Een geintje maken over een mogelijke beet

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Eilfy
Posts in topic: 1

Re: Een geintje maken over een mogelijke beet

Bericht door Eilfy »

Heel eerlijk?

Ik denk dat ik iets minder netjes had gereageerd als er een voor mij onbekende herder op mijn honden af komt stuiven. Dat was meer modus (angstig) viswijf gegaan, wel versterkt door een aantal incidenten dat ik heb meegemaakt. Kiara en/of jij maakt/maken een fout, kan gebeuren. Ik vind, zoals je het nu neerzet, jouw reactie naar die mensen toe dan niet helemaal passend. Ze zijn naar jou toe immers niks verplicht en pakken het wellicht niet helemaal op zoals anderen het doen maar ook niet extreem lullig. Je hebt geinformeerd hoe het gaat en ze willen er niks mee. Prima, hun keuze. Nu door en zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt.
Afbeelding
~Choose what helps your heart bloom~
Perle

Bericht door Perle »

Nu gaan de mensen eens níet gillen omdat een Mechel op hun hond is afgestormd, is het ook weer niet goed :dunno: :LOL: .
Afbeelding
Dennenappel

Bericht door Dennenappel »

Fout is fout.
Ik snap je wel hoor maar toch is deze reactie redelijk bescheiden.

Een vriendinnetje van mij had een soortgelijke actie en die werd letterlijk uitgescholden en bedreigd en niet te zuinig ook. Echt buiten proportie.

Maar toch, ik zelf zeg maar liever 20x sorry als ik mijn hond de fout in laat gaan en wacht of alles oké is en hou me verder gedeisd.
Crutz
Posts in topic: 10

Bericht door Crutz »

Dennenappel schreef:Fout is fout.
Ik snap je wel hoor maar toch is deze reactie redelijk bescheiden.

Een vriendinnetje van mij had een soortgelijke actie en die werd letterlijk uitgescholden en bedreigd en niet te zuinig ook. Echt buiten proportie.

Maar toch, ik zelf zeg maar liever 20x sorry als ik mijn hond de fout in laat gaan en wacht of alles oké is en hou me verder gedeisd.
We zeiden sorry. Bleven wachten of alles oké was en vroegen of alles oké was.
Daarop werd dus eerst gereageerd dat er gebeten was en toen we vroegen of ze de hond na wilden kijken werd er gereageerd dat we niet zo overspannen moesten doen daarover en dat ze het bijten cynisch bedoelde.
Tijdens dit alles zat Kiara na het terugroepen gewoon rustig aangelijnd naast me naar mij te kijken. Er was dus geen spanning of stress tussen de honden verder.

Echt. Ik zal het wel verkeerd schrijven of zo dat jullie hier het allemaal vreemd vinden hoe ik het ervaar. Mijn wandel vriendin vond hun reactie ook echt vreemd.
Plaats reactie