Hoe doe je dat dan precies, dat bij je terug krijgen en stil laten worden?Frootje schreef: ↑03 sep 2022, 15:51Hopelijk werkt het wel! En zo niet dan schijnt het lekker te zijn bij van die Bugles chips.
Meer impulscontrole zal vast wel helpen ja. En wijsheid met de jaren en zo. Aloy heeft zoiets met blaffen naar andere honden. Ze doet het regelmatig prima en soms gaat ze ineens uit haar panty. Ik kan haar steeds makkelijker bij me terugkrijgen en weer stil laten worden en dan zie je ook dat ze het eigenlijk helemaal niet nodig heeft om zo te blaffen. Ik vermoed dat dat nu bij haar ook een gevalletje impulscontrole is. “Ik weet het wel maar ik dacht niet na.”mijke schreef: ↑03 sep 2022, 13:18Ik zei toch, fotodump komt morgen
Of ze dingen snel doorheeft weet ik eigenlijk niet. Minder snel dan ik met Oor gewend was in ieder geval, maar die was ook echt wel heel snel. Bij Ranja heb ik meer het idee dat ze vaak wel weet hoe het zou moeten, maar dat het meer de impulscontrole is waar we nog aan moeten werken. Dus ik doe nu zelfbeheersingsspelletjes, hopelijk helpt dat ook een beetje mee op termijn!
De smeerkaas was binnen 3 seconden doorboord, dus ze vindt het wel lekker, maar het is niet echt handig Voor trainen sowieso niet, want ze is steeds heel lang aan het nalikken. Maar misschien wel om haar langs mensen te leiden bij het wandelen. Ik had hem gister mee maarja, precies 0 mensen tegengekomen vanavond weer een kans.