Inbeslagname
Inbeslagname
https://www.gelderlander.nl/arnhem/fran ... ~ae0e270a/
Dat er nog maar veel mogen volgen en allemaal met een jankverhaal in de krant. Misschien leren mensen het dan eens.
Dat er nog maar veel mogen volgen en allemaal met een jankverhaal in de krant. Misschien leren mensen het dan eens.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Re: Inbeslagname
Het "eerst onderzoek doen" zou toch echt meer aandacht moeten krijgen. 't Blijft belachelijk; voor een koelkast googelen mensen meer en beter ;-((
Suzanne
Suzanne
- *Esther
- Posts in topic: 2
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
"We hebben altijd honden van MP" Prima maar iets meer doen dan alleen zoeken en bellen is misschien ook een goed plan. Ik had eerlijk gezegd geen idee dat het ook écht gebeurde hoor, dat hele in beslag nemen.
- Kruimel
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Ook nul medelijden mee. Je onderzoekt maar lekker van tevoren. Als je een beetje kunt nadenken snap je toch ook wel dat een uitbraak van rabiës niet echt handig is. Bedenk ook even wat dat mogelijk voor je gezin betekent, een kuur anti-rabiës prikken. Niet heel lollig.
Het duo Olie en Bol
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik heb zomaar het idee dat er ineens een hele nieuwe groep handelaars erbij is gekomen hoor, de turkse buren hadden ook ineens weer een dwergkeesje (wel een leuke geen appelkop) erbij van 4 maanden oud had vaders weer via via (turkse kennissen) geregeld ook geen enting of niks. Had nog niet eerder meegekregen dat Turken ook ineens in de hondenhandel zaten.
- *Esther
- Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff
3 weken terug een Duitse Staande Draadhaar met een Turks vaccinatievot in mijn handen op 't werk. Prachtige reu. Maar was blij dat we een proefdag deden want bangCélie schreef: ↑07 nov 2021, 14:57 Ik heb zomaar het idee dat er ineens een hele nieuwe groep handelaars erbij is gekomen hoor, de turkse buren hadden ook ineens weer een dwergkeesje (wel een leuke geen appelkop) erbij van 4 maanden oud had vaders weer via via (turkse kennissen) geregeld ook geen enting of niks. Had nog niet eerder meegekregen dat Turken ook ineens in de hondenhandel zaten.
Turkse boekjes had ik niet eerder gezien.
Dan toch maar goed dat ik die pup uit Duitsland niet heb meegenomen zonder rabies enting.
Tanja en Anne
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Maar dat zag je toch eerder niet? Oostblokkers en Belgie maar Turkije toch niet.*Esther schreef: ↑07 nov 2021, 15:023 weken terug een Duitse Staande Draadhaar met een Turks vaccinatievot in mijn handen op 't werk. Prachtige reu. Maar was blij dat we een proefdag deden want bangCélie schreef: ↑07 nov 2021, 14:57 Ik heb zomaar het idee dat er ineens een hele nieuwe groep handelaars erbij is gekomen hoor, de turkse buren hadden ook ineens weer een dwergkeesje (wel een leuke geen appelkop) erbij van 4 maanden oud had vaders weer via via (turkse kennissen) geregeld ook geen enting of niks. Had nog niet eerder meegekregen dat Turken ook ineens in de hondenhandel zaten.
Turkse boekjes had ik niet eerder gezien.
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ik kan er ook geen meelij mee hebben, het valt me nog mee dat ze is geënt en in quarantaine zit ipv ingeslapen. Uiteindelijk krijgen ze dus toch hun zin, een merle franse bulldog. Koste alleen wat meer dan begroot.
- GoldenGizmo
- Welke: Golden retriever
Er zijn er al aan vooraf gegaan, maar daarvan ging de eigenaar (voor zover ik weet) niet met een heel jankverhaal in de krant staan:Nanna schreef: ↑07 nov 2021, 11:27 https://www.gelderlander.nl/arnhem/fran ... ~ae0e270a/
Heel toevallig, allebei Franse bullen. Ik dacht eerst dat het misschien dezelfde was, maar ze hebben verschillende kleurtjes.GoldenGizmo schreef: ↑13 okt 2021, 20:49 Goh, er wordt dus toch af en toe op gecontroleerd en actie op ondernomen:
https://www.nieuwsuithorstaandemaas.nl/ ... QgOLZEj8pc