Inbeslagname

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Nanna

Inbeslagname

Bericht door Nanna »

https://www.gelderlander.nl/arnhem/fran ... ~ae0e270a/

Dat er nog maar veel mogen volgen en allemaal met een jankverhaal in de krant. Misschien leren mensen het dan eens.
Kells
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Inbeslagname

Bericht door Kells »

Goed zo! :ok:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
~Suzanne~
Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond

Bericht door ~Suzanne~ »

Het "eerst onderzoek doen" zou toch echt meer aandacht moeten krijgen. 't Blijft belachelijk; voor een koelkast googelen mensen meer en beter ;-((

Suzanne
*Esther
Posts in topic: 2
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Bericht door *Esther »

"We hebben altijd honden van MP" Prima maar iets meer doen dan alleen zoeken en bellen is misschien ook een goed plan. Ik had eerlijk gezegd geen idee dat het ook écht gebeurde hoor, dat hele in beslag nemen.
Afbeelding
Kruimel
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Ook nul medelijden mee. Je onderzoekt maar lekker van tevoren. Als je een beetje kunt nadenken snap je toch ook wel dat een uitbraak van rabiës niet echt handig is. Bedenk ook even wat dat mogelijk voor je gezin betekent, een kuur anti-rabiës prikken. Niet heel lollig.
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Célie
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Ik heb zomaar het idee dat er ineens een hele nieuwe groep handelaars erbij is gekomen hoor, de turkse buren hadden ook ineens weer een dwergkeesje (wel een leuke geen appelkop) erbij van 4 maanden oud had vaders weer via via (turkse kennissen) geregeld ook geen enting of niks. Had nog niet eerder meegekregen dat Turken ook ineens in de hondenhandel zaten.
*Esther
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Bericht door *Esther »

Célie schreef: 07 nov 2021, 14:57 Ik heb zomaar het idee dat er ineens een hele nieuwe groep handelaars erbij is gekomen hoor, de turkse buren hadden ook ineens weer een dwergkeesje (wel een leuke geen appelkop) erbij van 4 maanden oud had vaders weer via via (turkse kennissen) geregeld ook geen enting of niks. Had nog niet eerder meegekregen dat Turken ook ineens in de hondenhandel zaten.
3 weken terug een Duitse Staande Draadhaar met een Turks vaccinatievot in mijn handen op 't werk. Prachtige reu. Maar was blij dat we een proefdag deden want bang 😑
Turkse boekjes had ik niet eerder gezien.
Afbeelding
Gonnie

Bericht door Gonnie »

Dan toch maar goed dat ik die pup uit Duitsland niet heb meegenomen zonder rabies enting.
Afbeelding

Tanja en Anne
Célie
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

*Esther schreef: 07 nov 2021, 15:02
Célie schreef: 07 nov 2021, 14:57 Ik heb zomaar het idee dat er ineens een hele nieuwe groep handelaars erbij is gekomen hoor, de turkse buren hadden ook ineens weer een dwergkeesje (wel een leuke geen appelkop) erbij van 4 maanden oud had vaders weer via via (turkse kennissen) geregeld ook geen enting of niks. Had nog niet eerder meegekregen dat Turken ook ineens in de hondenhandel zaten.
3 weken terug een Duitse Staande Draadhaar met een Turks vaccinatievot in mijn handen op 't werk. Prachtige reu. Maar was blij dat we een proefdag deden want bang 😑
Turkse boekjes had ik niet eerder gezien.
Maar dat zag je toch eerder niet? Oostblokkers en Belgie maar Turkije toch niet.
Floortje
Welke: Hussel en Hollandse Herder

Bericht door Floortje »

Sandra&co schreef: 07 nov 2021, 13:34 "Ga maar buiten staan, in het parkje, met je lege hondenriem. Daar gaan mensen emo op."
:')
Prachtig sfeerbeeld zo voor de galerijflat :')
Afbeelding
Mizzsylver
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Bericht door Mizzsylver »

Ik kan er ook geen meelij mee hebben, het valt me nog mee dat ze is geënt en in quarantaine zit ipv ingeslapen. Uiteindelijk krijgen ze dus toch hun zin, een merle franse bulldog. Koste alleen wat meer dan begroot.
Afbeelding
GoldenGizmo
Welke: Golden retriever

Bericht door GoldenGizmo »

Nanna schreef: 07 nov 2021, 11:27 https://www.gelderlander.nl/arnhem/fran ... ~ae0e270a/

Dat er nog maar veel mogen volgen en allemaal met een jankverhaal in de krant. Misschien leren mensen het dan eens.
Er zijn er al aan vooraf gegaan, maar daarvan ging de eigenaar (voor zover ik weet) niet met een heel jankverhaal in de krant staan:
GoldenGizmo schreef: 13 okt 2021, 20:49 Goh, er wordt dus toch af en toe op gecontroleerd en actie op ondernomen:
https://www.nieuwsuithorstaandemaas.nl/ ... QgOLZEj8pc
Heel toevallig, allebei Franse bullen. Ik dacht eerst dat het misschien dezelfde was, maar ze hebben verschillende kleurtjes.
Plaats reactie