Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Mizzsylver
Posts in topic: 9
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: Murphy ❤ Foto's met 20 weken

Bericht door Mizzsylver »

Wow wat is hij alweer groot! Hij wordt steeds knapper :I:
Afbeelding
K@ren
Posts in topic: 30
Honden: 1

Bericht door K@ren »

Fijn dat de puppyles door blijft gaan. En zo mooi dat Willem het goed vindt om samen met hem op de bank te liggen :ok:
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Bericht door Smoushond »

Oh jij telt nog in weken 😉 het klinkt allemaal heerlijk hoe het gaat . Hier is een andere fase aangebroken 😀
Afbeelding
Veertje
Posts in topic: 13

Bericht door Veertje »

Wat is hij toch mooi! Nu al :I:
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 402
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Veertje schreef: 03 jan 2022, 14:01 Wat is hij toch mooi! Nu al :I:
Mizzsylver schreef: 03 jan 2022, 10:12 Wow wat is hij alweer groot! Hij wordt steeds knapper :I:
tibbie schreef: 02 jan 2022, 20:18 Wat een prachtig koppie heeft ie toch. Die foto met dat kleine stukje tong er uit... :I:
Dank, ik vind hem zelf zo leuk om te zien, maar ik ben dan ook nogal verblind door de liefde :mann: .

jenn90 schreef: 02 jan 2022, 20:24 Wat een heerlijk ding! En wat super fijn dat de lessen door blijven gaan , wij gaan 11 januari naar de eerste ‘puppyles’ en die blijft gewoon doorgaan dan maar met 2 pups desnoods in een groep.
Ja echt heel fijn! Ik heb nog even gezocht maar ik kan er nog nergens een officieel bericht over vinden. Nou ja, het zal wel.

Borderbende schreef: 03 jan 2022, 07:06 Heerlijk hoe hij zo ontspannen op de foto`s staat, ook met Willem. Tof!
HillieS schreef: 02 jan 2022, 20:45 Die laatste 2 foto's met Willem :I: geweldig!
Het gaat echt zo fijn, Murf is er nu eigenlijk gewoon altijd los bij in de keuken en dat gaat met Willem en Ravi heel goed, héél erg blij mee. Met Lais gaat het wat minder, die heeft er momenteel echt helemaal geen zin in (ze is nu nog steeds ziek, geen koorts meer gelukkig maar wel nog steeds/weer die waterdunne diarree en is duidelijk niet in haar hum) maar Murf wil dan nog weleens doordrammen bij haar. Ze voelt zich nu zo beroerd dat ik haar buiten ook echt in bescherming moet nemen als die kleine erbij is, ze kan zowat geen stap doen anders dus dan begeleid ik haar en block ik die kleine dramsmurf.

Yvette schreef: 02 jan 2022, 23:07 Wat een leuke update weer! Echt jammer dat je zo ver weg woont, was leuk geweest om de broers weer eens te herenigen. Hij is ook groter als Barrie nu als ik dat zo lees!

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakte om Lais, ik kan daar ook slecht tegen hoor. Gelukkig was het uiteindelijk niks.

Zo fijn dat die cursus gewoon weer door kan, wat een luxe! De mijne gaat de 15e weer verder als het goed is. Maar goed, we vermaken ons nu ook goed.
Dat is zeker jammer! Ik las net inderdaad dat Barrie 49cm is, verbaasde me want ik vond hem veel groter overkomen.

Ja stom is dat hè. Hopelijk is ze snel weer beter, gelukkig nu niet meer die koorts in elk geval.

Zeker een luxe met de cursus! Ik zou toch denken dat dit landelijke goedkeuring moet hebben en het dan dus ook landelijk mag... Maar ik heb geluk in elk geval :ok: . Barrie vermaakt zich zeker goed, heerlijke avonturen samen met je kinderen :I: .

Lothian schreef: 03 jan 2022, 09:24 Wat lief dat hij zo goed gaat met Willem :I:

Hier mogen de cursussen doorgaan als je de groep opsplitst in tweetallen die niet mengen. En die tweetallen moeten onderling zelf 1,5 meter afstand houden. Okee... best hoor.
Dat is ook fijn zeg! Geldt dat voor alle lessen? Hier gaat het enkel om de puplessen, behendigheid bijvoorbeeld mag dan weer niet. Geldt die regeling bij jullie ook voor behendigheid dat je weet? Nou ja, hopelijk mogen over twee weken alle lessen weer 'gewoon'.

K@ren schreef: 03 jan 2022, 10:27 Fijn dat de puppyles door blijft gaan. En zo mooi dat Willem het goed vindt om samen met hem op de bank te liggen :ok:
Zo heerlijk ja :I: . Soms ligt hij wel heel ongemakkelijk hoor, dan beweegt Murf een beetje teveel en vindt hij het wat spannend, maar meeste tijd kan hij wel fijn ontspannen, echt gaaf.

Smoushond schreef: 03 jan 2022, 10:43 Oh jij telt nog in weken 😉 het klinkt allemaal heerlijk hoe het gaat . Hier is een andere fase aangebroken 😀
Haha ja :mann: . Bij jou zag ik iets over bananen :Q: , is het een beetje uit te houden :') ?
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Lothian
Posts in topic: 30
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Als het goed is heb ik woensdag mijn eerste behendigheidsles met Taro, ik zal dan zien hoe het opgelost wordt :D ik denk dat de stoelen in groepjes van 2 staan en dat je maar met 1 tegelijk op het veld zelf mag zijn. Dan mengen de groepen niet... denk ik.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Lothian schreef: 03 jan 2022, 22:26 Als het goed is heb ik woensdag mijn eerste behendigheidsles met Taro, ik zal dan zien hoe het opgelost wordt :D ik denk dat de stoelen in groepjes van 2 staan en dat je maar met 1 tegelijk op het veld zelf mag zijn. Dan mengen de groepen niet... denk ik.
Ah dus die lessen mogen ook, vooral leuk voor jou met Taro, jullie eerste les! Het gaat bij ons nu nog maar om één les die niet doorgaat voor het (hopelijke) einde van de lockdown dus ik ga maar niet vragen of ze de behendigheid ook alvast weer op (mogen) starten, ben al heel blij met alle puplessen. Veel plezier woensdag :ok: .
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Nog een paar foto's. De doerak bij Lap
Afbeelding

Oeps mevrouw :oeps:
Afbeelding

Mijn zieke meisje
Afbeelding

Murf, wat ben je daar aan het doen?
Afbeelding

Aan het spelen met Ravi :cheer:
Afbeelding

Lekker slapen
Afbeelding

Allemaal pootjes en streepjes
Afbeelding

De bedoeling was even kort naar buiten voor een plas, maar Murf dacht daar anders over en vond het erg gezellig buiten
Afbeelding

Even slopen, moet je ook bijhouden natuurlijk
Afbeelding

Sjezen (Raaf staat bij de boom rechts, daar komt Murf vandaan)
Afbeelding

En daar staat meneertje te bedenken wie hij nu weer kan lastigvallen :')
Afbeelding

Het blijft zo zoet die twee samen :I:
Afbeelding

Hier was Willem natgeregend en lag Murf hem even te wassen :80:
Afbeelding

En lekker samen liggen
Afbeelding

Na verliggen ligt Murf zelfs een beetje op Willem
Afbeelding

Ineens is Murf's slaapdoos (die al heel wat weken nog amper gebruikt wordt) in trek :19:
Afbeelding

Ook Raaf wil erin, uiteraard nadat hij de dekens er uitgegraven heeft
Afbeelding

We zijn gisteren nog een blokje om geweest met drie honden (Willem niet, die is kreupel) maar dat is helaas nog geen succes want dan moet ik te vaak onverwachte bewegingen maken met het ontlopen van de flexen en honden en dan speelt de ischias weer meer op, daar heb ik vorige week ook last van gehad met en na de wandeling met Kayltje. Ik ben heel blij dat het onwijs veel beter gaat en ik bijna alles weer kan zolang het met beleid is en gecontroleerde bewegingen zijn maar dat ik door zo'n wandelingetje en die autorit weer meer last heb (en weer behoorlijk problemen met zitten heb) word ik wel een beetje chagrijnig van. Gedoe :hmmm: .
Nou ja, dan maar nog een tijdje alleen met de smurf wandelen, is ook heel gezellig. En in de tuin en wei kan het natuurlijk wel want dan lopen ze allemaal los.

Verder is het nog steeds elke dag genieten met en van die hond en het fenomeen 'pup'. Vandaag heeft ie blijkbaar uitgebreid de eettafel van dichtbij bekeken en zich wat spullen die erop lagen toegeëigend, die vielen schijnbaar goed in de smaak als kauwmateriaal :') . Okee weten we dat ook weer, geen spullen op tafel laten liggen waarvan wij liever niet hebben dat die smurf erop kauwt :idea: .
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Murphy ❤ Weer wat foto's

Bericht door Inge O »

Wat mag hij dicht bij die kat zeg :80: ! En spelen met Raaf in de bench? Hebben jullie een wonderdag of zo?

Och, arme Lais, heb hier ook een patiëntje dus herken het nare gevoel om het trieste gezichtje helemaal :( .

Neem jij eigenlijk wel eens ontstekingsremmers voor die kuttende kutzenuw?
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 04 jan 2022, 19:31 Wat mag hij dicht bij die kat zeg :80: ! En spelen met Raaf in de bench? Hebben jullie een wonderdag of zo?

Och, arme Lais, heb hier ook een patiëntje dus herken het nare gevoel om het trieste gezichtje helemaal :( .

Neem jij eigenlijk wel eens ontstekingsremmers voor die kuttende kutzenuw?
Kat was wel boos en hield hem streng in de gaten maar haalde niet meteen uit, best bijzonder wel voor haar. Ik geloof dat ze hem wel redelijk vertrouwt inmiddels omdat hij haar echt netjes met rust laat (verder).

En in die bench... ik hou er helemaal niet van als ze in een bench gaan zitten kutten samen maar Willem heeft (had?) die bench nodig als veilig hol dus dat ding moet er staan en open staan. En met Raaf en Murf gaat het echt bizar goed onderling, Murf weet Raaf goed te lezen en daarop te handelen! Maar van Raaf vond ik het wel echt bijzonder dat hij het ook in de bench okee vond :80: .

Ja rot is dat hè, ik hoop dat ze zich snel weer beter voelen.

Hm, ja, toen het echt heel erg was heb ik dat wel gedaan maar zodra het iets minder pijnlijk werd ben ik ermee gestopt. Misschien moet ik vaker wat nemen, maar als ik was blijven slikken dan zat ik nu al aan twee, drie maanden slikken, vind ik ook niks :oeps: .
Afbeelding
Gretha
Posts in topic: 8
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Bericht door Gretha »

Wat heb je toch een prachtig hyena hondje :I:
Afbeelding
Borderbende
Posts in topic: 31
Honden: 4
Welke: Border Collie

Bericht door Borderbende »

Och, sterkte met de gehavenden. Die Lais , aandoenlijk om te zien.

En dan Murf, hihihi. Dat staan en rondkijken wat ie wil gaan doen... ik vind dat altijd zo grappig bij honden.

Sterkte en hopelijk allemaal weer snel een beetje op de been / poot.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Afbeelding
Heleboelie
Posts in topic: 9

Bericht door Heleboelie »

Elke keer weer genieten, jouw foto's :I:

Prachtig om te zien hoe hij zich helemaal vormt naar ieder individu in de roedel,
vooral met Willem vind ik zo lief!

Gelukkig is Lais al wat aan de beterende hand!

Boelie wil in het voorjaar weer met Murphy rennen, zei hij net :mann:
benieuwd of hij hem dan voorbij gegroeid is, denk van wel; zo hard hij gaat!
HillieS
Posts in topic: 34
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Zamunda schreef: 04 jan 2022, 19:48
Hm, ja, toen het echt heel erg was heb ik dat wel gedaan maar zodra het iets minder pijnlijk werd ben ik ermee gestopt. Misschien moet ik vaker wat nemen, maar als ik was blijven slikken dan zat ik nu al aan twee, drie maanden slikken, vind ik ook niks :oeps: .
Ik zou er pas mee stoppen als je volledig van t gedoe af bent, daar is het voor hè :mann:

En leuke foto's weer, en beterschap voor Lais
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Gretha schreef: 04 jan 2022, 19:52 Wat heb je toch een prachtig hyena hondje :I:
Haha, als ie de haren op z'n schoft opzet dan is het echt net een hyena, geen gezicht :F: .

Borderbende schreef: 05 jan 2022, 06:50 Och, sterkte met de gehavenden. Die Lais , aandoenlijk om te zien.

En dan Murf, hihihi. Dat staan en rondkijken wat ie wil gaan doen... ik vind dat altijd zo grappig bij honden.

Sterkte en hopelijk allemaal weer snel een beetje op de been / poot.
Dank! En ja, draakje met z'n streken (alhoewel dat alles meevalt hoor).

Heleboelie schreef: 05 jan 2022, 12:01 Elke keer weer genieten, jouw foto's :I:

Prachtig om te zien hoe hij zich helemaal vormt naar ieder individu in de roedel,
vooral met Willem vind ik zo lief!

Gelukkig is Lais al wat aan de beterende hand!

Boelie wil in het voorjaar weer met Murphy rennen, zei hij net :mann:
benieuwd of hij hem dan voorbij gegroeid is, denk van wel; zo hard hij gaat!
Ja gaaf hè! Nou Murf wil ook wel weer met Boelie spelen hoor dus we gaan gewoon lekker afspreken zodra Boelie mag :ok: . Nah, Boel is best hoog toch? Denk dat Murf niet groter dan Boel wordt eigenlijk. Heb je een idee hoe hoog hij nu is? Murf is nu 51cm en ik dacht zelf dat hij onderin de 60cm uit zou komen (maar dat is afwachten natuurlijk, weet ook niet hoe groot de reuen uit het vorige nest preceis zijn).

HillieS schreef: 05 jan 2022, 18:05Ik zou er pas mee stoppen als je volledig van t gedoe af bent, daar is het voor hè :mann:

Ja. Nou. Het rottige van de ontstekingsremmers vind ik de verhoogde kans op maagproblemen, zeker gezien ik al op andere medicatie sta die dat ook al heeft en het elkaar kan versterken. Dus als het even kan moet ik die dingen niet al te lang achter elkaar slikken. En verbetert ook allemaal wel, ook zonder die dingen, maar soms valt het gewoon even tegen en dan ben ik er even zat van. Als het herstel nu echt blijft hangen ga ik wel weer terug naar de HA, misschien dan toch weer even aan nsaid's of spierverslapper ofzo.
En dank je :ok: .
Afbeelding
HillieS
Posts in topic: 34
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Zamunda schreef: 05 jan 2022, 20:55
HillieS schreef: 05 jan 2022, 18:05Ik zou er pas mee stoppen als je volledig van t gedoe af bent, daar is het voor hè :mann:

Ja. Nou. Het rottige van de ontstekingsremmers vind ik de verhoogde kans op maagproblemen, zeker gezien ik al op andere medicatie sta die dat ook al heeft en het elkaar kan versterken. Dus als het even kan moet ik die dingen niet al te lang achter elkaar slikken. En verbetert ook allemaal wel, ook zonder die dingen, maar soms valt het gewoon even tegen en dan ben ik er even zat van. Als het herstel nu echt blijft hangen ga ik wel weer terug naar de HA, misschien dan toch weer even aan nsaid's of spierverslapper ofzo.
En dank je :ok: .
Heb je een omeprazol in je selectie zitten? Anders bij de drogist of via de huisarts doe even regelen. Dan bescherm je je maag meteen.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

HillieS schreef: 05 jan 2022, 22:18Heb je een omeprazol in je selectie zitten? Anders bij de drogist of via de huisarts doe even regelen. Dan bescherm je je maag meteen.
Ja dat slik ik erbij. Ik zat er nog even over na te denken waarom ik denk dat het niet per sé meerwaarde heeft en dat is omdat de zenuw wel zo goed als tot rust gekomen is volgens mij, het is nu eigenlijk alleen nog de piriformis die maar niet tot rust wil komen (en de zenuw ook nog wel wat geïrriteerd houdt maar gigantisch veel minder dan het was). Ik doe oefeningen om te rekken en inmiddels ook om de bilspieren weer te versterken maar bij de minste stress voel ik dat ding weer verkrampen (zeker nu met de tijdelijke terugslag). En die stress is wel weer een dingetje momenteel.
Afbeelding
Zamunda

Re: Murphy ❤ Een rondje bankhangen

Bericht door Zamunda »

Na gedane arbeid is het goed rusten en sinds die kleine (ik zeg nog steeds die kleine maar hij is helemaal zo klein niet meer 😯) er gewoon altijd bij kan ligt alles in wisselende samenstellingen en op wisselende plekken. En grotendeels ontspannen ook nog en omdat ik het dan niet laten kan om foto's te maken krijg je dus een rondje bankhangen:

Dit kan alleen als Raaf erbij kruipt, andersom is geen optie en Lais mag geen vin verroeren. Als Raaf dan een keer opstaat gaat Lais opgelucht verliggen want dat wilde ze al een hele tijd maar ze mocht dus niet bewegen :') .
Afbeelding

Lais is nu dus opgelucht gaan verliggen :mrgreen: want Raaf heeft Willem op de andere bank opgezocht
Afbeelding

Murf in dromenland :I:
Afbeelding

Murf wakker en Lais - die lekker was gaan verliggen - is niet onverdeeld gelukkig met deze ontwikkeling
Afbeelding

Half over Lais heen klimmend heeft ie een plekje naar z'n zin gevonden... Lais: ''Is dit echt nodig :hmmm: ?"
Afbeelding

Even later liggen ze toch lekker samen
Afbeelding

En nog even later is Lais gaan verliggen en echt ontspannen
Afbeelding

Willem en Raaf ook helemaal ontspannen
Afbeelding

Willem lag er (uiteraard) al en die smurf plant zich er gewoon tegenaan :I: . Een paar weken geleden deed hij dat echt nog niet hoor, hij voelde dat Willem dat niet zou willen maar inmiddels is het van voorzichtig proberen naar er gewoon bij gaan liggen gegaan. En dat voelt ie blijkbaar precies goed aan want Willem is geen enkele keer weggelopen en heeft ook geen tekenen gegeven dat hij Murf weg wil hebben. Afgezien van soms zo'n hoofd als Lais, of het echt nodig is :tongue: .
Afbeelding

Raaf heeft een nieuw plekje ontdekt
Afbeelding

En Murf en Willem liggen heerlijk te tukken
Afbeelding

Omdat we ook nog weleens wat anders doen dan bankhangen nog een paar andere foto's :mrgreen: . Murf helpt heel graag mee als ik in de tuin bezig ben en Raaf kwam even kijken waar Murf het zo druk mee heeft
Afbeelding

Mag dit wel dan?
Afbeelding

Geen zandsnoetje maar een aardesnoetje :')
Afbeelding

Hij had een schaaltje yoghurt gekregen om uit te likken :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Bericht door Smoushond »

Die oogjes op de laatste foto 🥰
Afbeelding
Kruimel
Posts in topic: 12
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Wat is het toch een mooie kerel! En die oren zijn geweldig
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Vicky
Posts in topic: 14
Honden: 4
Welke: BC Markiesje Wocker

Bericht door Vicky »

Wat een lekker bekkie heeft hij. :hartjes: En het is echt genieten als ze zo ontspannen bij elkaar kunnen liggen. Mijn honden doen dat bijna nooit, ze liggen meestal apart. Soms denk ik erover om er een paar Italiaanse windhondjes bij te nemen alleen daarvoor.
Afbeelding
Bo en de honden
Célie
Posts in topic: 26
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

:hartjes: :hartjes: Die laatste foto
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Kruimel schreef: 06 jan 2022, 08:20 Wat is het toch een mooie kerel! En die oren zijn geweldig
Ja die oren hè, daar zal ik zo even wat over schrijven!

Vicky schreef: 06 jan 2022, 09:36 Wat een lekker bekkie heeft hij. :hartjes: En het is echt genieten als ze zo ontspannen bij elkaar kunnen liggen. Mijn honden doen dat bijna nooit, ze liggen meestal apart. Soms denk ik erover om er een paar Italiaanse windhondjes bij te nemen alleen daarvoor.
Oh dat snap ik helemaal! Mister, Lais en Willem lagen vaak bij elkaar, in wisselende samenstellingen. Maar Ravi is geen contactligger, die wil echt ruimte (vanuit angst). Hij gaat dus weleens zelf bij een ander liggen maar dat duurt vaak niet zo lang. Maar die Murf is wel weer een gat aan het vullen geloof ik, die zoekt maar al te graag een ander lijf op om te liggen :I: (maar dus absoluut niet bij Ravi, dat weet hij precies). Het hoeft niet per sé gelukkig dus hij kan ook prima op zichzelf slapen maar dat samen liggen is altijd zo'n mooi gezicht.

Misschien hoef je er maar één italiaans windhondje bij te nemen :F: . Zo eentje die gewoon bij een ander gaat liggen op een manier dat de ander het dan maar accepteert en uiteindelijk zelfs lekker gaat vinden :tongue: .

Célie schreef: 06 jan 2022, 13:26 :hartjes: :hartjes: Die laatste foto
Met z'n witte sik :mrgreen: .
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Heel bijzonder. Raaf was in de bench gaan liggen en Murf rommelde wat door de keuken, vervolgens blaft Raaf een paar keer en Murf gaat in de vensterbank staan om te kijken waar het onraad vandaan komt :tongue: . Murf gaat verder rommelen en Raaf blaft weer, weer die vensterbank in, en toen een dwingender blaf van Raaf: hierkomen Murf! Murf snapte het eindelijk en kwam braaf naar Raaf die toen eerst ging liggen grommen maar blijkbaar was de grens snel duidelijk genoeg en toen moest er gespeeld worden. Dat deed Murf braaf maar hij vond het wel spannend, dus Murf liep de bench uit om even te herstellen, hij kwam weer terug maar ging er toch weer uit. Toen duurde het Raaf te lang en gaf hij een piep en sloeg met z'n voorpoot: kom dan Murf!!! Dat vond ik heel erg mooi om te zien en extra leuk dat ik dat moment ook op film heb.

Raaf sommeert Murf tot spelen

En dan dus die oren... Sinds afgelopen week valt het me op dat hij alsnog heel voorzichtig Peruanenoren lijkt te krijgen :80: :cheer: !!! Ik vind die oren zo mooi en vond het wel echt jammer dat ze bij hem gewoon recht waren ipv het kenmerkende bochtje van de Peruaan erin. Geen ramp natuurlijk en met die rechte oren vond/vind ik hem ook prachtig maar aangezien hij toch deels Peruaan is en blijkens zijn familie een deel Peruaan genoeg is had ik het wel heel erg leuk gevonden als hij ook die oren zou hebben. Daar was echter geen enkel teken van dus jammer maar helaas :19: .
Maar geheel tegen mijn verwachting in lijkt het nu alsnog te gebeuren, slag om de arm want misschien blijft het niet maar ik duim wel een beetje :mann: .

Kijk nou :I:
Afbeelding
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: Murphy ❤ Raaf sommeert Murf tot spelen, plus Murf's oren

Bericht door Inge O »

Hè, raar dat die oren nu nog veranderen, mooi :ok: ! Benieuwd waar ze eindigen.
Plaats reactie