Ik betrapte Nina (11 weken oud) er vandaag op haar nek door een dode worm te wrijven. Reken maar dat als dit het begin is van een uitgesproken liefde voor eau d'lijkenlucht het kind, net als haar voorganger Mies, váák gewassen gaat worden.
Niet met rituels dan, gewoon een parfumvrij blokje zeep voor de stinkplekken. Ketchup kan ik ook wel eens proberen.
Ik wens niet naast een rottingslucht op de bank te zitten.
Danu is beschaaft en rolt alleen in schoon gras of zand en ruikt lekker. Die gaat zelden onder de douche. Eigenlijk alleen in het voorjaar om haar wat te helpen met haar winterwolletje.
Rituals for dogs
- Budkes
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Re: Rituals for dogs
Dat is precies zoals Herbert ruikt, zijn voetjes droppig en zijn vacht gekruid, heerlijk.Marc schreef: 15 sep 2026, 20:36 Ik moet ook zeggen dat ik met name Guus gewoon lekker vind ruiken zoals hij is. Kijk, Bas is stokoud. Maar stinkt absoluut niet. Niet stinken is niet meteen lekker ruiken natuurlijk.
Guus ruikt gewoon lekker. Beetje dropperig en een beetje naar ketjap ofzo. In elk geval geen onplezierig geurtje en ik doe zo mijn lippen tegen zijn vacht of na het aaien mijn hand in mijn gezicht. Hij is echt schoon en ruikt dus aangenaam. Ik wil helemaal niet dat hij naar parfum gaat ruiken.