Nou een trui is inderdaad net zo'n drama. Ik had hem laatst in de auto een trui van Chupa aangetrokken omdat hij helemaal zeiknat was maar dat vindt ie ook vreselijk inderdaad. Tenzij het echt hard regent, dan loopt ie eenmaal buiten helemaal blij te doen, had ik in het begin een paar keer gedaan. Apie.
Vandaag waren we weer op puppycursus, dat ging wel goed, hij deed lekker mee. Tot we even stonden te luisteren naar een nieuwe instructie en hij wat om me heen zworf. Hij sprong op naar het wandrek met spullen om daar verder te snuffelen en ik was net te laat om hem daar weg te trekken, haakt hij precies met zijn poot in een grote ton met ballenbakballen
alles over hem heen! Hij dacht dat ie in de hemel beland was hahhaa, de reactie van die hond, dat was echt goud
Zó blij
Verder gaat het thuis ook beter met de tips die ik van Sonja gekregen heb.
Vrijdag was ik ff de polder in, zo'n stuk waar je bijna niemand tegen komt of hooguit echte hondenmensen of vogelaars. Enfin, ik had Chupa en Barrie mee dus ik wilde het schiereiland op want daar kan Chupa nog los lopen ivm zijn gehoor en zicht, dan raken we elkaar niet kwijt. Toen zag ik verderop een kerel staan met zijn rug naar mij toe en verderop liep een Husky los. Hmm, oke, hond zag er relaxed uit, baas ook, voor mij weinig uitwijkmogelijkheden omdat er een bruggetje was wat ik over moest voor alle mogelijke richtingen die ik op kon. Dus oke, ik dacht een hond verderop dat moet lukken. Maar nee hoor, ben ik daar aangekomen, komen er ineens nog twee Hussen uit de slootkant omhoog
oh oh, dat was echt zo niet mijn bedoeling. Gelukkig gingen ze alledrie met Chupa snuffelen en riep de baas ze toen hij zag dat Barrie bang was. Niet dat ze snel luisterden maar nadat ik 'nee' zei tegen degene die wel bij mij en Bar wilde komen snuffelen liep die toch ook maar een stukje weg. Dat verzin je toch weer niet
Het duurde even voor Barrie niet meer steeds achterom hoefde te kijken of ze echt niet kwamen maar daarna heeft hij heerlijk gespeeld en gerend.
Hier nog wat foto's van afgelopen tijd, ik loop wat achter met posten...
Bezorgd bekkie...
Nieuwe foute foto achtergrond
Het hok op m'n werk wordt ook steeds kleiner, zeker als je het deelt met wie dan ook
En erbij zijn, dat vindt hij toch wel het allerfijnste, in de badkamer ligt ie altijd gelijk zo lief te slapen, wachten tot ik eindelijk eens klaar ben