Kind dat ben ik ook
Update: het forum is verhuisd!
- Kells
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Update: het forum is verhuisd!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ik vind die "Milk v2" best mooi, maar helaas voor mij niet goed leesbaar.
Dus ik blijf ook maar in prosilver
Dus ik blijf ook maar in prosilver

- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
In de Milk V2 mis ik wel een beetje dat je kan zien in welke categorie een topic is geplaatst.
- Anneke
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Dat staat zowel boven als onderaan.
Oh, maar niet in het overzicht met ongelezen berichten inderdaad.
Oh, maar niet in het overzicht met ongelezen berichten inderdaad.

Anneke en Bobbie
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik ben tegen een probleem aangelopen (in Milk v2): Als ik kies voor 'volledige bewerker & voorbeeld' kan ik niet op de emoticons klikken. De desbetreffende emoticon die ik wilde gebruiken waarop ik klikte verscheen niet in het bericht.
Edit: ik probeer het vanuit dit topic nog een keer en nu verschijnen alle emoticons wel correct. Ik kan niet goed verklaren waarom ze eerder niet volledig wilden laden.
Ter aanvulling. Het zou te maken kunnen hebben dat de afbeeldingen traag laden, maar ik zie dit:

Niet alle emoticons laden. Als ik op een emoticon klik komt deze aan het begin van het bericht te staan i.p.v. op de plek van de cursor. In de originele (groene) layout kwam de emoticon wel netjes op de plek van de cursor terecht.
Edit: ik probeer het vanuit dit topic nog een keer en nu verschijnen alle emoticons wel correct. Ik kan niet goed verklaren waarom ze eerder niet volledig wilden laden.
Ter aanvulling. Het zou te maken kunnen hebben dat de afbeeldingen traag laden, maar ik zie dit:

Niet alle emoticons laden. Als ik op een emoticon klik komt deze aan het begin van het bericht te staan i.p.v. op de plek van de cursor. In de originele (groene) layout kwam de emoticon wel netjes op de plek van de cursor terecht.
- Desiree
- Honden: 3
- Welke: Boomer+Whippets
De klachten over postimages en het niet laden van foto's zijn bekend.
Helaas is dit niet op te lossen door Jeroen, omdat de foto's ingeladen moeten worden van postimages hier heeft Jeroen dan ook geen invloed op. Jeroen heeft dit ook al met Martijn overlegd en er wordt gekeken om de foto's uploaden ergens anders onder te brengen, betaald of gratis alle opties staan nog open, maar uitzoeken wat het beste is gaat wel even tijd in zitten.
Voor nu moeten we even roeien met de riemen die we hebben tot er wat beters is gevonden.
Helaas is dit niet op te lossen door Jeroen, omdat de foto's ingeladen moeten worden van postimages hier heeft Jeroen dan ook geen invloed op. Jeroen heeft dit ook al met Martijn overlegd en er wordt gekeken om de foto's uploaden ergens anders onder te brengen, betaald of gratis alle opties staan nog open, maar uitzoeken wat het beste is gaat wel even tijd in zitten.
Voor nu moeten we even roeien met de riemen die we hebben tot er wat beters is gevonden.
- thom
- Posts in topic: 6
- Welke: Farah het Portugese meisje
Het is een regelmatig terugkerend probleem helaas, want dit is juist zo lekker eenvoudig.

Ons Portugese meisje Farah.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ja, ik vermoedde al dat het met het laden van de afbeeldingen te maken had en niet met de nieuwe layout.
Op zich vind ik de manier waarop we afbeeldingen nu kunnen uploaden op het forum juist heel erg handig.
Als dat via een andere optie anders zou gaan of hogere kosten met zich mee zou brengen, tja. Dan is af en toe wat meer geduld hebben met het laden van afbeeldingen ook weer niet zo'n ramp.
Op zich vind ik de manier waarop we afbeeldingen nu kunnen uploaden op het forum juist heel erg handig.
Als dat via een andere optie anders zou gaan of hogere kosten met zich mee zou brengen, tja. Dan is af en toe wat meer geduld hebben met het laden van afbeeldingen ook weer niet zo'n ramp.
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Welke internetbrowser hebben jullie? Ik heb vrijwel nooit problemen met het laden van afbeeldingen of emoticons.. 
- Mo-yi
- Posts in topic: 4
- Welke: Malamute-husky
Ik zit op Chrome, maar heb nooit problemen gehad met foto's lang laden etc. Maar laatste tijd heb ik dat nu ook, foto's die niet doorkomen en bij sommige topics als ik reactie wil plaatsen ook niet alle emoticons in het rijtje staan, nu ook trouwens ..eerste 5 rijtjes wel en dan alleen de teksten van de emoticons met afbeelding die niet laad
2011-2025
Tonijn met een vleugje water