Hopen stinkende slappe drab is niks nee. Vooral niet als het dan ook nog een wat aparte gele of rode kleur heeft
Maar mijn honden hebben op een brok die ze goed valt ook keurige keutels hoor.
Alleen Diem niet, maar zijn maag en darmen waren natuurlijk gewoonweg niet in orde. Op kvv kreeg hij ontstekingen dus dan maar slappe drab.
Ik geef als basis kvv. Wel wisselen in merken en diersoorten en als snoep krijgen ze ruim een goede brok erbij. Daarnaast natvoer en voor Mies dagelijk groente en fruit, een graanproduct of andere kliekjes erbij. Dan hoeft ze wat minder vlees en dat vind ik uit milieu en dierenwelzijn oogpunt prettig.
Floor is een lastige eter en heeft periodes dat ze alleen haar kvv en gedroogde vleessnack eet. Groente en fruit lust ze sowieso niet en kliekjes zelden.
In de periodes dat ze geen brokjes wil als beloning poept ze met moeite en dan is het een smalle harde drol. Je kan het oprapen alsof het een takje is. Ik ben daar dus niet echt blij mee. Echt persen op een drol lijkt me niet goed en ze vindt het zelf ook duidelijk niet prettig.
Mies krijgt ook psylliumvezels in haar kvv. Maar Flora eet haar kvv niet als ik dat erdoor doe. Lijkt teveel op groente erdoor ofzo, niet te vertrouwen