Ik zal er eens naar kijken .
- Yvette
- Contacteer:
Freek zijn knie is helemaal goed bevonden en in principe mag hij alles weer, dat is dus wel superfijn maar alsnog moet Barrie voorzichtig met hem doen, hij springt er wel eens bovenop of rent hem omver, echt lomp. Maar tot nu toe gebeurd er dan niks, ik probeer het ook wel te voorkomen natuurlijk want Freek moet wel heel en gelukkig blijven. Als ze stoeien geeft hij wel duidelijk grenzen aan maar houdt zelf ook van wild spel dus dat is dan vaak ook tegenstrijdig. De ene seconde hangt ie vast aan een wangvel, de volgende rent hij als een raket door het huis om Barrie weer uit te dagen.Zamunda schreef: ↑30 okt 2021, 22:45En kan Freek het nu hebben qua knie? Ben heel benieuwd hoe het spel verder gaat ontwikkelen tussen die twee, geeft Freek ook goed z'n grenzen aan? Ik zie het nu met Mannes, dat het verschil in grootte al behoorlijk wordt maar Mannes is héél duidelijk in wat hij wel en niet pikt en hij kiest er natuurlijk altijd zelf voor om Mannes op te zoeken en kan er altijd zelf weer uit.Yvette schreef: ↑30 okt 2021, 22:37Ja sorry, het kwam er steeds niet van, pff ik wilde het een beetje leuk brengen maar nu bezwijk ik bijna onder de foto's dus ik dacht ik gooi ze er gewoon op
Hoe gaat het tussen Barrie en Chupa?
Oh ja, dat merk ken ik wel. Ik zal er eens naar kijken .
Chupa is veel te lief, ik hoop steeds dat ie een keer flink van zich af bijt maar óf hij vindt het nog niet vervelend genoeg, óf hij heeft geen zin/puf om erop in te gaan. Nu loopt ie steeds gewoon weg of negeert hem volledig als Barrie wild doet.
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
ja altijd wel hoor, maar op foto's ziet hij er altijd groter uit hij weegt maar 2,2 kg en is zon 25cm hoog
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
Groetjes Yvette
- Borderbende
- Posts in topic: 17
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Gave update. En zo heerlijk hoe ze totaal out kunnen slapen. Lief om te zien.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Zamunda
Fijn dat Freek echt alles weer mag, precies goede timing! Ja dat lompe lijkt me best eng met zo'n hummel (die dan ook al twee keer geopereerd is). Jemig, 2.2kg... Dat is eigenlijk niet te bevatten. Mijn kleinste kat Charlie weegt 3.2kg en dat is al mini . Hoe dan?! Hij lijkt natuurlijk ook heel wat door die fluffy vacht maar is dus echt ienimini.Yvette schreef: ↑30 okt 2021, 22:55Freek zijn knie is helemaal goed bevonden en in principe mag hij alles weer, dat is dus wel superfijn maar alsnog moet Barrie voorzichtig met hem doen, hij springt er wel eens bovenop of rent hem omver, echt lomp. Maar tot nu toe gebeurd er dan niks, ik probeer het ook wel te voorkomen natuurlijk want Freek moet wel heel en gelukkig blijven. Als ze stoeien geeft hij wel duidelijk grenzen aan maar houdt zelf ook van wild spel dus dat is dan vaak ook tegenstrijdig. De ene seconde hangt ie vast aan een wangvel, de volgende rent hij als een raket door het huis om Barrie weer uit te dagen.
Chupa is veel te lief, ik hoop steeds dat ie een keer flink van zich af bijt maar óf hij vindt het nog niet vervelend genoeg, óf hij heeft geen zin/puf om erop in te gaan. Nu loopt ie steeds gewoon weg of negeert hem volledig als Barrie wild doet.
Ah de Chupa. Hij gaat er niet op in maar laat zich zo te lezen ook niet molesteren, of blijft hij gewoon liggen als Barrie wild doet? Met Ravi is het buiten en die doet dan ook aan negeren: hij blijft helemaal stil staan net zo lang tot de smurf het opgeeft, als hij ergens mee bezig is geeft hij wel een kleine snauw of grom.
- Inge O
- Posts in topic: 40
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat is/wordt hij mooi !
En zo'n dierenbenodigdhedengrrothandel (phoe!!) moet echt wel het walhalla zijn voor een pup (en baasjes ).
En zo'n dierenbenodigdhedengrrothandel (phoe!!) moet echt wel het walhalla zijn voor een pup (en baasjes ).
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Knappe pup is het toch he!
Dat spelen met een kleintje: hier speelden Kika en Do heel veel samen als pup en echt wild ook.
Toen werd Kika groter en feller en zo tussen de 6 maand en een jaar moest ik regelmatig Do helpen, of kwam Do naar me toe gerend als het te bar werd.
Ondertussen spelen ze alweer heel mooi en wild maar correct samen, Do geeft grenzen aan en 95% van de tijd worden die gerespecteerd. Heel er nu en dan moeten ik of Poppy nog even stop zeggen. En dan niet altijd aan Kika... soms zit die aan haar grens en blijft Do net doorgaan, maar om Kika over die grens te laten gaan is Do te klein en Kika te fel voor.
Dat spelen met een kleintje: hier speelden Kika en Do heel veel samen als pup en echt wild ook.
Toen werd Kika groter en feller en zo tussen de 6 maand en een jaar moest ik regelmatig Do helpen, of kwam Do naar me toe gerend als het te bar werd.
Ondertussen spelen ze alweer heel mooi en wild maar correct samen, Do geeft grenzen aan en 95% van de tijd worden die gerespecteerd. Heel er nu en dan moeten ik of Poppy nog even stop zeggen. En dan niet altijd aan Kika... soms zit die aan haar grens en blijft Do net doorgaan, maar om Kika over die grens te laten gaan is Do te klein en Kika te fel voor.
Hij wordt wel echt heel erg mooi zeg
Leuk dat hij overal zo bij betrokken wordt. Ik doe dat zelf ook graag. Zelfs angstige Uma werd daar een heel veelzijdige hond van.
Volgens mij wonen wij niet heel ver van elkaar uit de buurt. Vind je het leuk de broers weer eens te herenigen?
Leuk dat hij overal zo bij betrokken wordt. Ik doe dat zelf ook graag. Zelfs angstige Uma werd daar een heel veelzijdige hond van.
Volgens mij wonen wij niet heel ver van elkaar uit de buurt. Vind je het leuk de broers weer eens te herenigen?
- Jetski
- Posts in topic: 10
- Welke: Portugese waterhond
Wat leuk om weer wat foto's te zien van Barrie en co..
Hij komt nu al een beetje in de slungel fase
Hij komt nu al een beetje in de slungel fase
- Yvette
- Contacteer:
Borderbende schreef: ↑31 okt 2021, 06:32 Gave update. En zo heerlijk hoe ze totaal out kunnen slapen. Lief om te zien.
Dank jullie wel! En iedereen die ik niet getagt heb ook uiteraard
Dank je
Die groothandel is eigenlijk vreselijk. Mijn collega's lachen me ook altijd uit, zij geven door wat ze moeten hebben en zijn dan met 50 euro ofzo voor wat voer klaar. Maar ik zie daar altijd nog van alles wat ik dan denk ook nog nodig te hebben en met alles denk ik ooooh niet duur, och die paar euro kan ook nog, en, en, en dan ben ik iedere keer zoveel geld kwijt maar ja, we hebben wel mooie mandjes, speeltjes, 14 soorten koekjes, 32 soorten kluifjes, alle kleuren halsbanden en meer Dat hebben mijn collega's dan weer niet
Nee hij is echt klein, ik weet ook nooit zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Ik schrok me de eerste keer dat ik hem als puppie zag rot ik dacht echt hoe kun je daar mee op straat gaan lopen, mijn cavia's zijn nog groter! Gelukkig is hij nog wel gegroeid uiteraard maar het blijft een superklein en vooral teer hondje. Wel met een superleuk karakter overigens
Ja hoe dan, dat vraag ik me soms nog steeds af Toen ze zijn poot hadden kaal geschoren moest ik zelf ook weer wennen en toen ik hem daarna weer een beetje in evenwicht getrimd had was het ook weer wennen, dat haar verdoezelt een hoop Maar hij is echt leuk jongens, het is een heel vrij hondje, altijd vrolijk en goed gemutst. Wat druk in het koppie maar altijd onverminderd enthousiast. Ik zie en merk ook een enorm verschil met vorige week, hij wordt er zo gelukkig van dat hij weer mee mag. Dingen doen, honden ontmoeten, rennen. Hij is wel echt op en top hond.Zamunda schreef: ↑31 okt 2021, 06:52 Fijn dat Freek echt alles weer mag, precies goede timing! Ja dat lompe lijkt me best eng met zo'n hummel (die dan ook al twee keer geopereerd is). Jemig, 2.2kg... Dat is eigenlijk niet te bevatten. Mijn kleinste kat Charlie weegt 3.2kg en dat is al mini . Hoe dan?! Hij lijkt natuurlijk ook heel wat door die fluffy vacht maar is dus echt ienimini.
Ah de Chupa. Hij gaat er niet op in maar laat zich zo te lezen ook niet molesteren, of blijft hij gewoon liggen als Barrie wild doet? Met Ravi is het buiten en die doet dan ook aan negeren: hij blijft helemaal stil staan net zo lang tot de smurf het opgeeft, als hij ergens mee bezig is geeft hij wel een kleine snauw of grom.
Chupa blijft een andere ligplaats zoeken als ie Barrie vervelend vindt maar eigenlijk valt Barrie hem niet echt lastig, als Chup weg loopt is het meestal ook gelijk klaar. Vanmiddag gaf hij wel een snauw maar dat duurde in mijn ogen echt nog lang, Barrie ging proberen of er toch echt geen melk ergens uit kwam dat vond hij blijkbaar goed tot er denk ik zo'n haaientand aan te pas kwam
Vind je dat al ja? Ik vind hem nog wel mooi in verhouding maar goed, ik zie alles door een roze bril als ik naar hem kijk
Ja dat lijkt me superleuk! We wonen denk ik 20 minuten van elkaar ofzo, ligt een beetje aan het stadsdeel waar jij woont maar maakt verder ook niet uit, wij rijden wel hoor, is vast leuk!Manuma schreef: ↑31 okt 2021, 11:10 Hij wordt wel echt heel erg mooi zeg
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
Barrie had vandaag zijn eerste fotoshoot en hij deed het als een volleerd model! Ik ben zo trots op hem!
Ik weet niet zeker of ik jullie al had verteld dat ik hem een megaleuk en knap hondje vind maar bij deze, het was daar namelijk echt ontzettend druk. We waren in het Mastbos in Breda, vlakbij een restaurant. Het was al zoeken naar een parkeerplaats en het wemelde er van de mensen, kinderen, honden, paarden, wielrenners en hardlopers. Toen ik de klep van de auto open deed keek hij me ongeveer zo aan alsof ie echt wilde zeggen 'mijn god waar heb je me nu weer mee naartoe gesleept' hij moest eventjes landen hoor maar na een paar leuke honden ontmoet te hebben vond hij het steeds leuker worden en had hij het al snel helemaal naar zijn zin.
Wij hadden dus én een supergoede positieve ervaring met al die lieve honden die we tegenkwamen, alle drukte én de eerste sneak peek foto is ook echt gaaf geworden, twee vliegen in een klap!
Met dank aan Doho Shots uiteraard, zij was zelf ook heel relaxed, totaal geen druk ofzo, gewoon alles op zijn tijd
Ik weet niet zeker of ik jullie al had verteld dat ik hem een megaleuk en knap hondje vind maar bij deze, het was daar namelijk echt ontzettend druk. We waren in het Mastbos in Breda, vlakbij een restaurant. Het was al zoeken naar een parkeerplaats en het wemelde er van de mensen, kinderen, honden, paarden, wielrenners en hardlopers. Toen ik de klep van de auto open deed keek hij me ongeveer zo aan alsof ie echt wilde zeggen 'mijn god waar heb je me nu weer mee naartoe gesleept' hij moest eventjes landen hoor maar na een paar leuke honden ontmoet te hebben vond hij het steeds leuker worden en had hij het al snel helemaal naar zijn zin.
Wij hadden dus én een supergoede positieve ervaring met al die lieve honden die we tegenkwamen, alle drukte én de eerste sneak peek foto is ook echt gaaf geworden, twee vliegen in een klap!
Met dank aan Doho Shots uiteraard, zij was zelf ook heel relaxed, totaal geen druk ofzo, gewoon alles op zijn tijd
Groetjes Yvette
- Jetski
- Posts in topic: 10
- Welke: Portugese waterhond
Vind je dat al ja? Ik vind hem nog wel mooi in verhouding maar goed, ik zie alles door een roze bril als ik naar hem kijk
Ja nog niet op alle foto' s maar bij z'n groeifoto's met de knuffelhond best wel..
Vooral de poten. Maar op andere foto's nog echt een wollig puppenlijfje.
- Zamunda
Wauw, wat een schitterende foto ! Wat knap hoe hij herstelde in de drukte en het leuk ging vinden!
Ach die Chupa, wat een lieverd . Hahaha die Barrie die probeerde te drinken. Ik ben blij dat die kleine hier dat (nog) niet doet op de momenten dat hij samen met Lais is want Lais is aan het lacteren dus dat wil je natuurlijk niet gestimuleerd hebben .
Zo fijn dat hij weer alles mag en heerlijk dat het zo'n vrolijke hond is, hij lijkt me heel gezellig.Yvette schreef: ↑31 okt 2021, 22:05Ja hoe dan, dat vraag ik me soms nog steeds af Toen ze zijn poot hadden kaal geschoren moest ik zelf ook weer wennen en toen ik hem daarna weer een beetje in evenwicht getrimd had was het ook weer wennen, dat haar verdoezelt een hoop Maar hij is echt leuk jongens, het is een heel vrij hondje, altijd vrolijk en goed gemutst. Wat druk in het koppie maar altijd onverminderd enthousiast. Ik zie en merk ook een enorm verschil met vorige week, hij wordt er zo gelukkig van dat hij weer mee mag. Dingen doen, honden ontmoeten, rennen. Hij is wel echt op en top hond.
Chupa blijft een andere ligplaats zoeken als ie Barrie vervelend vindt maar eigenlijk valt Barrie hem niet echt lastig, als Chup weg loopt is het meestal ook gelijk klaar. Vanmiddag gaf hij wel een snauw maar dat duurde in mijn ogen echt nog lang, Barrie ging proberen of er toch echt geen melk ergens uit kwam dat vond hij blijkbaar goed tot er denk ik zo'n haaientand aan te pas kwam
Ach die Chupa, wat een lieverd . Hahaha die Barrie die probeerde te drinken. Ik ben blij dat die kleine hier dat (nog) niet doet op de momenten dat hij samen met Lais is want Lais is aan het lacteren dus dat wil je natuurlijk niet gestimuleerd hebben .
- HillieS
- Posts in topic: 23
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wauw mooie foto van de shoot!
- Yvette
- Contacteer:
Haha ik zie dat meisje ook heel blij kijken Jim vond het er ook al zo leuk haha! Leuk hoor!
Oh nee inderdaad
Dank je! Ik ben ook heel benieuwd naar de rest!!
Groetjes Yvette