Veteranenhoek

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Elian
Posts in topic: 7
Honden: 2
Welke: Russische tzarin en een westjeutapets

Re: Veteranenhoek

Bericht door Elian »

Célie schreef: 14 sep 2021, 17:24
Elian schreef: 14 sep 2021, 16:53 Aan de andere kant, hoevaak zou dat nou voorkomen? Hoeveel mensen posten een maand lang alleen inhoudsloze comments om zich vervolgens wel aan te melden voor een besloten hoekje? Snap de voorzichtigheid wel hoor maar je kunt het toch nooit helemaal dichttimmeren (moet je niet willen ook) en het is niet alsof er een horde aan mensen staat te popelen om creatief met regelgeving om te gaan om wat prive gepraat van internetmensen te kunnen lezen. :P
Nou dat dus en als je zoveel moeite wil doen om te lezen wat voor kerstcadeau iemand krijgt dan heb je het verdiend hoor.
Dat dus. :lol:
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Nika de Russische straatmix & Thorin de västgötaspets
*Mitzi de Mechelaar † 18 januari 2019
EchoMira
Posts in topic: 10
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Eilfy schreef: 13 sep 2021, 11:29 Dan wordt het nog wel interessant om te kijken wie er wel en wie niet in de Veteranenhoek mogen. Volgens mij was dat op het HF op basis van lengte lidmaatschap en mate van activiteit, dat is hier natuurlijk wat lastiger.
Dit vind ik een interessant punt.

Is dit van het hondenforum naar facebook naar dit forum nog steeds te openbaar?
Want er komen geen posters binnen die niet gekend zijn. (Alleen die met die berghond in het onderschrift. Daar hebben we oog voor trouwens)

Willen we openbaar worden?
Ik kan me ook voorstellen dat een gesloten forum waar ook niet echt nieuwe leden bij komen ook leuk kan zijn.
Tot het niet leuk meer is maar dat zien we dan wel.

Dit forum is niet het HF. We hoeven niet hetzelfde te doen.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Lieke schreef: 13 sep 2021, 15:09 Ik vind het automatisch toelaten van actieve HF-leden hier in een soortement vethoek niet erg eerlijk. Dat betekent dat oud-leden zoals ik die niet meer op het HF kwamen maar wel bekend zijn bij de meesten door een ballotagecommissie heen moeten vooraleer ze een keer de status 'echt lid' krijgen.
Nee. Eens.
Ik ga zelf niet in een hoek waar jij niet in mag.

Dan gaat er gewoon iets mis dus dat moet beter.
Elian

Bericht door Elian »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:39 Fora lopen tegenwoordig al bar slecht, het is al een wonder dat het HF het nog altijd goed deed en dat dit nieuwe forum het zo goed doet. Als er geen nieuwe aanwas van leden komt bloedt het vlot weer dood vrees ik. Het zal een tijdje kunnen draaien op de activiteit van bekende leden maar er is altijd wat verloop, altijd wel mensen die vertrekken of wat minder posten en zonder nieuwe leden om dat op te vangen wordt het niks.
Tuurlijk wel. Gaan we gewoon op de prikborden van de hondenscholen hangen.

Ik denk echt dat we de mal van het hondenforum los moeten laten. Dat is allemaal 20 jaar geleden bedacht. Ik was erbij.

Waarom hebben wij geen tiktokkende kinderafdeling?
Waarom gebruiken we het netwerk niet om kortingen te bedingen.

Het gaat niet over hoe andere fora het doen. We waren voirige week nog een facebookgroep en over een maand misschien een vereninging.
Ik zie die sluizen en dijken niet zo.

We zijn een groep mensen die elkaar kennen. De rest is nader te benoemen.
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Lieke
Posts in topic: 2
Welke: Roemeense straatschoffies

Bericht door Lieke »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:42
Lieke schreef: 13 sep 2021, 15:09 Ik vind het automatisch toelaten van actieve HF-leden hier in een soortement vethoek niet erg eerlijk. Dat betekent dat oud-leden zoals ik die niet meer op het HF kwamen maar wel bekend zijn bij de meesten door een ballotagecommissie heen moeten vooraleer ze een keer de status 'echt lid' krijgen.
Nee. Eens.
Ik ga zelf niet in een hoek waar jij niet in mag.

Dan gaat er gewoon iets mis dus dat moet beter.
Nou, da's wel lief van je... :lol:
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Elian schreef: 15 sep 2021, 21:47
EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:39 Fora lopen tegenwoordig al bar slecht, het is al een wonder dat het HF het nog altijd goed deed en dat dit nieuwe forum het zo goed doet. Als er geen nieuwe aanwas van leden komt bloedt het vlot weer dood vrees ik. Het zal een tijdje kunnen draaien op de activiteit van bekende leden maar er is altijd wat verloop, altijd wel mensen die vertrekken of wat minder posten en zonder nieuwe leden om dat op te vangen wordt het niks.

Ik denk echt dat we de mal van het hondenforum los moeten laten. Dat is allemaal 20 jaar geleden bedacht. Ik was erbij.

Het gaat niet over hoe andere fora het doen. We waren voirige week nog een facebookgroep en over een maand misschien een vereninging.

Ja kut.

En nu doe ik het dus toch zelf.
Omdat ik mod ben zit er een extra edit knopje naast mijn quote knopje.
En nu pas ik dus per ongeluk jouw post aan.

Ik heb het al gezegd in de technische chat dat ik dat zag aankomen en nu doe ik het ook.

Tegen wie moet ik nou sorry zeggen?
Niet tegen jou want dat was gewoon een kwestie van het verkeerde icoontje klikken maar dat hebben we iemand op het hondenforum kwalijk genomen. Of ik dan toch.
Elian

Bericht door Elian »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:59
Elian schreef: 15 sep 2021, 21:47

Ja kut.

Ik heb het al gezegd in de technische chat dat ik dat zag aankomen en nu doe ik het ook.

Niet tegen jou want dat was gewoon een kwestie van het verkeerde icoontje klikken maar dat hebben we iemand op het hondenforum kwalijk genomen. Of ik dan toch.
Martijn godverdomme. 🤣
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
Veertje
Posts in topic: 1

Bericht door Veertje »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:39
Eilfy schreef: 13 sep 2021, 11:29 Dan wordt het nog wel interessant om te kijken wie er wel en wie niet in de Veteranenhoek mogen. Volgens mij was dat op het HF op basis van lengte lidmaatschap en mate van activiteit, dat is hier natuurlijk wat lastiger.

Want er komen geen posters binnen die niet gekend zijn. (Alleen die met die berghond in het onderschrift. Daar hebben we oog voor trouwens)

Ik kan me ook voorstellen dat een gesloten forum waar ook niet echt nieuwe leden bij komen ook leuk kan zijn.

Dit forum is toch openbaar of heb ik het nu mis? Op het oude HF staat een link naar hier om je hier aan te melden, dus kunnen ook nieuwe mensen zich hier aanmelden. Toch? 🤔
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Elian schreef: 15 sep 2021, 22:04 Martijn godverdomme. 🤣
Nee. Ik heb het gezegd.
Ik kan savonds om kwart over tien niet instaan voor op welke knopjes ik druk als ze er allemaal hetzelfde uitzien.

Dat is een fout in de interface. Ik ben perfect.
Elian

Bericht door Elian »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 22:12
Elian schreef: 15 sep 2021, 22:04 Martijn godverdomme. 🤣
Nee. Ik heb het gezegd.
Ik kan savonds om kwart over tien niet instaan voor op welke knopjes ik druk als ze er allemaal hetzelfde uitzien.

Dat is een fout in de interface. Ik ben perfect.
😘
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Veertje schreef: 15 sep 2021, 22:10 Dit forum is toch openbaar of heb ik het nu mis? Op het oude HF staat een link naar hier om je hier aan te melden, dus kunnen ook nieuwe mensen zich hier aanmelden. Toch? 🤔
Er is nog geen beslissing gemaakt over of dit forum openbaar is.
Dat komt nu net pas ter sprake.

Ik bepaal niet wat er gebeurt he? Ik lul maar wat.
Nanna

Bericht door Nanna »

Nog even en het forum zakt krakend door zijn voegjes.
Blijf godverdomme van die knoppen af als je teut zit te ratelen.
Tigris

Bericht door Tigris »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:59
Ja kut.

Echo, wij zijn allemaal kinderen van god. Kom goe. Nie heule
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 15 sep 2021, 22:17 Nog even en het forum zakt krakend door zijn voegjes.
Blijf godverdomme van die knoppen af als je teut zit te ratelen.
Teute ratel is de enige tijd die ik heb.

Ik task multi.
Lothian
Posts in topic: 3
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Whahahahaha! Ik las die post van Elian en dacht al "die heeft echt exáct dezelfde schrijfstijl als EchoMira". 😂
Afbeelding
Tigris

Bericht door Tigris »

Hey, no spang! Er staat op zijn minste tekst!

...ik bedoel, het had ook een puntje kunnen zijn?
Dagmar
Posts in topic: 16

Bericht door Dagmar »

Zinodo schreef: 15 sep 2021, 22:30
En verder, serieus, natuurlijk moet het forum open blijven. We kunnen dit shitshow toch niet voor onszelf houden :lol:
:lol:

We hebben al een paar nieuwe leden, helemaal of voormalig meelezer.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Forum gewoon openhouden.

Afbeelding

Anders moet Cleva straks als ie negentig is het licht uitdoen. Graag wat frisse winden hoor.
Tigris

Bericht door Tigris »

Nanna schreef: 15 sep 2021, 22:34 Anders moet Cleva straks als ie negentig is het licht uitdoen. Graag wat frisse winden hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=mgRF_Yc_y1k&t=3m12s
Dirkje
Posts in topic: 3
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Zinodo schreef: 15 sep 2021, 22:30 Crescent is aanwezig.
Cleva is gelijk stuk.
Nanna kan weer smullen.
Roddels zijn onthuld.
Het beeld is compleet.
Welkom thuis iedereen :lol:

En verder, serieus, natuurlijk moet het forum open blijven. We kunnen dit shitshow toch niet voor onszelf houden :lol:
Ik word heel erg blij van jouw bericht..😃 😘
Afbeelding
Angelique
Posts in topic: 1
Honden: 6
Welke: Husky Herder Hound
Contacteer:

Bericht door Angelique »

Dagmar schreef: 14 sep 2021, 18:06 Ik vind hierna gewoon per poll vragen of er bezwaar is toch het handigst. Zonder standaard eisen.
Voel zelf maar een beetje aan of je bekend bent, daar gaat het toch uiteindelijk om.
Nou dat vind ik helemaal geen gek idee, ik stem voor 👍
Afbeelding
Elian

Bericht door Elian »

Lothian schreef: 15 sep 2021, 22:28 Whahahahaha! Ik las die post van Elian en dacht al "die heeft echt exáct dezelfde schrijfstijl als EchoMira". 😂
Misschien ben ik EchoMira wel onder een andere naam. 8-)
Afbeelding
(Voorheen Tenmashi)
tobi__
Posts in topic: 4

Bericht door tobi__ »

EchoMira schreef: 15 sep 2021, 21:39

Dit idee spreekt mij ook wel aan. Ben zelf een tijd lid geweest van een 'algemeen forum' (dat was ook opgezet met een aantal vaste leden van een ander forum) en dat was alleen te vinden als je de link had. Je kon het niet naar boven krijgen in google. Was een leuk gezellig forum en juist doordat er niet zomaar nieuwe mensen bij kwamen (alleen dus als een lid de link doorstuurde) bleef het een actieve groep.

Gaat er een beetje om wat we willen met dit forum. Moet het weer een bibliotheek worden voor (nieuwe) hondeneigenaren of meer een plek voor de huidige leden waarin we onze ervaringen etc delen.
__Esmee
Sekreetje
Posts in topic: 2

Bericht door Sekreetje »

Angelique schreef: 16 sep 2021, 08:55
Dagmar schreef: 14 sep 2021, 18:06 Ik vind hierna gewoon per poll vragen of er bezwaar is toch het handigst. Zonder standaard eisen.
Voel zelf maar een beetje aan of je bekend bent, daar gaat het toch uiteindelijk om.
Nou dat vind ik helemaal geen gek idee, ik stem voor 👍
Nou, als ik nu zie hoe het in het voorsteltopic van Tigris gaat dan vind ik het niet zo'n strak plan.
Afbeelding
Dagmar
Posts in topic: 16

Bericht door Dagmar »

Sekreetje schreef: 16 sep 2021, 11:48 Nou, als ik nu zie hoe het in het voorsteltopic van Tigris gaat dan vind ik het niet zo'n strak plan.
Ik kan niet geloven dat er structureel misbruik gemaakt wordt van bezwaar maken. Schat je de huidige vethoekpiepels dan zo laag in?
80% kijkt gewoon naar activiteit, hoeveel berichten, of het nog wel eens over honden gaat of in ieder topic over schoeisel en lichaamssappen, en of ze een nieuw lid een beetje hebben leren kennen. Meer nog wel, denk ik.
Waarom zou je er anders überhaupt iets mee te maken willen hebben?

Tigris heeft nogal een geschiedenis. Logisch dat het daar een paar dagen over gaat. Kakt vanzelf weer in.
Generaal is generaal, zo werkt dat nu eenmaal. Dat vertrouwen moet je maar geven, zie je vanzelf wel hoe het loopt.
Nieuwe leden hebben die geschiedenis niet, zou niet weten waar je dan bang voor zou moeten zijn. Het is hier behoorlijk vergevingsgezind. Iedereen is wel eens uit de bocht gevlogen en weer even makkelijk terug opgenomen.
Als je het als nieuweling voor elkaar krijgt de boel steeds opnieuw zodanig te laten ontsporen dat het voor het gros niet veilig voelt je in die hoek toe te laten, ben je echt heel knap.
Uiteindelijk wordt er altijd beoordeeld. Wat maakt het uit of dat door acht leden met groene lettertjes, of door 150 wordt gedaan, behalve dan dat de uitkomst alleen maar genuanceerder kan zijn?
Afbeelding
Plaats reactie