moderatoren

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
EchoMira
Posts in topic: 32
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: moderatoren

Bericht door EchoMira »

mijke schreef: 26 sep 2021, 21:04 Ah nee maar een afwijkende mening vind ik ook iets anders, natuurlijk moet je die gewoon kunnen ventileren! Maar je reageerde op kwetsen/raken om het raken, persoonlijk dus, daarom dacht ik dat je dat bedoelde.
Wat zou ik over je moeten zeggen? Dat je inderdaad een zeurkous bent geworden die alleen maar over kinderen en veiligheid kan praten?
Is dat het grote risico?
Of dat ze mij een chronisch chagrijnige dikke kale pisnicht noemen? Alsof dat de eerste keer zou zijn.

Wat is nou precies het risico?
Dat het niet gezellig is? Ik vind het wel gezellig. Ik vind dit topic al gezellig.

Het gaat helemaal niet om kwetsuur. Het gaat om controle. Je wil grip nemen.
Maar die heb je allang. Je kunt beslissen om niet mee te doen maar het is nog veel handiger om gewoon te beslissen dat je het ziet voor wat het is. Iemand anders die een keertje tegen je tekeer gaat. Nou en?

De grootst mogelijke schade is je een diepe zucht slaakt en het andere forum open moet klikken.
Want je gaat me niet vertellen dat je ooit wakker hebt gelegen of een traan hebt gelaten over over wat mensen op een hondenforum zeggen.
Dat is gewoon niet zo.

Luister...mijke...dat het gezellig moet zijn is iedereen helder en iedereen is het er ook mee eens. En het is al gezellig. Daarom doe je mee. Toch?
En anders dan sommigen doen vermoeden laten mensen je echt gewoon met rust als je zegt dat je hier alleen maar voor de nieuwe hond bent en zelf niet de pittigste discussies opzoekt.

Ik zie oprecht de beer op de weg niet. Ja, een achtergelaten knuffel in de berm.

Ik heb alle respect voor hoe je in het leven staat. En al had ik dat niet, boeiend. Maar ik heb het wel.
Maar is jouw keuze voor een gezellig leven ook reden om de allerlaatste kiertjes dicht te gaan staan kitten? Dat is wat me verbaast.
Je onveilig voelen is vervelend. Meer dan vervelend soms.
Maar we hebben het nu over het forum. De onveiligheid is nogal...genuanceerd...zeg maar. Is dat ook teveel?

Of is het gewoon leuk om ergens te wauwelen over hoe gtraag je het gezellig hebt? Want dat mag ook. Sterker nog, dat is de essentie. Maar het is wel iets anders dan eindeloos doorgaan over dat er toch echt iets bedacht moet worden voor als dan wanneer er iemand een keer lelijk doet.

Dus.
Ik hoop dat je het snapt want ik ben niet goed in powerpoint.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nou even iets anders. Ze zijn een lijstje namen aan het maken voor mensen die zich op hebben gegeven om mod te worden>
Dat wordt een poll.

Het is een nogal gevarieerd groepje dat het hele spectrum bereikt.

Ik hou van een huis waar iedereen weet waar de hagelslag staat. Ik zie echt helemaal niets in rangen en standen dus ik heb graag veeeeel mods. Liefst gewoon iedereen die het wil maar dat mag niet van de anderen want dat werkt niet.
Op facebook werkt het wel en het is dezelfde groep mensen maar oké..ik weet wanneer ik verloren heb.

Ga jij je ook opgeven aangezien je zo betrokken bij het reilen en zeilen bent?
Twee of drie keer een kwartiertje per dag is genoeg en het is gewoon leuk. Je hoeft verder niets te onderbreken of te presteren.

Want dan ben ik benieuwd waarom niet want dan maak ik de boel gewoon zo mondig dat ik nog steeds honderd mods heb. :mrgreen:

Het gaat al de hele tijd over inspraak. En dat die dan optimaal moet zijn.
Dus zeg het maar.

Tip: als je veel mods wil hebben moeten jullie zorgen dat het gelijkspel wordt. Iedereen 13 stemmen, ofzo. 8-)
_Tiny_
Posts in topic: 6
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

Je moet wel een beetje verstand van computers hebben toch? En dat heb ik niet. Ik heb trouwens alleen maar een tablet en een smartphone 😂
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

_Tiny_ schreef: 26 sep 2021, 22:04 Je moet wel een beetje verstand van computers hebben toch? En dat heb ik niet. Ik heb trouwens alleen maar een tablet en een smartphone 😂
Dat maakt niets uit. De knoppen worden wel bediend. Het gaat er om dat je meedenkt. Dat is gewoon lezen en schrijven en vooral je input geven.

Leuk dat je meedoet!
_Tiny_

Bericht door _Tiny_ »

EchoMira schreef: 26 sep 2021, 22:05
_Tiny_ schreef: 26 sep 2021, 22:04 Je moet wel een beetje verstand van computers hebben toch? En dat heb ik niet. Ik heb trouwens alleen maar een tablet en een smartphone 😂
Dat maakt niets uit. De knoppen worden wel bediend. Het gaat er om dat je meedenkt. Dat is gewoon lezen en schrijven en vooral je input geven.

Leuk dat je meedoet!
Ja dat kan ik wel! 😁
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Oke, ik zal het zeggen. Toppie!
mijke
Posts in topic: 26

Bericht door mijke »

EchoMira schreef: 26 sep 2021, 21:51
mijke schreef: 26 sep 2021, 21:04 Ah nee maar een afwijkende mening vind ik ook iets anders, natuurlijk moet je die gewoon kunnen ventileren! Maar je reageerde op kwetsen/raken om het raken, persoonlijk dus, daarom dacht ik dat je dat bedoelde.
Wat zou ik over je moeten zeggen? Dat je inderdaad een zeurkous bent geworden die alleen maar over kinderen en veiligheid kan praten?
Is dat het grote risico?
Of dat ze mij een chronisch chagrijnige dikke kale pisnicht noemen? Alsof dat de eerste keer zou zijn.

Wat is nou precies het risico?
Dat het niet gezellig is? Ik vind het wel gezellig. Ik vind dit topic al gezellig.

Het gaat helemaal niet om kwetsuur. Het gaat om controle. Je wil grip nemen.
Maar die heb je allang. Je kunt beslissen om niet mee te doen maar het is nog veel handiger om gewoon te beslissen dat je het ziet voor wat het is. Iemand anders die een keertje tegen je tekeer gaat. Nou en?

De grootst mogelijke schade is je een diepe zucht slaakt en het andere forum open moet klikken.
Want je gaat me niet vertellen dat je ooit wakker hebt gelegen of een traan hebt gelaten over over wat mensen op een hondenforum zeggen.
Dat is gewoon niet zo.

Luister...mijke...dat het gezellig moet zijn is iedereen helder en iedereen is het er ook mee eens. En het is al gezellig. Daarom doe je mee. Toch?
En anders dan sommigen doen vermoeden laten mensen je echt gewoon met rust als je zegt dat je hier alleen maar voor de nieuwe hond bent en zelf niet de pittigste discussies opzoekt.

Ik zie oprecht de beer op de weg niet. Ja, een achtergelaten knuffel in de berm.

Ik heb alle respect voor hoe je in het leven staat. En al had ik dat niet, boeiend. Maar ik heb het wel.
Maar is jouw keuze voor een gezellig leven ook reden om de allerlaatste kiertjes dicht te gaan staan kitten? Dat is wat me verbaast.
Je onveilig voelen is vervelend. Meer dan vervelend soms.
Maar we hebben het nu over het forum. De onveiligheid is nogal...genuanceerd...zeg maar. Is dat ook teveel?

Of is het gewoon leuk om ergens te wauwelen over hoe gtraag je het gezellig hebt? Want dat mag ook. Sterker nog, dat is de essentie. Maar het is wel iets anders dan eindeloos doorgaan over dat er toch echt iets bedacht moet worden voor als dan wanneer er iemand een keer lelijk doet.

Dus.
Ik hoop dat je het snapt want ik ben niet goed in powerpoint.
:lol: Ik weet niet wat je nou allemaal tekeer gaat want ik heb me allang neergelegd bij het feit dat jullie het anders zien. Ik reageer gewoon op wat anderen (tegen mij) zeggen, dat heet een gesprek 😜 Heel gezellig hoor, probeer het ook eens!
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Ga ik tekeer?
Waar dan?
mijke

Bericht door mijke »

Het is nogal een lap tekst 😅 Geeft niet hoor, ik heb het gewoon overgeslagen 😜
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Kijk.
Helder.
Wie is het eigenlijk ongezellig aan het maken?
mijke

Bericht door mijke »

Weet ik niet, jij wel?
Tigris

Bericht door Tigris »

Jongens, kappen nu! Het forum hier werkt prima, snel, soepel en naar behoren. Ga hondenfoto's posten!
Random
Posts in topic: 5

Bericht door Random »

Dat er wordt afgestapt van het idee dat iedereen moderator kan worden is te volgen. Maar waarom niet allen die zich ervoor aangemeld hebben?
Ik zie een paar buitengewoon prettige leden die vanwege minder aantal stemmen gaan afvallen en dat vind ik echt jammer.

Tot zover mijn inspraak. :lol:
EchoMira

Bericht door EchoMira »

kooi schreef: 27 sep 2021, 10:03 Dat er wordt afgestapt van het idee dat iedereen moderator kan worden is te volgen. Maar waarom niet allen die zich ervoor aangemeld hebben?
Ik zie een paar buitengewoon prettige leden die vanwege minder aantal stemmen gaan afvallen en dat vind ik echt jammer.

Ja, dat zei ik dus ook al. Maar ja...word er geluisterd? Nee.
Dus nu moeten we weer coördineren dat iedereen even veel stemmen krijgt.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Ik heb nog niet veel stemmen zag ik maar de dag is nog jong 💪🤪
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

EchoMira schreef: 27 sep 2021, 10:04
kooi schreef: 27 sep 2021, 10:03 Dat er wordt afgestapt van het idee dat iedereen moderator kan worden is te volgen. Maar waarom niet allen die zich ervoor aangemeld hebben?

Ja, dat zei ik dus ook al. Maar ja...word er geluisterd? Nee.
Dus nu moeten we weer coördineren dat iedereen even veel stemmen krijgt.
Doe dat dan!
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nee. Druk.
Crescent...pak jij dat even op? Jij hebt toch geen reet te doen.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

😂😂
Mellow

Bericht door Mellow »

Van mij mogen alle aanmeldingen moderator worden.

Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik ga er blind van uit dat de modjes voor de technische zaken zijn en niet om weer scherprechter te spelen in allerhande fitties.
Dus het maakt mij geen ene mallemoer uit. Doe diegenen maar met het meeste technische inzicht.
Laatst gewijzigd door Nanna op 27 sep 2021, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
mijke

Bericht door mijke »

Mij maakt het niet veel uit. Opzich zijn mijn keuzes bijna allemaal aan het winnen dus als zij het worden ben ik ook blij 🤪 Maar iedereen die wil mod maken heb ik zelf ook altijd gedaan op irc, dus eigenlijk past dat beter bij mij.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Hylos schreef: 27 sep 2021, 10:44 Het zou sowieso wat gek zijn dat mensen die al moderator zijn, weg moeten terwijl ze zelf willen blijven.
Ik snap de redenatie niet helemaal geloof ik. :P
Dit vond ik dus ook ietwat vreemd 🤔
mijke

Bericht door mijke »

BieneMaya schreef: 27 sep 2021, 10:45
Hylos schreef: 27 sep 2021, 10:44 Het zou sowieso wat gek zijn dat mensen die al moderator zijn, weg moeten terwijl ze zelf willen blijven.
Dit vond ik dus ook ietwat vreemd 🤔
Ik kan die redenatie opzich wel volgen, zo heb je altijd vers bloed en heeft iedereen bij elke ronde dezelfde kansen. De vraag is of dat nodig is. Ik denk van niet, vooral als we zo minimaal gaan modereren zoals hier nu het plan is. Dan kun je net zo goed iedereen mod maken die dat wil.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Maar dit forum is vers dus het bloed ook. :mrgreen:
_Tiny_

Bericht door _Tiny_ »

Nee, ik snap dat ook niet. Ik ging er eigenlijk van uit dat de oude modjes bleven zitten en dat er alleen voor extra aanwas werd gestemd.

Maar ik denk trouwens dat 14 modjes ook prima werkbaar is hoor. Je bent sowieso een gemêleerd gezelschap nodig vanwege de verschillende invalshoeken, denk ik.
Afbeelding
Plaats reactie