Gillen bij proberen te poepen - uitslag bekend

alinelaila
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Friese Stabij

Re: Gillen bij proberen te poepen

Bericht door alinelaila »

Persistence schreef: 25 jan 2022, 19:17
Nu beiden 2x 5 daagde panacur kuur. Ik wil ook combi met AB voor Bella, maar dat vond DA niet nodig.
Waarom in combi met AB? Edit: Oh bijna tegelijk gepost, ik lees net je andere antwoord.
Mijn collega heeft haar hond nu op Giardex staan, nadat panacur en de hele mikmak niet werkte. En weinig koolhydraten, want daar schijnt giardia het goed op te doen.

Beterschap voor Bella!
Snowflake
Posts in topic: 1
Honden: 4
Contacteer:

Re: Gillen bij proberen te poepen - uitslag bekend

Bericht door Snowflake »

Heel veel beterschap voor Bella!
Groetjes Brechtje
Afbeelding
Manuma

Re: Gillen bij proberen te poepen - uitslag bekend

Bericht door Manuma »

Wat vervelend! Beterschap voor Bella.
Persistence
Posts in topic: 6
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

alinelaila schreef: 26 jan 2022, 17:24
Waarom in combi met AB? Edit: Oh bijna tegelijk gepost, ik lees net je andere antwoord.
Mijn collega heeft haar hond nu op Giardex staan, nadat panacur en de hele mikmak niet werkte. En weinig koolhydraten, want daar schijnt giardia het goed op te doen.

Beterschap voor Bella!
Vind giardex ook een veel fijner middel, maar dat werkt weer niet altijd. Hoe gaat dat bij je collega?
Koolhydraten klopt idd.

Haar buik is weer wat rustiger, nog niet altijd eetlust maar ze is gister ook loops geworden. Ontlasting nog wisselend, maar ze heeft niet meer gegild.
Morgen laatste dag van de kuur.
Duimen dat Vic er niks van oppakt.

Ze laat het vertroetelen zich goed bevallen.
Afbeelding
Afbeelding
Veertje
Posts in topic: 3

Bericht door Veertje »

Persistence schreef: 29 jan 2022, 14:57
alinelaila schreef: 26 jan 2022, 17:24

Beterschap voor Bella!
Vind giardex ook een veel fijner middel, maar dat werkt weer niet altijd. Hoe gaat dat bij je collega?
Koolhydraten klopt idd.

Haar buik is weer wat rustiger, nog niet altijd eetlust maar ze is gister ook loops geworden. Ontlasting nog wisselend, maar ze heeft niet meer gegild.
Morgen laatste dag van de kuur.
Duimen dat Vic er niks van oppakt.

Ze laat het vertroetelen zich goed bevallen.
Afbeelding

Er moet nog een tweede kuur achteraan toch? Ik heb het niet meer helemaal helder voor de geest, maar ik moest toen een kuur doen van een aantal dagen, dan even pauze en dan weer een kuur. Eventueel nog een derde keer mocht het nodig lijken te zijn.

Ze ligt er wel heerlijk bij 😂
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Persistence
Posts in topic: 6
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Veertje schreef: 29 jan 2022, 15:20
Er moet nog een tweede kuur achteraan toch? Ik heb het niet meer helemaal helder voor de geest, maar ik moest toen een kuur doen van een aantal dagen, dan even pauze en dan weer een kuur. Eventueel nog een derde keer mocht het nodig lijken te zijn.

Ze ligt er wel heerlijk bij 😂
Klopt, heb nog een tweede kuur Panacur liggen. Maar geen ab meer, volgens mij had ik dat bij Vic wel idd :scratch:
Afbeelding
Plaats reactie