Dat hij ooit in dat mandje gepast heeft en dat dat mandje nog niet gesloopt is zoals hier
Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26
Re: Onze Barrie!
Hij maakt ook letterlijk grote sprongen zo te zien 
Dat hij ooit in dat mandje gepast heeft en dat dat mandje nog niet gesloopt is zoals hier

- Eefsel
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Was erg leuk om samen met jou en je kangoeroe te wandelen
Barrie is een knapperd 
Evelien en Maggie

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Yvette
- Posts in topic: 191
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Ja dat was zeker leuk, we wonen al jaren bij elkaar in de buurt maar waren elkaar nog nooit tegengekomenHillieS schreef: 02 feb 2022, 22:44 Wat een knapperd is hij toch!
En leuk met Maggie!
En inderdaad een flink verschil met je onderschrift ja, grappig zeg
Dank je
Hij lijkt op Mojo van Suzanne, @Kelperuaantjes hier, ik hoop dat hij net zo knap gaat worden, zou wel echt een cadeautje zijn jaInge O schreef: 03 feb 2022, 09:15 Ik blijf deze kleur denk ik toch de mooiste vinden, hij lijkt erg op ..... (naam vergeten) van Suzanne (van de Laekense) en die vond ik ook altijd prachtig
.
Dat is hij ook echt nog wel, zijn blik en houding, alles verraad het. Maar hij gaat de goede kant op, ik heb er vertrouwen in dat hij zich straks wel kan ontspannen buiten.Célie schreef: 03 feb 2022, 09:29 Hij kijkt nog steeds wel wat onzeker haha, ik moet zo lachen als hij in kangoeroestand staat.
Dank je
Wij vonden het ook leuk, kunnen we best vaker doenEefsel schreef: 03 feb 2022, 12:23 Was erg leuk om samen met jou en je kangoeroe te wandelenBarrie is een knapperd
![]()
Hij past nog steeds!Smoushond schreef: 03 feb 2022, 10:12 Hij maakt ook letterlijk grote sprongen zo te zien

We hebben wel vanavond een nieuwe mand voor in dat hok gekocht, kan hij lekker liggen. Dat vetbed is in een trimsalon toch niet zo ideaal
Het was wel leuk in de groothandel, hij was eigenlijk best heel beheerst en braaf daarbinnen. Deed wel grappige pupperige dingen maar hij bleef goed bereikbaar dus geen gênante situaties.
Maar toen we die mand even gingen uitproberen werd hij ineens helemaal wild.
Hij ging dus eerst proefliggen in de mand bovenop een stapel pallets en drie manden op elkaar, daarna kreeg hij op die 10 vierkante meter de zoomies aan de riem

Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
Wat een groeispurt heeft hij gemaakt
Ik heb even niet gekeken. Wat een scheet!
- Yvette
- Contacteer:
@Coraline dank je
Die nieuwe mand... tja, ik weet het niet... de mand is wel goed maar het hok is gewoon te klein
Hij ging er wel vrijwillig in liggen maar of dit nu echt lekker ligt... Misschien leg ik hem over een paar dagen toch in de auto, daar is het ook wel lekker natuurlijk.

Die nieuwe mand... tja, ik weet het niet... de mand is wel goed maar het hok is gewoon te klein

Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Inge O
- Posts in topic: 40
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Lijkt me dat hij daar zelf voor kiest, toch? Plek genoeg om anders te gaan liggen.
Hij moet gewoon nog even leren dat hij zijn lange stelten tussen de tralies kan steken 
-
Manuma
Hahaha! Meeko gaat ook elke keer helemaal in de hoek liggen waar hij eigenlijk niet meer past. Zit in de familie 
Die verongelijkte kop
Maar wel stug blijven liggen haha!
- Yvette
- Contacteer:
Ik kom weer even wat foto's droppen. Hij is te knap om alleen voor mezelf te houden
Hij ligt nog steeds graag op bed uiteraard maar slapen moet nu toch echt in z'n eigen bed, anders maakt ie me toch steeds wakker om te laten weten dat ie me lief vindt

Wat polder foto's, we hebben corona dus zijn al de hele week thuis. Niet ziek dus we gaan stiekem naar afgelegen stukken
of niet echt heel stiekem eigenlijk...

Hallooooo wil iemand die wind uit doen!??

Dit was een beter weertje

En de dag erna weer zeikende miezer maar we hadden toch pret. De mannen aan het voetballen en ik met Barrie klooien, hij is helemaal gek van die paarse ringen, die zijn echt leuk! Hij doet er een hele hoop voor dus we kunnen er nog wat dingen mee oefenen ook. Als hij de focus heeft dan kan hij echt al knappe dingen

Hij heeft ook een nieuwe halsband, m'n eigen Superman

Even een trucje oefenen, hij kan het bijna overal op inmiddels en kan ook al even blijven staan voor een foto. Nutteloos maar grappig

Even poseren in de tuin

En na een tijdje wild spelen in zijn eentje in de tuin met een lekke bal is het daarna goed luieren op de bank.

Dat was hem weer voor nu!
Hij ligt nog steeds graag op bed uiteraard maar slapen moet nu toch echt in z'n eigen bed, anders maakt ie me toch steeds wakker om te laten weten dat ie me lief vindt

Wat polder foto's, we hebben corona dus zijn al de hele week thuis. Niet ziek dus we gaan stiekem naar afgelegen stukken

Hallooooo wil iemand die wind uit doen!??

Dit was een beter weertje

En de dag erna weer zeikende miezer maar we hadden toch pret. De mannen aan het voetballen en ik met Barrie klooien, hij is helemaal gek van die paarse ringen, die zijn echt leuk! Hij doet er een hele hoop voor dus we kunnen er nog wat dingen mee oefenen ook. Als hij de focus heeft dan kan hij echt al knappe dingen

Hij heeft ook een nieuwe halsband, m'n eigen Superman

Even een trucje oefenen, hij kan het bijna overal op inmiddels en kan ook al even blijven staan voor een foto. Nutteloos maar grappig

Even poseren in de tuin

En na een tijdje wild spelen in zijn eentje in de tuin met een lekke bal is het daarna goed luieren op de bank.

Dat was hem weer voor nu!
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
Wat een leukerd is het toch, en knap ook nog eens!
Spring en Milo hebben 2x een ontzettend leuk nest gemaakt.
Spring en Milo hebben 2x een ontzettend leuk nest gemaakt.

-
Manuma
Oh die foto's met je zoon
En dat neusje
Ik kan hem wel opvreten, hij kijkt zoooo lief en tegelijk met zoveel uitdrukking. Zucht, hij is echt leuk.
- Hondenpoot
- Posts in topic: 16
Die dat hij met zijn knuffel tussen zijn poten ligt te slapen is echt te zoet 
Hahaha die windfoto! 
Wat zalig die slaapfoto's zeg, om op te vreten
Wat kun je de Peruaanse genen ontzettend goed zien in zijn bouw en koppie zeg. Heel mooi. Merk je het ook qua karakter?
Wat zalig die slaapfoto's zeg, om op te vreten
Wat kun je de Peruaanse genen ontzettend goed zien in zijn bouw en koppie zeg. Heel mooi. Merk je het ook qua karakter?
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een leuke foto's weer van je mooie (super)man. Zo gaaf trouwens dat hij op z'n achterpoten gaat staan om beter te kunnen kijken! En aaaaaah, die windfoto.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 2
Kiitos doet dat precies zo en volgens mij nog meer van beide nesten van Spring en Milo die op hun achterpoten gaan staan om iets beter te kunnen zien.Zamunda schreef:Wat een leuke foto's weer van je mooie (super)man. Zo gaaf trouwens dat hij op z'n achterpoten gaat staan om beter te kunnen kijken! En aaaaaah, die windfoto.