Overzicht vragen en wensen, met vervolg...
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 109
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Re: Overzicht vragen en wensen, met vervolg...
bij mij staaat dat vinkje aan maar ik heb geen abonnementen. Je plaatjes zijn voor mij te klein om te zien wat er staat, maar als je hem niet afvinkt krijg je dan mails?Coraline schreef: ↑23 sep 2021, 14:10 Als ik iets post in een topic moet ik structureel afvinken dat ik niet geabonneerd wil zijn op het onderwerp. Bij gebruikerspaneel heb ik deze niet aangevinkt staan. Toch wordt ik dus wel automatisch geabonneerd. Hoe kan ik dit veranderen? En zit ik wel in het juiste gedeelte te kijken?
Ik heb net gereageerd in een nieuw topic en dan staat er meteen aangevinkt dat ik geabonneerd ben op dito onderwerp. En dat wil ik niet, dus moet er telkens aan denk bij een nieuw topic om dit uit te vinken.
Hoe krijg ik dat standaard uitgevinkt? Dat is eigenlijk mijn vraag. Ik weet niet of mijn vorige foto iets toevoegd, want ik weet niet of ik daar wel goed zit om dit op te lossen.
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Maar... Is het niet zon knop van als je deze aanklikt zetten we een vinkje? want als ik ergens gereageerd heb dan staat dat er precies zo, maar ik ben niet geabonneerd. Ik zal even screenshots maken!Coraline schreef: ↑23 sep 2021, 17:48
Ik heb net gereageerd in een nieuw topic en dan staat er meteen aangevinkt dat ik geabonneerd ben op dito onderwerp. En dat wil ik niet, dus moet er telkens aan denk bij een nieuw topic om dit uit te vinken.
Hoe krijg ik dat standaard uitgevinkt? Dat is eigenlijk mijn vraag. Ik weet niet of mijn vorige foto iets toevoegd, want ik weet niet of ik daar wel goed zit om dit op te lossen.
edit - ja de knop is 'Abonneer op dit onderwerp', niet 'Je bent geabonneerd op dit onderwerp'
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Hmmm, bij mij zie ik dan een heel lijst staan van waar ik gerageerd heb. Misschien eens proberen hoe het gaat als ik het aangevinkt houd. Eerder kreeg ik dan notificaties van een ieder die na mij iets had geplaatst. Dus heb ik alles uitgezet.
Maar ik ga het eens anders proberen. Bedankt
Maar ik ga het eens anders proberen. Bedankt
Oh! Voorheen kon men bij Het Hondenforum aangeven onder de gebruikersnaam hoeveel honden je had. Dat vond ik persoonlijk leuk om te zien.
Deze functie is per ongeluk weggegooid en nooit terug gevonden. Ik weet niet of zoiets meerwaarde heeft om te zien?
Deze functie is per ongeluk weggegooid en nooit terug gevonden. Ik weet niet of zoiets meerwaarde heeft om te zien?
-
- Posts in topic: 15
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik vind het vooral heel erg leuk om te veranderen als ik weer een hond heb of even een stap om je verdriet ergens te laten als het een lager nummer wordt.
Dus ja, ik vind dat meer waard dan die hele IM.
Als het niet kan kunnen we er een mooie vorm aan geven in het onderschrift.
- _Tiny_
- Posts in topic: 24
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ja en je kon ook opschrijven welke rassen je had. Ik vond dat leuk.
- Célie
- Posts in topic: 80
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
- Habibi
- Posts in topic: 4
- Welke: Sheltie
Een beheerder kan dat in deze versie van phpBB redelijk simpel aanmaken, onder users and groups, en dan custom profile fields.
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Ik ga ernaar kijken
- Habibi
- Posts in topic: 4
- Welke: Sheltie
Top, mocht je je even screenshots nodig hebben, last maar weten.
(Buiten alle hondenforum dingen ben ik met nóg een forum bezig waar ik toevallig net deze functie ook daadwerkelijk gebruikt heb )
(Buiten alle hondenforum dingen ben ik met nóg een forum bezig waar ik toevallig net deze functie ook daadwerkelijk gebruikt heb )
- Loraine
- Posts in topic: 12
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Net reactie gehad en het is helaas niet zo beschikbaar maar zelf ingebouwd daar.Loraine schreef: ↑20 sep 2021, 21:09Ik zou ook geen naam weten ervoor, maar ga ff een pb eruit gooien naar de beheerder daar.sabine schreef: ↑20 sep 2021, 18:01Ik kan de extensie voor deze functie niet vinden. Als iemand weet hoe ie heet, hoor ik het graagLoraine schreef: ↑13 sep 2021, 15:12 Ipv een abonneerfunctie zou een stip- en ontstipfunctie heel fijn zijn.
Als dat technisch haalbaar is tenminste.
Dan kun je voor jezelf beslissen of je een topic wil volgen (door aan te stippen) of juist niet meer (door te ontstippen) en gestipte topics kun je in je eigen berichten terugvinden.
Zo werkt het iig op bokt.nl, dat forum was tot voor kort het soort van testforum voor phpBB.
En de tip gekregen om tzt over te stappen op flarum ipv phpBB, zou uitgebreider, gebruiksvriendelijker etc zijn.
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Rassen en aantal honden toegevoegd! In te vullen in je Gebruikerspaneel > Profiel
- malinois
- Posts in topic: 18
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Er is een veld om je fb, youtube, skypenin te vullen. Ik denk dat niemand die laatste gebruikt misschien kan dat instagram worden?
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Contacteer:
Super!sabine schreef:Rassen en aantal honden toegevoegd! In te vullen in je Gebruikerspaneel > Profiel
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
Goeie, ga ik ook naar kijken
- malinois
- Contacteer:
Mijn dank is groot!
- sabine
- Site Admin
- Contacteer:
staat er nu bij onder contact, icoontje is alleen beetje raar maar dat kan ik zo snel niet aanpassen
- Inge O
- Posts in topic: 30
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat kan je eigenlijk in het youtubeveld invullen? Ik heb mijn youtube-naam ingevuld : 'ongeldige tekens' - link van mijn kanaal : 'ongeldige tekens' ?