Heiligschennis !
Die oren zijn ook zo iets geks Met van die toefjes op.
Ja!! Of van die lange oorbellen op een verder kale hond .
Dat vind ik sowieso vreselijk, die enorme bossen haar op de oren. Zeker met een geknipte kuif kan ik daar echt de charme niet van in zien. Maar goed, dat is wel vloeken in de kerk in poedelland
Dat is lief.Inge O schreef:Jouw Jipje blijft mijn absolute toppoedel !
Dit vind ik ook heel lelijk. Paar mm langer en pootjes wat voller doet al heel veel. Gelukkig zie ik ze zo hier ook meestal lopen, zo een als op de foto kom ik zelden tegen.
Haha, ja, die geschoren voetjes vind ik ook zo... ehh, raar? Waarom moet je die lange, dunne tenen zien?
Tis ook wel een heel lelijk voorbeeld. Zoveel haar op de voorbenen en dan dat kleine koppie. Verhoudingen zijn niet mooi. Ik kan morgen vast een beter voorbeeld vinden. Die jij dan overigens nog steeds lelijk vindt. Dat snap ikHondenpoot schreef: ↑11 feb 2022, 21:13Dat is lief.Inge O schreef:Jouw Jipje blijft mijn absolute toppoedel !
Ze is ook een heel bijzonder hondje
En ik trim haar inderdaad zelf. Inmiddels is een niet poedels kapsel wel wat gebruikelijker maar toen nog niet. Toch altijd weer een bol op de kop oid. Behalve één trimster, die snapte mij maar die trimt inmiddels niet meer.
Dit vind ik ook heel lelijk. Paar mm langer en pootjes wat voller doet al heel veel. Gelukkig zie ik ze zo hier ook meestal lopen, zo een als op de foto kom ik zelden tegen.
Het allerlelijkste kapsel vind ik overigens dit:
Het lijf en poten, dat gaat nog wel. Maar die bol bovenop die kop met die kale oren en die rattenstaart die dan uit die billen prikt.
Ik kan er wel tien plaatsen die ik heel erg mooi vind, het is juist een van mijn favoriete modellen Alleen bij hele kleine poedeltjes komt het niet zo mooi tot zijn recht vind ik, de grotere staat het beter.*Esther schreef: ↑12 feb 2022, 23:41Tis ook wel een heel lelijk voorbeeld. Zoveel haar op de voorbenen en dan dat kleine koppie. Verhoudingen zijn niet mooi. Ik kan morgen vast een beter voorbeeld vinden. Die jij dan overigens nog steeds lelijk vindt. Dat snap ikHondenpoot schreef: ↑11 feb 2022, 21:13
Het allerlelijkste kapsel vind ik overigens dit:
Het lijf en poten, dat gaat nog wel. Maar die bol bovenop die kop met die kale oren en die rattenstaart die dan uit die billen prikt.