Hét ultieme speeltje

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
sabine
Site Admin
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Re: Hét ultieme speeltje

Bericht door sabine »

Karel had zon varken met een knor geluid erin, dat was echt om gek van te worden. Hele dag liep ie met dat ding te zeulen. Zelfde met zon gans met zon lucht in lucht uit geluid, mijn hemel. WEg ermee. Nu is zijn favo zon kleine krokodil van Kong, al sloopt ie die wel dus hij mag m niet altijd.

Pom is niet zon speelgoedfanaat, die heeft ook liever sokken om op te sabbelen :D
Alex
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: русская бабушка en västgötaspets

Bericht door Alex »

Ybbihs schreef: 05 dec 2021, 00:50 Lou ziet alleen mijn armen met momenten als speeltje :mrgreen: lopen we buiten in los zand, gaat ze als een idioot rondjes rennen en daarna moet ze even vol in m'n arm hangen.
Exact dit voor Saba. Ook alleen in zand en dan als een wervelwind sprinten en doen en dan effe de pakwerkhond uithangen. Ze weet overigens heel prima dat ze niet te hard mag wat wel fijn is met die grote muil van d'r. Speeltjes heeft ze verder niks mee. Af en toe eens een tak die even meegedragen wordt. Heel af en toe pakt ze wel iets als ze heel enthousiast is maar dat is het wel.

Thorran had zijn eenhoorn. Zo'n pillowpet geval, ooit bij de kringloop gekregen. Eenhoorn moest overal mee naar toe in huis. Die dotti's van Zooplus vond ie ook prachtig. Echt er op liggen tutten en zo. Hij was extreem voorzichtig met zijn knuffels dus we hebben ze nog liggen maar Saba hoeft ze niet.
Saba 💜 23-05-24
Nanna

Bericht door Nanna »

De moeder van Simone, Sofie, had zo’n plastic kip die verschrikkelijk gilde als je er in drukte. Ik heb dat ding nog. Maak ik af en toe de visite mee aan het schrikken.
Sofie was meloet van dat ding. Mijn andere honden hebben er nooit iets om gegeven.
Soof
Welke: Zwitserse herder

Bericht door Soof »

Ballen. In alle varianten, maar sowieso ballen.
Teckeltoos
Welke: Teckel

Bericht door Teckeltoos »

Nanna schreef: 05 dec 2021, 13:08 De moeder van Simone, Sofie, had zo’n plastic kip die verschrikkelijk gilde als je er in drukte. Ik heb dat ding nog. Maak ik af en toe de visite mee aan het schrikken.
Sofie was meloet van dat ding. Mijn andere honden hebben er nooit iets om gegeven.
Er wordt hier 1 wakker :mrgreen:
Afbeelding
kloesje
Honden: 3
Welke: Australian kelpies

Bericht door kloesje »

Voornamelijk elkaar Afbeelding1:

Bindi houdt ook van speeltjes met een touw eraan, dan kan ze er zelf mee slingeren.
Timber houdt van knuffels :hartjes:
Macho is balljunkie

En ze zijn alledrie gek op de frisbee Afbeelding1:

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Afbeelding

Australian kelpies Ngarra Matimbi
Nanna

Bericht door Nanna »

Nou vooruit, héél af en toe een stokje.

Afbeelding
Alex
Welke: русская бабушка en västgötaspets

Bericht door Alex »

Ik vond deze oude foto van drie huizen geleden nog, Thorran had een hele mand vol speelgoed waar hij dan ook echt iets uit zocht. En dan maar toestaan dat je belachelijk wordt gemaakt :mrgreen: Die zachte Ikea ballen was hij helemaal leip van ook.

Afbeelding
Saba 💜 23-05-24
Nikki
Welke: Kruising Jack Russell Jet

Bericht door Nikki »

Alle latex piepspeeltjes en de kleine balletjes van Rogz for Dogs en Kong. Dat is állemaal leuk! :cheer: Pluche niet, dat is stom :nocheer:
Afbeelding
Plaats reactie