Geen idee in hoeverre hij raszuiver is.
Ter vergelijking Roderick is volgens embark 85% whippet en de overige 15% is een mix van Greyhound, Hollandse herder en Duitse herder. Die herder genen bij hem zijn overigens ver te zoeken naar mijn idee, want 0 werklust en stoer is hij ook al niet.
Maar goed nu is Floris aan de beurt, inmiddels is hij net zo zwaar als Roderick en verwacht ik dat hij hem in gewicht volgende week wel voorbij is. Hij is morgen 9 maanden en nog steeds iets kleiner in hoogte en ruglengte maar is duidelijk iets steviger gebouwd (en oke, ja ook een goeie eten ten opzichten van Roderick die me elke dag creatief laat zijn om hem aan het eten te houden) maar niet dik. Ik zie het verschil vooral in de gespierde billen, poten en nekomtrek, daar zit bij Floris net even meer body dan bij Roderick. Tevens is Floris ook een stuk stoerder dan Roderick, hij durft veel meer, is in hondcontact heel erg open(en momenteel vooral lomp) en hij is ook waaks
Wie durft er een gokje te doen van de mogelijke uitkomsten?

Bij deze foto denk ik wel dat er border collie of iets in kan zitten, op deze wijze of liggend begint zijn jacht op Roderick heel vaak

Ik denk dat de duivel niet in de datebase van embark zit anders acht ik de kans groot dat hij hier minimaal 20% dna van bezit