Freek zijn knie is helemaal goed bevonden en in principe mag hij alles weer, dat is dus wel superfijn maar alsnog moet Barrie voorzichtig met hem doen, hij springt er wel eens bovenop of rent hem omver, echt lomp. Maar tot nu toe gebeurd er dan niks, ik probeer het ook wel te voorkomen natuurlijk want Freek moet wel heel en gelukkig blijven. Als ze stoeien geeft hij wel duidelijk grenzen aan maar houdt zelf ook van wild spel dus dat is dan vaak ook tegenstrijdig. De ene seconde hangt ie vast aan een wangvel, de volgende rent hij als een raket door het huis om Barrie weer uit te dagen.Zamunda schreef: 30 okt 2021, 22:45En kan Freek het nu hebben qua knie? Ben heel benieuwd hoe het spel verder gaat ontwikkelen tussen die twee, geeft Freek ook goed z'n grenzen aan? Ik zie het nu met Mannes, dat het verschil in grootte al behoorlijk wordt maar Mannes is héél duidelijk in wat hij wel en niet piktYvette schreef: 30 okt 2021, 22:37Ja sorry, het kwam er steeds niet van, pff ik wilde het een beetje leuk brengen maar nu bezwijk ik bijna onder de foto's dus ik dacht ik gooi ze er gewoon opZamunda schreef: 30 okt 2021, 22:29 Hèhè, eindelijk weer foto's van Barrie! Fijn om hem weer te zien
. Gaaf hoe zijn oren ook al flink staan. Wat ligt ie lief bij je en zo leuk hoe hij nog steeds echt zo fijn samen is met Freek.
Wat heeft Chupa voor trui aan? Mooi ding.![]()
![]()
Met Freek is het dolle boel joh, man man, die twee zijn helemaal wild samen, het is nog een hele tour om het in goede banen te leiden want het verschil in grootte wordt steeds groter natuurlijk, maar wel leuk![]()
Die trui is een topding ja, van Sofa Dog Wear, hij is al heel veel gebruikt en gewassen maar nog steeds erg mooi. Google er maar eens op, echt een aanrader.en hij kiest er natuurlijk altijd zelf voor om Mannes op te zoeken en kan er altijd zelf weer uit.
Hoe gaat het tussen Barrie en Chupa?
Oh ja, dat merk ken ik wel. Ik zal er eens naar kijken.
Chupa is veel te lief, ik hoop steeds dat ie een keer flink van zich af bijt maar óf hij vindt het nog niet vervelend genoeg, óf hij heeft geen zin/puf om erop in te gaan. Nu loopt ie steeds gewoon weg of negeert hem volledig als Barrie wild doet.