Ziek zijn dag 4

Kind is ook ziek, vriend werkt gewoon en toen werd het wel weer even pittig. Maar! God zij dank hebben we die fantastische uitlaat die een dagje extra kon komen waardoor Meeko en Manu er alsnog lekker uit konden. Ook met dit prachtige weer. Zij is ook onder de indruk hoe snel Meeko toch leert en hoe fanatiek hij ermee is. Wat ben ik blij met haar! Ik durfde het nooit zo goed, mijn honden uit handen geven aan een onbekende maar zij doet het zo leuk. En Manu mag haar vreselijk graag, dat moest me al genoeg zeggen eigenlijk.
Meeko zit wel in een wat ongemakkelijke fase
En de rest van de tijd? Knuffelen

Wat een heerlijke pup hebben we toch. Hij is zo dol op R en andersom net zo. Ze kunnen niet van elkaar af blijven. Ze moeten daarin nog wat grenzen ontdekken natuurlijk dus ik zit er nog bovenop maar deze twee worden beste vrienden hoor.
R was zo ziek van de koorts (ik ook, ik lig eronder) en Meeko kwam bij hem op schoot liggen. Zooo schattig!
We werden er zelfs wat emo van want we hadden normaal altijd Uma als knuffelhond, zeker als we ziek waren. Dat was wel het fijnste aan Uma, dat bij je liggen met dat warme zuchtende lijf. En nu is het Meeko die dat gat vult
Hij is heus wel knap
In januari beginnen we aan onze nieuwe cursus als alles door mag gaan ivm COVID.