Onze honden( nu enkel nog Abra ) idem , logeren bij mijn dochter als wij weggaan, enorm veel aandacht van alle kinderen liggen op zelfs op bed bij ze indien ze dat willen maar toch altijd reuze blij als wij er weer zijn.Marc schreef: ↑01 mei 2024, 16:46 Ik weet 100% zeker dat Guus en Bas nooit liever ergens anders blijven dan thuis. Ze lopen hier veel, grote tuin. Elke avond op de bank etc etc. De keren dat er oppas in huis was krijsten ze al letterlijk alles bij elkaar als wij weer thuis zijn. Misschien honden met werkende baasjes die thuis in de gang hele dagen wachten? Ik kan me namelijk echt niks voorstellen bij honden die liever in een pension zijn dan thuis Ik heb zelf nog nooit een ontrouwe hond gehad. Mijn honden vinden iedereen aardig en alles leuk maar gaan voor geen goud vrijwillig ergens anders of bij andere mensen blijven. Weet ik echt helemaal zeker.
Jimi heeft een andere oppas ,een super lieve dame waar hij ook op de bank en in bed ligt en overal naar de ogen wordt gekeken maar ook hij huppelt weer vrolijk mee en is blij ons te zien en maakt niet de indruk liever daar te blijven.