Spaniëls en setters horen bevedering te hebben en zoals gewoonlijk weten mensen geen maat te houden. Een beetje bevedering op de buik wordt dan een gordijn.
Ik vind het overigens ook niet mooi hoor. Laat dat duidelijk zijn.
Evolutie van een vacht
- _Tiny_
- Posts in topic: 8
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Re: Evolutie van een vacht
Ik had vroeger een working cocker. Saartje Een driekleur. Zonder gordijn. Maar wat een lief hondje! Die wil ik nog wel eens.
- Inge O
- Posts in topic: 4
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Tja, je kan elke vacht plukken als je lang genoeg wacht, ik kan mijn wartjes ook plukken maar dat maakt nog niet dat ze een typische plukvacht hebben.
- _Tiny_
- Posts in topic: 8
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ja dat weet ik.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Duitse herder
T ziet er niet uit toch
Kwam gisteren een filmpje van een showbriard tegen , t is dat t erbij stond want ik had m met z’n vlinderoren en achterlijk lange haar niet eens zo snel herkent als briard
Kwam gisteren een filmpje van een showbriard tegen , t is dat t erbij stond want ik had m met z’n vlinderoren en achterlijk lange haar niet eens zo snel herkent als briard
- Yvette
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Ik vind het ook niet mooi, zo onpraktisch ook want 9 van de 10 Schotten zijn zo gezellig niet als je de klitten eruit wil borstelen ze hebben wel prima ruw haar over het algemeen, je zou het gewoon kunnen plukken als op de eerste foto. Maar goed, dan lijkt ie alsnog niet op het hondje want ze zijn qua lichaamsmodel ook wel wat veranderd, soort voetenbankjes zijn het.
Bij een Cocker zou ik ook het ook eraf halen, het is zo pokkeveel werk om dat dikke, fijne haar uit de klit te houden dat ik direct een beroerte zou krijgen als ie door de bagger zou rennen.
Bij een Cocker zou ik ook het ook eraf halen, het is zo pokkeveel werk om dat dikke, fijne haar uit de klit te houden dat ik direct een beroerte zou krijgen als ie door de bagger zou rennen.
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)