Bank hebben ze hier nooit naar getaald , das ook maar een kleintje
Ze liggen liever voor de bank , op 1 vd kussens of in een bench
Boven is verboden gebied , dat is het domein van The Queen
Die ligt ook bij me als ik ga slapen

Deurtje eraf halen? Mag het dan wel en is dat goed genoeg voor Doortje?Zinodo schreef: 03 dec 2021, 21:58 Ze mogen overal. We gaan niet spastisch lopen doen.
Doortje heeft wel haar bench en die is heilig. Eentje beneden en eentje in de slaapkamer, waar zij snachts slaapt. Nomi in haar eigen mand en Ziva ehh, ergens.
Wordt nog wat straks want benches zijn verboden in Zweden![]()

Tegen de muizen, schat ik. Ik denk ook dat die katten een fijner leven hebben dan eentje die zes hoog op het hoogpolig tapijt zit te kijken.Random schreef: 04 dec 2021, 11:57 Ik was bij iemand op bezoek die 4 katten heeft die nooit binnen mogen komen. Die leven buiten en in de stal. Ik begrijp dat niet, waarom heb je ze dan?![]()
Maar dan 4?Nanna schreef: 04 dec 2021, 12:03Tegen de muizen, schat ik. Ik denk ook dat die katten een fijner leven hebben dan eentje die zes hoog op het hoogpolig tapijt zit te kijken.Random schreef: 04 dec 2021, 11:57 Ik was bij iemand op bezoek die 4 katten heeft die nooit binnen mogen komen. Die leven buiten en in de stal. Ik begrijp dat niet, waarom heb je ze dan?![]()
Mijn honden slapen gewoon 's nachtsLizzySarah schreef: 04 dec 2021, 09:31 Hier mogen ze overal komen behalve op zolder en op bed.Vraag me altijd af hoe mensen nog kunnen slapen met al die dieren in bed,ik zou geen oog dicht doen denk ik.Ze slapen wel op de slaapkamer maar wel gezellig samen in een dichte bench .

Er zijn natuurlijk genoeg katten die daar niet van houden. Ik plaats ze vanuit mijn werk ook regelmatig, met mensen hebben ze niks en ze zijn dolgelukkig met ruimte, vrijheid en muizen vangen. En om te slapen kruipen ze op een hooizolder of in een stal.Random schreef: 04 dec 2021, 12:08Maar dan 4?Nanna schreef: 04 dec 2021, 12:03Tegen de muizen, schat ik. Ik denk ook dat die katten een fijner leven hebben dan eentje die zes hoog op het hoogpolig tapijt zit te kijken.Random schreef: 04 dec 2021, 11:57 Ik was bij iemand op bezoek die 4 katten heeft die nooit binnen mogen komen. Die leven buiten en in de stal. Ik begrijp dat niet, waarom heb je ze dan?![]()
Ja die vergelijking, maar dan ga je minder met slechter vergelijken. als het aan de kat lag... die houden van een warme, zachte, droge plek en aandacht en aaitjes én naar believen naar buiten kunnen.
Sam is zijn hele leven nog nooit binnen geweest. Wij vonden hem als broodmagere doodsbange kitten, is waarschijnlijk in onze heg of tussen de wanden van de binnenbak (paardenbak) geboren en toch zit en ligt Sam 's zomers graag in de vensterbank een beetje naar binnen te kijken naar wat we aan het doen zijn.Random schreef: 04 dec 2021, 12:08
Maar dan 4?
Ja die vergelijking, maar dan ga je minder met slechter vergelijken. als het aan de kat lag... die houden van een warme, zachte, droge plek en aandacht en aaitjes én naar believen naar buiten kunnen.
Bij mijn oudste zus verdwenen de katten ook naar de stal. Maar waren eerst gewend aan binnen zijn. Eentje heeft 16 jaar lang regelmatig op de vensterbank verlangend naar binnen zitten kijken. Je moet het kunnen denk ik dan.![]()
Ik word er ook niet per se wakker van, maar Pom pikt wel echt steeds meer plek in dan. Uiteindelijk als ik dan wel even wakker ben lig ik helemaal op de rand met een flinter dekbed en zij ligt languit. En dan kan ik niet meer slapen. De katten willen altijd onder het dekbed liggen en das veel te warm, dan doe ik echt geen oog dichtDiana schreef: 04 dec 2021, 12:10Mijn honden slapen gewoon 's nachtsLizzySarah schreef: 04 dec 2021, 09:31 Hier mogen ze overal komen behalve op zolder en op bed.Vraag me altijd af hoe mensen nog kunnen slapen met al die dieren in bed,ik zou geen oog dicht doen denk ik.Ze slapen wel op de slaapkamer maar wel gezellig samen in een dichte bench .Van de katten word ik soms wel wakker, die willen nog wel eens op mijn gezicht gaan liggen of aan mijn haren trekken. Luca en Nena, de twee jonge katten, slapen 's nachts in een grote kattenbench, omdat Luca dan alleen maar wil knuffelen en mij daarvoor steeds wakker maakt. Maar van de slapende, stil liggende honden word ik dus niet wakker.
sabine schreef: 04 dec 2021, 13:07Ik word er ook niet per se wakker van, maar Pom pikt wel echt steeds meer plek in dan. Uiteindelijk als ik dan wel even wakker ben lig ik helemaal op de rand met een flinter dekbek en zij ligt languit. En dan kan ik niet meer slapen. De katten willen altijd onder het dekbed liggen en das veel te warm, dan doe ik echt geen oog dichtDiana schreef: 04 dec 2021, 12:10Mijn honden slapen gewoon 's nachtsLizzySarah schreef: 04 dec 2021, 09:31 Hier mogen ze overal komen behalve op zolder en op bed.Vraag me altijd af hoe mensen nog kunnen slapen met al die dieren in bed,ik zou geen oog dicht doen denk ik.Ze slapen wel op de slaapkamer maar wel gezellig samen in een dichte bench .Van de katten word ik soms wel wakker, die willen nog wel eens op mijn gezicht gaan liggen of aan mijn haren trekken. Luca en Nena, de twee jonge katten, slapen 's nachts in een grote kattenbench, omdat Luca dan alleen maar wil knuffelen en mij daarvoor steeds wakker maakt. Maar van de slapende, stil liggende honden word ik dus niet wakker.