Het is echt een maf gezicht ja
Ik heb wel goede hoop dat het straks over gaat als hij wat ouder wordt, dat bezorgde dan toch. Hij is in een hoop andere situaties gewoon normaal, van de week in de Intratuin geweest, gewoon gezellig daar, op de konijnen na, die waren wel angstaanjagend, zijn ook niet te vertrouwen die beesten natuurlijk
De halsband heb ik nieuw van BullyBillows, ben er wel blij mee! Dank je!
Het maakt me altijd snel een beetje zenuwachtig, bang dat de buren er last van hebben en ik voel me dan beperkt om even naar de winkel te gaan ofzo. Maar ik weet dat het goedkomt, met Tobias hadden we hetzelfde en met Freek ook. Het is een nadeel wat bij het voordeel van mee naar je werk nemen hoort. Ik moet echt momenten creëren om ze alleen te laten, dat was tot voor de kerst dus helemaal geen probleem maar na die drie weken vakantie is het dat blijkbaar ineens wel. Moeten we weer even opbouwen, een half uur gaat goed.
We hadden nog geprobeerd om het vandaag anders te plannen maar dat lukte niet met Arno zijn werk. Ik had van alles voorbereid maar het was toch net te krap in de tijd om eerst voldoende rust te creëren voor ik vertrok denk ik. Vanmiddag kinderen uit school halen was geen enkel probleem, gelukkig.