Marc schreef: 11 okt 2026, 07:35
Ik heb ooit in een restaurant andermans kinderen een kwartier aan mijn tafel gehad. Ze aten zelfs frietjes uit ons bakje. Ik heb me kapot geïrriteerd terwijl de ouders het geweldig vonden dat hun kinderen sociaal waren met vreemden. Ik betaal voor een etentje en wil een gesprek met mijn tafel partner. Natuurlijk doe ik er niks aan want dat verdienen die onschuldige kinderen niet. Maar die ruimte.....kom op....
Oh daar maak ik korte metten mee want daar irriteer ik mij ook dood aan.
Ben vaak zat met mijn kinderen en kleinkinderen uit eten geweest of horecagelegenheden bezocht maar je zit gewoon aan tafel en vliegt niet door een restaurant of trouwens ook een supermarkt heen.
Met Rens tijdens een etentje ook weleens van die om onze tafel rennende koters gehad en die stuur ik gewoon weg.
Gewoon duidelijk zonder schelden ofzo uiteraard.
Lekker je tokkenbroedsels bij je houden
Op vakantie met mijn zus ooit in een hotel een koter , was een Duits kind overigens wat ons wel verbaasde want die zijn vaak strenger , wat ook uit andere mensen hun glas dronk.
Mensen vonden dat ook goed en lachte er zelfs om.
Ik vind het smerig en onwenselijk dus gaf hem te verstaan naar zijn mutter op te zouten
Sowieso kan er in mijn cola weleens een tik zitten , in dit geval in meerdere opzichten

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.