Ik hoop dat jullie het onder controle krijgen.
Heel benieuwd wat de neuroloog gaat zeggen.
(Paul Mandigers?)

Ja, aan moeders kant sowieso, 1 hond met epilepsie op jonge leeftijd, maar die bleek alvleesklierkanker te hebben (jong overleden ook een autopsie gedaan).
Nee collega van hem, Koen Santifort.
Ik snap je, als ze goed afgesteld staat op de medicatie zou alles ook weer "normaal" moeten worden. Nare nu is dat telkens als we er iets in ontspannen ze weer een aanval krijgt momenteel, waardoor je steeds langer gespannen erop blijft.Veertje schreef: 29 dec 2023, 11:10 Wat een zorgen zeg! Ik duim dat het met de aangepaste medicatie beter gaat en dat er een moment gaat komen dat je er toch een beetje aan kan wennen. Dat het er is, maar niet meer op de voorgrond en Kenzi gewoon Kenzi kan zijn, ondanks/dankzij de pillen.

Hé wat shit, weer een aanvaldre schreef: 29 dec 2023, 17:11 En zojuist weer een aanval, vermoed dat het gesprek volgende week neerkomt op extra medicatie. Maar goed, als we dan weer van die aanvallen af zijn, helemaal prima.
Ja, aan moeders kant sowieso, 1 hond met epilepsie op jonge leeftijd, maar die bleek alvleesklierkanker te hebben (jong overleden ook een autopsie gedaan).
Aan vaders kant ook niets te vinden, fokker heeft iemand met zijn broer nog gebeld erover (omdat ze hun hond ook als dekreu (wilden) aanbieden) en die eerste reactie was ook "ik heb de lijnen er zo op nageslagen".
Fokker heeft ook altijd op hoofdzakelijk gezondheid gefokt, uiterlijk en karakter telde ook mee, maar gezondheid stond altijd voorop.
Ze heeft hierom ook de moederlijn stilgelegd.
Ach jakkes! Heb je diazepam rectioles in huis om de aanvallen te couperen?dre schreef: 29 dec 2023, 17:11 En zojuist weer een aanval, vermoed dat het gesprek volgende week neerkomt op extra medicatie. Maar goed, als we dan weer van die aanvallen af zijn, helemaal prima.
Aan vaders kant ook niets te vinden, fokker heeft iemand met zijn broer nog gebeld erover (omdat ze hun hond ook als dekreu (wilden) aanbieden) en die eerste reactie was ook "ik heb de lijnen er zo op nageslagen".
Fokker heeft ook altijd op hoofdzakelijk gezondheid gefokt, uiterlijk en karakter telde ook mee, maar gezondheid stond altijd voorop.
Ze heeft hierom ook de moederlijn stilgelegd.
Nee collega van hem, Koen Santifort.
Ik snap je, als ze goed afgesteld staat op de medicatie zou alles ook weer "normaal" moeten worden. Nare nu is dat telkens als we er iets in ontspannen ze weer een aanval krijgt momenteel, waardoor je steeds langer gespannen erop blijft.Veertje schreef: 29 dec 2023, 11:10 Wat een zorgen zeg! Ik duim dat het met de aangepaste medicatie beter gaat en dat er een moment gaat komen dat je er toch een beetje aan kan wennen. Dat het er is, maar niet meer op de voorgrond en Kenzi gewoon Kenzi kan zijn, ondanks/dankzij de pillen.

Ja, maar na de eerste keer lijken ze niets meer te doen. De eerste keer ontspande ze gelijk, nu gaat ze gerust nog 2 minuten doorKells schreef: 29 dec 2023, 20:34 Ach jakkes! Heb je diazepam rectioles in huis om de aanvallen te couperen?

Vuurwerk is wisselend, al is het echt niet heel erg, denk dat de knallen vandaag nog op 1 hand te tellen zijn.Smoushond schreef: 31 dec 2023, 14:14 Waardeloos hoe is het met het vuurwerk rondom huis ,kan dat nog invloed hebben denk je ?

Ik ben niet @dre maar stress of gewoon veel drukte en te weinig rust geeft hier wel triggers.Smoushond schreef: 31 dec 2023, 14:14 Waardeloos hoe is het met het vuurwerk rondom huis ,kan dat nog invloed hebben denk je ?

Dat is balen zeg! Van die rectioles mocht ik destijds meerdere tegelijk geven, tot een maximum van 6. Hopelijk gaat het binnenkort beter als de medicatie is bijgesteld.dre schreef: 31 dec 2023, 14:12Ja, maar na de eerste keer lijken ze niets meer te doen. De eerste keer ontspande ze gelijk, nu gaat ze gerust nog 2 minuten doorKells schreef: 29 dec 2023, 20:34 Ach jakkes! Heb je diazepam rectioles in huis om de aanvallen te couperen?![]()
De aanvallen blijven helaas (vrijdagmiddag 1, nacht 2, overdag vrij maar vannacht weer minimaal 1 aanval), dus dinsdag maar in overleg over de medicatie (ook omdat ik hogere dosis diazepam wil voor haar).