mijke schreef: ↑21 jan 2022, 22:22
Hahaha jouw filmpje, fantastisch! "Ziet hij er uit alsof hij veel haast heeft?"
Wat een zaaaaaaalige pup is Meeko zeg
die zou ik toch zo in mn jas willen stoppen en meenemen. Lekker blij en actief en hoe die steeds enthousiast aan komt racen met zn puppenlijf voor een snoepje <3 En zo'n bijzondere kleur ogen joh! Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je met hem bent. En wat een contrast met Manu
En jij bent ook leuk, met je droge commentaar haha, ik moest hardop lachen. Je hebt het wel zwaar hoor ik
Ik had het zo zwaar. Voor de 1000e keer verkouden en ik heb het zo druk met alles waar ik me druk om maak
Haha! Nee ik dik het flink aan maar je moet wat als je daar in je remie loopt na een rotdag op werk en je maakt een filmpje voor het hondenforum
Hij is echt een heerlijke hond ja, echt een lot uit de loterij
Smoushond schreef: ↑21 jan 2022, 22:41
gaat het ook nog regenen sorry maar Meeko is geweldig en Manu natuurlijk ook
En net na het filmpje hagel hè, en dan zo de kraag van m’n jas in over m’n rug. Echt, wat een pech
Lothian schreef: ↑21 jan 2022, 22:32
Dat filmpje
jij bent dapperder dan ik, poeppaadje van de vissers in lopen.
Manu is prachtig en ik kijk graag naar hem en hij heeft zó'n uitstraling maar ik zou blijer worden van een Meeko geloof ik
als die nog even leert zijn bal goed te zoeken is hij perfect.
Leuk om zo mee te lopen!
Hahaha!
Ik denk dat heel veel mensen gillend gek van hem zouden worden. Aan de andere kant kan ik echt alles met hem doen, je kan het zo gek niet bedenken of hij doet het gewoon. Ik ben eens in een grot een ladder op geklommen met hem in m’n nek. Doet hij gewoon. Maar je moet hem wel een bepaalde vrijheid geven. Nouja, je moet niks, maar dan heb je we de leukste relatie met hem.
Meeko doet alles bijna gratis. Het is wel een heel stuk zorgelozer zo. Ik kon zelfs lekker in het bos wandelen met de hond los zonder dat ik de omgeving moest scannen
Alfilillo schreef: ↑21 jan 2022, 22:45
Wat een leuk filmpje! Heerlijke honden allebei
.
Ik moest lachen want jij roept op een gegeven Mááánu! En mijn jongste zoon kijkt om: wat??? Hij heet Manuel, voor ingewijden Manu
Hahaha! Fijn dat er in elk geval nog één Manu naar me luistert.
Hondenpoot schreef: ↑21 jan 2022, 23:02
Sirene schreef:Oh, hij krijgt fanatieke oogjes
Dat inderdaad! Die gaat helemaal blij zijn met het sportieve leven wat hij krijgt.
Moest wel lachen om je beschrijving van de verschillen tussen de twee mannen. Heerlijk!
Ik ben zo benieuwd! Ik kan echt niet wachten, ik kijk hem groot. Ik wil zo veel dingen met hem gaan doen
Vandaag hadden we nieuwe puppycursus en wat een verademing! Pfffffff! Ik kneep ‘m wel even want ik had er zo de balen van bij de vorige dat ik er soms wel 3 dagen lang tegenop keek. Maar het was meteen al precies goed, helemaal passend bij mijn gevoel en deze vrouw keek meteen goed naar de individuen en kon me heel fijn helpen met Meeko. Ik heb kort uitgelegd waar ik vandaan kom (zelfstandige rassen) en dat ik nu al maanden cultuurshock beleef zoals jullie dat zo mooi schreven
Dat ik alleen maar enthousiaster raak hoe langer het duurt, maar nog heel veel moet ontdekken en leren.
Les 1 draaide voor mij gelijk om het even ‘uit’ kunnen zetten, want Meeko plakt wel heel erg aan mij en staat ongeveer de hele tijd: gaanwedoengaanwedoengaanwedoen?
Echt zo fijn! Ik ben helemaal gelukkig en vind het jammer dat ik nu weer een week moet wachten.
Vriend is trouwens echt goed om. Die ging gisteren al uit zichzelf met Meeko wandelen
Hij heeft alleen een behoorlijk zware stem en toont altijd weinig emotie, dus Meeko vindt hem niet zo interessant en luistert niet zo best
Maar daar wist ik wel wat op. En hoewel vriend altijd roept dat hij honden die dàt doen, stom vindt, leek hij wel degelijk heel enthousiast
De bal!
Hij heeft nu dus een werpstok maar die mag hij van mij nog niet gebruiken. Ik ben benieuwd of hij gaat luisteren want mijn overwicht op Manu is nog wel wat groter dan op vriendlief, gek genoeg
In elk geval is hij heel erg gelukkig met een hond die de bal gaat halen. Hij begrijpt niet waarom honden dat leuk vinden en vindt het dom staan, maar kennelijk is het toch ook wel heel leuk
En hij wil dat Meeko dock-diving gaat doen. Grootse plannen dus hier