Kind dat ben ik ook
Update: het forum is verhuisd!
- Kells
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Update: het forum is verhuisd!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ik vind die "Milk v2" best mooi, maar helaas voor mij niet goed leesbaar.
Dus ik blijf ook maar in prosilver
Dus ik blijf ook maar in prosilver

- Barnsley
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
In de Milk V2 mis ik wel een beetje dat je kan zien in welke categorie een topic is geplaatst.
- Anneke
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Dat staat zowel boven als onderaan.
Oh, maar niet in het overzicht met ongelezen berichten inderdaad.
Oh, maar niet in het overzicht met ongelezen berichten inderdaad.

Anneke en Bobbie
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik ben tegen een probleem aangelopen (in Milk v2): Als ik kies voor 'volledige bewerker & voorbeeld' kan ik niet op de emoticons klikken. De desbetreffende emoticon die ik wilde gebruiken waarop ik klikte verscheen niet in het bericht.
Edit: ik probeer het vanuit dit topic nog een keer en nu verschijnen alle emoticons wel correct. Ik kan niet goed verklaren waarom ze eerder niet volledig wilden laden.
Ter aanvulling. Het zou te maken kunnen hebben dat de afbeeldingen traag laden, maar ik zie dit:

Niet alle emoticons laden. Als ik op een emoticon klik komt deze aan het begin van het bericht te staan i.p.v. op de plek van de cursor. In de originele (groene) layout kwam de emoticon wel netjes op de plek van de cursor terecht.
Edit: ik probeer het vanuit dit topic nog een keer en nu verschijnen alle emoticons wel correct. Ik kan niet goed verklaren waarom ze eerder niet volledig wilden laden.
Ter aanvulling. Het zou te maken kunnen hebben dat de afbeeldingen traag laden, maar ik zie dit:

Niet alle emoticons laden. Als ik op een emoticon klik komt deze aan het begin van het bericht te staan i.p.v. op de plek van de cursor. In de originele (groene) layout kwam de emoticon wel netjes op de plek van de cursor terecht.