Dag Diem
Re: Dag Diem
Nogmaals veel sterkte, wat fijn dat zijn vertrouwde da jullie wilden begeleiden en bijstaan.
- alinelaila
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
Heel veel sterkte met het verlies van Diem
Heel veel sterkte.
Sterkte
- pioenroos
- Posts in topic: 11
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichten
Ik ben zo bezig geweest met zorgen voor en om Diem de laatste maanden dat de leegte en het gemis me zwaar vallen. Ergens was ik vergeten dat ik zo ontzettend veel van hem hield. Hij was zo'n fantastisch dier en het gemis doet zo'n pijn.
Facebook bood mij zojuist een herinnering aan van 8 november 2018. Van gister precies 3 jaar terug dus. Een bericht met onderstaand filmpje en de tekst 'Diem waande zich vanmiddag even een poor lonesome cowboy'.
Toeval of niet, het helpt. Het is echt goed zo.
Ik ben zo bezig geweest met zorgen voor en om Diem de laatste maanden dat de leegte en het gemis me zwaar vallen. Ergens was ik vergeten dat ik zo ontzettend veel van hem hield. Hij was zo'n fantastisch dier en het gemis doet zo'n pijn.
Facebook bood mij zojuist een herinnering aan van 8 november 2018. Van gister precies 3 jaar terug dus. Een bericht met onderstaand filmpje en de tekst 'Diem waande zich vanmiddag even een poor lonesome cowboy'.
- thom
- Posts in topic: 2
- Welke: Farah het Portugese meisje
Toeval bestaat niet.pioenroos schreef: ↑09 nov 2021, 14:38 Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichten
Ons Portugese meisje Farah.
Heel erg veel sterkte.
Over een tijdje komen de mooie herinneringen meer en meer de boventoon voeren, tot die tijd is het gewoon kut .
Over een tijdje komen de mooie herinneringen meer en meer de boventoon voeren, tot die tijd is het gewoon kut .
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Heel veel sterkte!
-
- Welke: Oud Duitse herder
Liever een dag te vroeg dan een dag te laat. Missen kan je ze nooit. Wat heeft hij heerlijk zichzelf mogen zijn bij je. Een groot gemis. Heel veel sterkte
- Saschesfloor
Sterkte met het verlies van Diem.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Nikki
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Heel veel sterkte
- Iirtu
- Honden: 2
- Welke: Lapinporokoira - Groenendaeler werklijn
Heel erg veel kracht gewenst met dit grote verlies en gemis.
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Heel veel sterkte met het verlies van je mooie eigenwijze Diem.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Rami
- Welke: Ik ben een allesvreter
Ach, ik lees het nu pas. Je mooie Eurasiertje Diem. Heel veel sterkte met het moeten missen.
- Doyaquba
- Welke: Boxers
Heel veel sterkte
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Heel vee sterke.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
- Tamara/Bayko
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Voor Diem een mooi einde, voor jou een enorm gemis. Gelukkig hebben jullie veel mooie herinneringen mogen maken samen, zoals op het filmpje van drie jaar geleden. Ik wens je veel kracht toe.
Mij doet dit verhaal sterk denken aan wat ik met mijn laatste berner heb meegemaakt. Auto-immuun aandoening en met pred nog een paar goede jaren erbij gekregen. Aan het einde een bijna-torsie, maar de gewrichten werden uiteindelijk het sluitstuk.
Wat een supermooie hond was Diem en wat zul je hem missen. Sterkte met dit verlies.
Wat een supermooie hond was Diem en wat zul je hem missen. Sterkte met dit verlies.
Wat een mooie herinnering, dat filmpje. Veel sterkte gewenst.